تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803003541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان:عده‌اي به دنبال معادل‌سازي واژه فتنه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان:عده‌اي به دنبال معادل‌سازي واژه فتنه هستند
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان گفت: عده‌اي با بيان ابهام سياسي و سوء تفاهم سال 88 به دنبال معادل‌سازي واژه فتنه هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبي اشجري ظهر امروز در جمع اعضاي ستاد برگزاري مراسم هشتم دي اظهار كرد: نهم دي روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت است.

وي حماسه ماندگار نهم دي را يكي از بي‌نظيرترين حركت‌هاي مردمي تاريخ انقلاب اسلامي در حفاظت از آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي عنوان كرد و افزود: حركت خودجوش مردم در نهم دي سال 88 الهي و اعتقادي بود.

اشجري با تاكيد براينكه ماهيت نهم دي براي ملت ايران اهميت ويژه‌اي دارد، بيان كرد: نيازمند بازخواني براي درك صحيح دستاوردهاي نهم دي هستيم.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان به شكست پروژه چندساله دشمنان انقلاب اسلامي در نهم دي سال 88 اشاره كرد و گفت: عده‌اي تلاش مي‌كنند نهم دي به فراموشي سپرده شود و اين افراد از راه و روشي كه امام (ره) طي كرده، غفلت دارند.

*فتنه‌گران مغضوب ملت هستند

وي رفتار فتنه‌گران را مانند منافقان دانست و تصريح كرد: فتنه‌گران مغضوب ملت هستند و همان طور كه منافقان را به زباله‌دان تاريخ انداختند فتنه‌گران نيز به زباله‌دان تاريخ انداخته مي‌شوند.

اشجري با بيان اينكه اساس حركت فتنه‌گران حاكميت بر بخشي از نظام نبود، خاطرنشان كرد: فتنه‌گران به دنبال حذف ولايت فقيه از جمهوري اسلامي ايران بودند و اين شعار از زبان آنها در تجمع‌هاي خياباني شنيده مي‌شد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان ولايت فقيه را عمود خيمه نظام اسلامي خواند و اظهار كرد: تمام هجمه دشمنان متوجه ولايت فقيه است.

وي چهار عامل را زمينه‌ساز حماسه نهم دي و مهار فتنه سال 88 عنوان كرد و يادآور شد: ايمان و اعتقاد به باورهاي مردم، رهبري هوشمندانه مقام معظم رهبري، بصيرت ملت ايران و عشق و علقه ويژه مردم به ساحت سالار شهيدان امام حسين (ع) زمينه‌ساز حماسه نهم دي شد.

اشجري به تعبير مقام معظم رهبري به نهم دي اشاره كرد و افزود: نهم دي سال 88 يكي از قله‌هاي فراموش نشدني ملت ايران است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان با بيان اينكه عده‌اي در حال معادل‌سازي فتنه سال 88 هستند، تصريح كرد: افراد مذكور مي‌خواهند فتنه به فراموشي سپرده شود و از سوء تفاهم، ابهام سياسي و مسئله 88 استفاده مي‌كنند.

وي به تعبير مقام معظم رهبري به فتنه اشاره كرد و گفت: كلمه فتنه بايد بيشتر در محافل و مجالس استفاده شود.

اشجري با تاكيد براينكه فتنه سال 88 خيانت بود، خاطرنشان كرد: به فرموده مقام معظم رهبري، در فتنه سال 88 مي‌خواستند ايران را تسخير كنند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان به هم‌مسير شدن فتنه‌گران با سلطنت‌طلب‌ها، منافقان و بهائيان اشاره كرد و يادآور شد: فتنه‌گران انقلاب را تا مرز نابودي كشاندند و انقلاب مخملي و رنگي راه انداخته بودند.

وي با اشاره به اينكه مردم با بصيرت ايران غبارها را كنار زدند، اظهار كرد: مردم به رهنمودهاي مقام معظم رهبري به عنوان شاخص بهره بردند و فتنه‌گران را به گوشه‌اي رها كردند.

اشجري خواستار رفتار جدي‌تر قوه قضائيه با سران فتنه شد و بيان كرد: امروز فتنه‌گران از رافت نظام اسلامي سوء استفاده كرده و با پر رويي خواستار آزادي سران فتنه هستند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان با بيان اينكه مردم غيور و بصير استان يك روز زودتر در هشتم دي سال 88 به ميدان آمدند، تصريح كرد: مردم گيلان در ديدار با مقام معظم رهبري در هشتم دي سال 89 مدال بصيرت را دريافت كردند.

وي بر پاسداشت هشتم دي تاكيد كرد و افزود: امسال مراسم استاني بزرگداشت هشتم دي با سخنراني حداد عادل مشاور عالي مقام معظم رهبري در ميدان شهداي ذهاب رشت برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/84001 /ل30

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن