تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات مخالفان و موافقان استفساريه ماده 76 قانون آيين‌نامه داخلي مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: اظهارات مخالفان و موافقان استفساريه ماده 76 قانون آيين‌نامه داخلي مجلس
براي پيشبرد اهداف كار نمايندگان نياز نيروي انساني متخصص داريم كه خوشبختانه اين اتفاق افتاده كه عده‌اي از بدنه دولت مامور شوند در راستاي وظايف نمايندگي به نمايندگان كمك كنند. اين افراد مي‌توانند به مشاور و مشورت‌دهنده نيز به كار گرفته شوند. اظهارات مخالفان و موافقان استفساريه ماده 76 قانون آيين‌نامه داخلي مجلس


كاتب، ‌ ميرمحمدي، ‌ اسفناني و لاهوتي با عنوان مخالفان و موافقان استفساريه تبصره ماده ۷۶ قانون آيين‌نامه داخلي مجلس اظهارات خود را بيان كردند.

به گزارش ايلنا، غلامرضا كاتب نماينده مردم گرمسار در مخالفت با طرح دو فوريتي استفساريه تبصره ماده ۷۶ قانون آيين‌نامه داخلي مجلس گفت: اگر اين طرح دو فوريت آن به تصويب مجلس برسد بايد بلافاصله در روز پنجشنبه يا شنبه مجلس تشكيل جلسه داده و بايد به آن رسيدگي كند در حالي كه نبايد اين كار كرد كه هيات رييسه مجبور نشود خلاف ايين‌نامه عمل كند.

وي با تاكيد بر اينكه در حال حاضر فوريتي براي اين طرح وجود ندارد، گفت: اگر مشكل اعضاي هيات علمي دانشگاه است بايد بگوييم براساس آنچه كه در ماده ۵ قانون مديريت خدمات كشوري امده است شامل هيات علميه دانشگاه‌ها هم مي‌شود.

محمدعلي اسفناني نماينده فريدن در موافقت اين طرح گفت: علت دو فوريت يا فوريت اين طرح اين است از نيروهاي كه متخصص هستند مامور شوند كمك فكر دهند.

وي تصريح كرد: استفساريه سوالي است كه ابهام را برطرف مي‌كند بنابراين فوريت آن ضرورت دارد تا به آن رسيدگي شود.

ميرمحمدي نماينده گلپايگان با اشاره به ماده‌اي آيين‌نامه مجلس در مخالفت اين طرح گفت: اين طرح بايد مشخص كند كه چه فرصتي در حال از دست رفتن است كه ما مجبور هستيم كه دو فوريت آن را بررسي كنيم.

وي افزود: نمايندگان نبايد در هر موردي به دنبال دو فوريت بوده و آن را تسريع دهند در اين صورت حساسيت‌ها از بين مي‌رود.

لاهوتي نماينده لنگرود نيز در موافقت اين طرح با اشاره به اصلاحي كه در آيين‌نامه انجام شده است، گفت: براي پيشبرد اهداف كار نمايندگان نياز نيروي انساني متخصص داريم كه خوشبختانه اين اتفاق افتاده كه عده‌اي از بدنه دولت مامور شوند در راستاي وظايف نمايندگي به نمايندگان كمك كنند. اين افراد مي‌توانند به مشاور و مشورت‌دهنده نيز به كار گرفته شوند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن