تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803511318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت 5 مدعي صدرنشيني در ليگ برتر فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: رقابت 5 مدعي صدرنشيني در ليگ برتر فوتبال


رويارويي همكاران قديمي، تقابل آسيايي‌ها در تبريز، سكونشيني 3 سرمربي، نخستين تجربه سرمربيگري مجتبي تقوي در ليگ سيزدهم مقابل مس كرمان، رقابت پيرترين و جوانترين مربي ليگ برتر و برگزاري كم تماشاگرترين شهرآورد فوتبال ايران، از اتفاقات مهم هفته نوزدهم است؛ هفته‌اي كه در پايان بازي هاي آن 5 تيم، شانس صدرنشيني دارند.

هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور در روزهاي پاياني هفته جاري درحالي پيگيري مي‌شود كه بازي‌هاي حساس و جذابي برگزار خواهد شد و به نوعي، نبرد ياران قديمي است. در اين هفته، صمد مرفاوي مقابل امير قلعه‌نويي قرار مي‌گيرد؛ فيرات با دايي روبرو مي‌شود؛ ابراهيم‌زاده به مصاف تيم پيشين خود نفت تهران مي‌رود؛ مجتبي تقوي در بازگشت دوباره به ليگ برتر، مقابل مس كرمان قرار مي‌گيرد .

محروميت پرويز مظلومي و منصور ابراهيم‌زاده، از اتفاقات جالب اين هفته است. زيرا كمتر شاهد آن بوديم كه در بازي هاي يك هفته، دو مربي از همراهي تيم خود محروم باشند.

ديدار تراكتورسازي تبريز - سپاهان اصفهان، مصاف دو نماينده فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا، يكي از مهمترين بازي هاي اين هفته است. هفته‌اي كه پنج تيم، شانس صدرنشيني دارند.

فجرسپاسي – گسترش فولاد

دو شكست و يك تساوي، نتايج ضعيفي است كه تيم فجر در نيم فصل دوم ليگ برتر بدست آورد و جزو دو تيم قعرنشين است. آنها كه اسير مشكلات مالي هستند، اگر در اين بازي خانگي به 3 امتياز برسند، از گرداب ناكامي نجات مي‌يابند. اما شكست يا تساوي، اين تيم را به قعرجدول مي رساند. البته گسترش فولاد تبريز در دومين بازي خارج از خانه به كسب امتياز است تا از جمع تيم‌هاي نيمه پائيني جدول، فاصله بگيرد.

ذوب‌آهن - مس

بازگشت مجتبي تقوي به ليگ برتر و قرار گرفتن مقابل تيمي كه از آن خاطره خوشي ندارد، مهمترين اتفاق بازي ذوب‌آهن - مس است.

تقوي، پس از 19 هفته به ليگ باز مي گردد. آنهم در نبرد قعرنشينان، كه پيروزي در آن، ارزش 6 امتياز را دارد .

ذوب‌آهن كه جايگاه خوبي در جدول رده‌بندي ندارد، اميدوار است كه در اين بازي مهم و سرنوشت‌ساز به پيروزي رسيده و از بحران نجات يابد. مس، پس از شكست سنگين هفته گذشته، براي نجات از قعر جدول به اصفهان

مي‌رود.

استقلال خوزستان - ملوان

شاگردان ويسي در نيم فصل دوم، نتايج خوبي بدست آورده‌اند. اگر آنها در بازي خانگي به پيروزي برسند، شانس قرار گرفتن در رده هفتم را خواهند داشت؛ به شرط شكست سايپا و داماش.

ملواني‌ها، پس از تغيير كادر مديريتي، بسيار اميدوارند كه در هفته‌هاي آينده نتايج بهتري كسب كنند. آنان با كسب تساوي در نيمه بالاي جدول مي مانند و در صورت ناكامي سايپا، به رده هفتم

صعود مي كنند.

پرسپوليس - سايپا

نخستين باخت ليگ سيزدهم را سايپا به پرسپوليس، تحميل كرد. در بازي امروز، سرخپوشان تهراني براي حفظ صدرنشيني و انتقام از تيم سايپا به چيزي جز پيروزي فكر نمي‌كنند. مردان دايي كه هفته پيش به لطف پيروزي پرگل مقابل مس كرمان، توقف تراكتورسازي و نفت تهران و تفاضل گل بهتر به صدر جدول صعود كردند، براي حفظ اين جايگاه، نبايد يك امتياز هم از دست

بدهند .

اما سايپايي ها كه در نيم فصل دوم، عملكرد خوبي نداشته اند، براي حفظ جايگاه هفتم و ارتقاء آن، بايد براي پيروزي به ميدان ‌روند. حال بايد ديد، پرسپوليس موفق به شكست سايپا و حفظ صدرنشيني مي‌شود يا سايپا، سدي محكم مقابل شاگردان دايي خواهد بود.

داماش - فولاد خوزستان

بحران مديريتي و مشكلات مالي، بيش از پيش داماشي‌ها را تحت تاثير قرار داده است. آنهايي كه هفته پيش در تهران، تيم مدعي نفت را متوقف كردند، اين هفته كار سخت‌تري مقابل فولاد خوزستان دارند.

فولادي‌ها كه هفته پيش، پس از شش هفته، طعم پيروزي را چشيدند، براي اينكه جايگاه بهتري بدست آوردند، بايد در رشت پيروز شوند. نتيجه‌اي كه براي شاگردان حسين فركي، اتفاق بسيار خوبي خواهد بود.

راه‌آهن - نفت تهران

پيروزي ارزشمند در زمين ملوان، اتفاق مثبتي براي راه‌آهن بود. آنها در اين هفته، كار سختي مقابل تيم نفت دارند. اين بازي كه شهرآورد غرب تهران يا اكباتاني‌ها ناميده مي‌شود، براي هر دو تيم بسيار مهم است. راه‌آهن با پيروزي در اين بازي به تيم هاي ميانه جدول نزديك مي شود و نفتي‌ها، براي بدست آوردن شانس صدرنشيني، بايد هر 3 امتياز اين بازي را بدست آورند.

تراكتورسازي - سپاهان

يك اشتباه در زمين برفي تبريز، عمر صدرنشيني شاگردان جلالي را كوتاه كرد. تراكتوري‌ها كه هفته پيش در ثانيه‌هاي پاياني، پيروزي را با تساوي مقابل ذوب‌آهن عوض كردند و صدرجدول را به خاطر تفاضل گل كمتر به مردان دايي سپردند، براي اينكه دوباره شانس صدرنشيني را به دست آورند، بايد موفق‌ترين تيم 10 سال اخير ليگ را شكست دهند. هرچند سپاهاني‌ها در ليگ امسال، انتظارات را برآورده نكرده‌اند. اما كار مردان جلالي، براي شكست اين تيم در تبريز، سخت است.

سپاهاني‌ها، بعد از پيروزي در شهرآورد اصفهان، هفت هفته است كه حسرت پيروزي را مي كشند. اگر آنها در اين بازي پيروز نشوند، فاصله بسياري با صدرنشينان خواهند گرفت و براي جبران اين اختلاف، كار سختي را پيش رو خواهند داشت.

تساوي در جدال نمايندگان فوتبال ايران در آسيا، به درد هيچكدام نمي خورد و فقط باعث خوشحالي ساير مدعيان خواهد شد. نتيجه مساوي، سپاهان را در رده ششم نگه مي‌دارد و باعث سقوط 4 پله‌اي تراكتورسازي در جدول رده بندي

مي شود .

صبا - استقلال

صبايي‌ها كه در سه بازي با هدايت مرفاوي، سه شكست را تجربه كرده اند و بدترين تيم نيم فصل دوم بوده‌اند، بايد در يك بازي دشوار، جبران مافات كنند. كسب 3 امتياز، صبايي‌ها را از لحاظ جدولي و روحي - رواني به شرايط مطلوب مي‌رساند و به اين تيم و مربي‌اش كمك مي‌كند تا با شرايط بهتري، ليگ برتر را ادامه دهند .

هرچند استقلال، هفته پيش مقابل فجرسپاسي در خانه پيروز شد، ولي هنوز انتظارات هوادارانش را برآورده نكرده است. مشكلات مالي، يكي از بزرگترين دردسرهاي تيم قلعه‌نويي است؛ زيرا آرامش فكري را از بازيكنان اين تيم سلب كرده است و عملكرد خوبي در مسابقات نداشته اند. استقلال اگر در قم پيروز شود، شانس اين را دارد كه با كسب جايگاهي بهتر از چهارمي، هفته نوزدهم را به پايان رساند. اما از دست دادن امتياز، باعث سقوط آنها در جدول رده بندي مي‌شود .

برنامه بازي هاي هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور به اين شرح است:

بازي هاي امروز

فجرسپاسي شيراز - گسترش فولاد تبريز، ساعت 15 در ورزشگاه حافظيه شيراز

ذوب‌آهن اصفهان - مس كرمان، ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر

استقلال صنعتي خوزستان - ملوان بندرانزلي، ساعت 15 در ورزشگاه تختي اهواز

پرسپوليس - سايپا البرز، ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادي تهران

بازي هاي فردا

داماش گيلان - فولاد خوزستان، ساعت 15 در ورزشگاه عضدي رشت

راه‌آهن سورينت - نفت تهران، ساعت 15 در ورزشگاه تختي تهران

تراكتورسازي تبريز - سپاهان اصفهان، ساعت 15 در ورزشگاه يادگار امام تبريز

صباي قم - استقلال تهران، ساعت 15 در ورزشگاه يادگار امام قم



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن