تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802492556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از نظر كيفي بازي استقلال افت داشته استپورحيدري: منتظري اگر جدي‌تر درباره رفتنش حرف مي‌زد بهتر بود/ فوروارد كه حتما نبايد گل بزند!


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از نظر كيفي بازي استقلال افت داشته استپورحيدري: منتظري اگر جدي‌تر درباره رفتنش حرف مي‌زد بهتر بود/ فوروارد كه حتما نبايد گل بزند!
مديرفني تيم فوتبال استقلال گفت: گاهي سيستم بازي روي زمين بسته مي‌شود و مجبور به ارسال از كنارها مي‌شويم و فكر مي‌كنم اين پوئني است كه ما داريم و از آن استفاده مي‌كنيم.


منصور پورحيدري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص روند حركتي تيم فوتبال استقلال و بازي‌هاي اخير اين تيم در ليگ برتر و بويژه ديدار ديروز مقابل داماش گفت: از نظر امتيازي در بازي ديروز خيلي خوب بوديم چراكه با توجه به شرايط و مشكلاتي كه پيش روي تيم ما است و با آن گريبانگير هستيم توانسته‌ايم در مكان دوم رده‌بندي قرار بگيريم اما درباره ديروز بايد بگويم كه از نظر كيفي تيم ما افت داشته و به نظر مي‌رسد شادابي بازي‌هاي قبل در بازي ما ديده نشد.

وي ادامه داد: بازي مقابل داماش يك ديدار كم‌سرعت بود و شايد دليل اين موضوع اين بوده كه از نظر بدني استقلال نتوانسته به شرايط مطلوبي برسد چون نتوانستيم در زمان مناسب اين كار را انجام دهيم اما همين‌كه به صدر جدول نزديك شديم همين براي ما خوب است.

مديرفني تيم فوتبال استقلال درباره اينكه استقلال در چند بازي اخيرش ديدارهايش را با اختلاف يك گل برده و با سانتر از جناحين به پيروزي رسيده افزود: ما نگران اين موضوع نيستيم كه دستمان خوانده شود گاهي سيستم بازي روي زمين بسته مي‌شود و مجبور به ارسال از كنارها مي‌شويم و فكر مي‌كنم اين پوئني است كه ما داريم و از آن استفاده مي‌كنيم. فكر مي‌كنم با آمدن خسرو حيدري اين شرايط بهتر هم شده است و اگر هاشم بيك‌زاده هم به تيم اضافه شود سمت چپ ما هم فعال‌تر از قبل خواهد شد.

پورحيدري ادامه داد: البته ما از عمق هم حركاتي در بازي انجام مي‌دهيم اما پشت فورواردهاي ما يك بازي‌ساز كم است كه قلعه‌نويي هم به دنبال چنين بازيكني بود.

وي درخصوص اينكه در هيچ‌جاي دنيا بازيكنان در اواسط بازي‌ها قهر نمي‌كنند و يا قصد جدايي از تيم را ندارند گفت: اين را قبول كنيد كه مشكلاتي هم كه ما داريم در هيچ‌جاي دنيا وجود ندارد كجاي دنيا قراردادي بسته مي‌شود اما تعهدي براي اجراي آن وجود ندارد؟ وزارت ورزش قرار بود 50 درصد هزينه استقلال و پرسپوليس را بدهد اما اين اتفاق نيفتاد و فشار بر روي مديرعامل، كادرفني و بازيكنان استقلال وارد كرد.

پورحيدري افزود: بازيكن‌ها بر روي قراردادهايشان حساب مي‌كنند. بازيكني مثل ساموئل كه از خارج آمده و بازيكن حرفه‌اي است وقتي دريافتي ندارد قهر مي‌كند. درباره پژمان منتظري هم بايد بگويم كه از اول فصل صحبت از رفتن او بود اما شايد اگر در نيم‌فصل صحبت رفتنش را جدي‌تر مطرح مي‌كرد مي‌شد جانشيني براي او پيدا كرد اما اين موضوع به فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نويي و پژمان منتظري برمي‌گردد. منتظري هميشه يكي از بازيكنان متعصب استقلال بوده است.

مديرفني تيم فوتبال استقلال در مورد اينكه چرا قلعه‌نويي محمدمهدي نظري كه 20 هفته براي استقلال گل نزده و سپس آرش برهاني بي‌روحيه را در تركيب تيم قرار مي‌دهد تصريح كرد: حتما ديده و شنيده‌ايد كه بازي‌هاي زيادي در استقلال بوده كه ليست ما حتي به 18 نفر هم نرسيده است. البته به نظرم اين دليل نمي‌شود كه چون نظري گل نزده نبايد بازي كند. فوروارد كه حتما نبايد گل بزند! شايد چنين بازيكني خواسته‌هاي كادرفني را به خوبي برآورده كند.

پورحيدري ادامه داد: شايد خواسته كادرفني از نظري دوندگي زياد باشد تا بازيكنان ديگر بتوانند از دوندگي او استفاده كنند. بازي كردن يا نكردن هر بازيكني نظرات شخصي سرمربي است و او است كه تشخيص مي‌دهد برهاني يا نظري بازي كنند يا نه.

انتهاي پيام/ي

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن