تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شماري از كارشناسان روس: سوريها با پايداري خود طرح آمريكا را ناكام گذاشتند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: شماري از كارشناسان روس: سوريها با پايداري خود طرح آمريكا را ناكام گذاشتند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/10/04
00:10:56.16
شماري از كارشناسان روسي با تمجيد از پايداري ملت و ارتش سوريه در مقابل جنگ تروريستي عليه اين كشور گفتند سوريها با پايداري خود طرح آمريكا را عليه كشورهاي عربي خنثي كردند.
به گزارش شبكه تلويزيوني سوريه ، كارشناسان روسي اين موضوع را در همايش سياسي و فكري كه سفارت سوريه در مسكو برگزار كرده و در آن تعدادي از انديشمندان و تحليلگران سياسي و كارشناسان مسائل راهبردي روس شركت كرده بودند مطرح كردند.
رياض حداد سفير سوريه در روسيه گفت دولت سوريه از نخستين هفته هاي بحران بر حل و فصل سياسي متمركز شد اما آنهايي كه با برنامه‌هاي خارجي ارتباط دارند به ويراني برنامه ريزي شده زيرساختها، مدارس ، دانشگاهها ، كليساها و مساجد اقدام كردند.
سرگئي بابورين رئيس مركز روسي « قدس» گفت:« برنامه سياسي كه بشار اسد رئيس جمهور سوريه براي حل بحران در اين كشور مطرح كرده است بايد پايه و اساسي در مذاكرات ژنو 2 باشد.»
ژنرال ليونيد ايفاشوف رئيس آكادمي مسائل ژئوپلتيك گفت:« آنچه در سوريه رخ داده است و رخ مي دهد در واقع صدور بي ثباتي از سوي آمريكاست اما ملت سوريه به رهبري بشار اسد رئيس جمهور سوريه در اين منازعه به پيروزي تاكتيكي دست يافته است بايد اين پيروزي را تا حد پيروزي راهبردي ارتقا دهيم.»
ويچسلاف ماتوزف رئيس انجمن دوستي و همكاري با كشورهاي عربي گفت:«طرح نابودي همه كشورهاي عربي تدوين شده است و بدون استثنا اين طرح همه كشورهاي عربي را شامل مي شود اما سوريه اين طرح واشنگتن را ناكام گذاشت. اهرمهاي اجرايي اين طرح نيز تروريستهايي هستند كه با دستور سازمان اطلاعات آمريكا كار مي كنند.»
ژنرال ولاديمير كوجايف نماينده وزارت دفاع در اين همايش گفت:« من به عنوان كارشناس در سوريه فعاليت كردم. تروريستها ادعا كردند توانستند يكسال پيش مرا بكشند. من به پايداري ملت و ارتش دلاور سوريه در مقابل اين جنگ جهاني و همچنين به دلاوريهاي آنها در مقابله با گروههاي جنايتكاري كه با پوشش دين جنايت مي كنند افتخار مي كنم. دلاوريهاي ارتش سوريه در تاريخ بي سابقه است.»
00:12:36.04

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن