تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوابيه شركت توزيع نيروي برق استان كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جوابيه شركت توزيع نيروي برق استان كردستان
شركت توزيع نيروي برق استان كردستان در پاسخ به خبري با عنوان «قطع برق چند روزه مدارس در سنندج» كه به نقل از خبرگزاري مهر در تابناك منتشر شده بود توضيحاتي را منتشر كرد.

متن اين توضيحات به شرح زير است:

احتراماً‌ عطف به خبر شماره 366723 مندرج در تاريخ 3/10/92 ساعت 14:52 با تيتر « قطع برق چند روزه مدارس در سنندج»، ضمن تشكر از ريز بيني و دقت آن خبرگزاري محترم در اطلاع رساني خدمات دولت تدبير و اميد به شهروندان و نيز حساسيت آن در خصوص عملكرد صحيح دستگاه هاي خدمات رسان و باستناد صورتجلسه ها و نامه نگاري هاي پيوستي، ضمن تكذيب خبر صدرالاشاره باستحضار مي رساند در تنظيم خبر منعكس شده دقت كافي صورت نگرفته و لازم است توضيحات ذيل جهت تنوير افكار عمومي و در راستاي شفاف سازي عملكرد دستگاههاي خدمات رسان باستحضار هموطنان گرامي رسانيده شود.

1- به موجب بند 4 مصوبه نشست مورخ 27/6/1392 شوراي آموزش و پرورش شهرستان سنندج با رياست فرماندار محترم اين شهرستان، مقرر گرديد ادارات آموزش و پرورش حداكثر ظرف مدت 10 روز نسبت به پرداخت معادل 50 درصد بدهي هاي معوقه برق مصرفي اقدام نمايند كه شركت توزيع نيروي برق استان كردستان در راستاي همكاري با اين سازمان قبول كرد كه مابقي بدهي هاي معوق را به صورت اقساط و يا در زمانهاي معين دريافت نمايد كه عليرغم اين مصوبه تا تاريخ نگارش اين نامه هيچگونه پرداختي انجام نشده است.

2- قطع برق انشعابات مذكور حداقل يك هفته قبل و به صورتي كه مستندات آن در اين شركت موجود مي باشد طي مكاتبات رسمي به اطلاع مدير مدرسه رسيده است.

3- قطعي برق اشاره شده در خبر مذكور سه روز نبوده بلكه از ساعت 8:30 روز چهارشنبه 27 آذرماه و به مدت 2 الي 3 ساعت و در راستاي اخطار در خصوص پرداخت بدهي هاي معوقه بوده است كه با عنايت به مذاكرات صورت گرفته بين مديريت عامل اين شركت و رياست محترم سازمان آموزش و پرورش استان كردستان ضمن وصل سريع انشعابات قطع شده، سازمان مذكور متعهد به پرداخت بدهي هاي خود در اين زمينه در اسرع وقت ممكن گرديد كه متاسفانه تاكنون كماكان اقدامي صورت نپذيرفته است.

4- كاربري تمام اماكني كه انشعابات آنها قطع شده آموزشي نبوده بلكه تعدادي از آنها از جمله سالن ورزشي شهيد كاظمي داراي استفاده غير آموزشي بوده اند كه همين نمونه ذكر شده قريب به 5 سال است هيچگونه پرداختي در زمينه برق مصرفي خود نداشته است.

5- كليه موراد فوق مستند بوده و در صورت نياز اين شركت آمادگي خود را جهت ارائه مستندات ( اعم از صورتجلسات و كاتبات صورت گرفته) اعلام مي نمايد.

6- بديهي است اين شركت به موجب بند ج ماده 1-50-4 آئين نامه تكميلي تعرفه هاي برق ابلاغيه وزارت محترم نيرو مكلف است نسبت به قطع موقت انشعاباتي كه صورتحساب برق مصرفي آنها در سررسيد مقرر پرداخت نگرديده اقدام نمايد.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن