تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵ دي؛ آخرين مهلت تكميل ظرفيت دانشگاه پيام نور و موسسات غيرانتفاعي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: ۵ دي؛ آخرين مهلت تكميل ظرفيت دانشگاه پيام نور و موسسات غيرانتفاعي


دكتر حسين توكلي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهاركرد: براساس اطلاعيه منتشر شده از سوي سازمان سنجش كشور مهلت ثبت نام داوطلبان براي تكميل ظرفيت و پذيرش ظرفيت‌هاي جديد علاوه بر ظرفيت‌هاي اعلام شده در دانشگاه پيام نور و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي كه بر اساس سوابق تحصيلي گزينش آن‌ها صورت مي‌گيرد، پنج شنبه پنج دي ماه پايان مي پذيرد.

وي افزود: تا ساعت 8 صبح امروز سوم دي ماه تعداد 5هزارو 874 نفر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته براي تكميل ظرفيت و يا ظرفيت‌هاي جديد دانشگاه پيام نور و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي براي نيم سال دوم سال 92 -93 اقدام كرده‌اند.

مشاورعالي سازمان سنجش اظهار كرد: بر اساس ضوابط و شرايط اعلام شده در اطلاعيه، كليه داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 92 ثبت‌نام كرده‌اند (اعم از اينكه در جلسه آزمون حاضر بوده و يا نبوده‌اند) و همچنين متقاضياني كه در آزمون سراسري سال 92 ثبت‌نام نكرده‌اند، مي‌توانند حداكثر 50 كد رشته محل را از ميان كد رشته محل‌هاي گروه آزمايشي مربوطه، انتخاب و كد رشته محل‌هاي انتخابي را به ترتيب اولويت علاقه مرتب كنند.

توكلي تاكيد كرد: به كليه داوطلباني كه تا كنون براي ثبت نام اقدام نكرده اند اكيدا توصيه مي شود تا روز پنجشنبه پنجم دي ماه 92 به سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت مبلغ 35 هزار ريال به عنوان وجه ثبت‌نام مربوط به مرحله تكميل ظرفيت از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم ثبت‌نام اينترنتي اقدام كنند.

وي تاكيد كرد: چنانچه داوطلبي تعدادي از 50 كد رشته محل انتخابي را از گروه آزمايشي اصلي (يكي از گروه‌هاي آزمايشي 3-1) و بقيه را از گروه‌هاي هنر يا زبان‌هاي خارجي و يا گروه‌هاي هنر و زبان خارجي انتخاب كنند، بايد به ازاي هر گروه آزمايشي، 35 هزار ريال ديگر پرداخت كند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن