تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش حملات فلسطينيان به نظاميان و شهرك‌نشينان صهيونيست كرانه باختري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: افزايش حملات فلسطينيان به نظاميان و شهرك‌نشينان صهيونيست كرانه باختري
منابع صهيونيستي با اشاره به افزايش حملات فلسطينيان تاكيد كردند كه تنها طي روز گذشته، جوانان فلسطيني بيش از 30 بار به شهرك نشينان و نظاميان رژيم صهيونيستي در كرانه باختري حمله كردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در نوار غزه، يك شهروند اسرائيلي در جريان پرتاب سنگي به اتوبوس مسافربري در نزديك شهرك اورنيت واقع در شرق قلقيليه شمال كرانه غربي مجروح شد.

روزنامه صهيونيستي «يديعوت آحارانوت» در اين خصوص نوشت كه اين اسرائيلي 51 ساله براي درمان به بيمارستان «بيلسنون» در بتاح تكفا براي معالجه منتقل شد.

به دنبال اين حادثه، نيروهاي ارتش رژيم صهيونيستي به شهرك «عزون» يورش بردند و ورودي‌هاي اين شهرك را به منظور بازداشت شخصي كه به سوي اتوبوس سنگ پرتاب كرده بود، مسدود كردند.

از سوي ديگر، يك پليس رژيم صهيونيستي شب گذشته در حادثه‌اي با يك خودرو فلسطيني كه از شهرك العيساويه باز مي‌گشت، مجروح شد.

يديعوت آحارانوت اين بار گزارش داد كه اين حادثه پس از تعقيب خودرويي فلسطيني از سوي يك گشتي پليس اسرائيل رخ داد. زماني كه پليس اسرائيل توانست، راه خودرو فلسطيني را ببندد، راننده فلسطيني به محض پياده شدن پليس اسرائيلي از خودرو گشت او را زير گرفت، اما اين پليس اسرائيلي آسيب جدي نديد.

از سوي ديگر، گزارش شده است كه جوانان فلسطيني‌ به سوي نيروهاي نظامي اسرائيلي حين گشت زني در شهرك الخليل در جنوب كرانه غربي شليك كردند.

منابع اسرائيلي مدعي شدند كه منبع شليك‌ها از يك خودروي فلسطيني بود كه پا به فرار گذاشته است.

علاوه بر اين، جوانان فلسطيني به سوي خودورهاي شهرك نشينان در نزديك شهرك صهيونيست نشين «غوش عتسيون» در اطراف بيت لحم در جنوب كرانه غربي سنگ پرتاب كردند.

به محض اين اقدام، ارتش رژيم صهيونيستي نيروهاي نظامي خود را در منطقه مستقر و تدابير امنيتي را تشديد و به منظور بازداشت جوانان فلسطيني كه اقدام به پرتاب سنگ كرده بودند، خودروها را بازرسي كرد.

علاوه بر اين، منابع اسرائيلي تصريح كردند كه جوانان فلسطيني روز گذشته، سه شنبه بيش از 30 بار به شهرك نشينان و نظاميان رژيم صهيونيستي در كرانه باختري حمله كردند.

اين منابع مي‌گويند كه اين فلسطيني‌ها به سوي شهرك نشينان و نظاميان رژيم صهيونيستي در مناطق الخليل، بيت لحم، قلقيليه، مخيم الجلزون نزديك رام الله سنگ و بطري پرتاب كردند.

ارتش رژيم صهيونيستي با اشاره به اينكه در اين اواخر نظاميان و شهرك نشينان صهيونيستي شاهد افزايش روز افزون حملات فلسطيني‌ها بوده‌اند، تاكيد كرد كه اين حملات تاكنون منجر به كشته شدن 3 نظامي و مجروح شدن تعدادي ديگر شده است.

در آخرين حملات از اين دست كه روز دوشنبه صورت گرفت، فلسطيني‌ها قصد منفجر كردن يك اتوبوس صهيونيستي در مركز تل‌آويو با بمبي را داشتند كه داخل كيفي قرار داده شده بود.

اين عمليات منجر به مجروح شدن يك كارشناس مواد منفجره شد كه در نيروي پليس رژيم اشغالگر كار مي‌كرد.

انتهاي پيام

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن