تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال جوانان البرزي از رشته هاي هنري مهارتي/ اداره كل از توسعه آموزشهاي هنري حمايت مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استقبال جوانان البرزي از رشته هاي هنري مهارتي/ اداره كل از توسعه آموزشهاي هنري حمايت مي كند
كرج - خبرگزاري مهر: مديركل آموزش فني و حرفه اي استان البرز با اشاره به استقبال و گرايش جوانان به رشته هاي هنري و سنگ تراشي از حمايت اين اداره كل از اين دسته از آموزشها خبر داد.

حسن عزيزي در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاكيد بر اهميت جايگاه بخش خصوصي در توسعه آموزش هاي مهارتي گفت: به كمك اين بخش روند توسعه آموزشهاي فني و حرفه اي با سرعت بيشتري طي شده و افراد بيشتري جذب بازار كار مي شوند.

وي توجه به آموزشهاي مهارتي فني و حرفه اي را ضروري خواند و افزود: گسترش اين حوزه در بخشهاي مختلف هنري و فني و حرفه اي به ويژه آموزشهاي منجر به اشتغالزايي و حمايت از آموزشگاه هاي خصوصي موجب رونق كسب و كار و اشتغال كشور مي شود.

عزيزي استقبال جوانان به رشته هاي مهارتي را عاملي براي حمايت از آنها دانست و يادآور شد: برخي رشته ها از جمله رشته هاي هنري به ويژه آن دسته كه به سنگ تراشي و گوهرتراشي مربوط است از سوي جوانان با استقبال خوبي مواجه شده و لازم است در اين بخش سرمايه گذاري بيشتري صورت گيرد.

مديركل آموزش فني و حرفه اي استان البرز تاكيد كرد: اين اداره كل از توسعه اين آموزش ها حمايت مي كند.

تجهيزات و تجربه دو ركن اصلي تربيت نيروي متخصص و ماهر

وي در ادامه استفاده از تجهيزات مناسب و مطابق با استانداردهاي آموزشي را در رشد كيفي آموزش تاثيرگذار دانست و گفت: استفاده از تجهيزات استاندارد در كنار برخورداري از تجربه و تخصص كافي دو بازوي اصلي و جدا نشدني براي تربيت نيروي متخصص و ماهر است.

عزيزي تاكيد كرد: نمي توان انتظار داشت تنها با تكيه بر تجربه يا تنها با استفاده از امكانات استاندارد و روزآمد به نتايج خوبي دست پيدا كنيم. يلكه كنار هم بودن اين دو براي پرورش استعدادها و تربيت نيروي اشتغال ضروري است و مكمل يكديگر هستند.

كد خبر: 2202177

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۲:۵۱

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن