تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819422370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف نتايج نظرسنجي درباره حجاب از وب‌سايت تلويزيون فرانسوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: حذف نتايج نظرسنجي درباره حجاب از وب‌سايت تلويزيون فرانسوي
گروه بين‌الملل: شبكه تلويزيوني «BFM TV» فرانسه پس از مشاهده آراي مثبت نظرسنجي درباره حجاب زنان مسلمان، نتايج را از وب‌سايت خود حذف كرد.


به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني «ajib»، در‌حالي‌كه اين روزها بحث بر سر حجاب مادران مسلمان در فرانسه شدت گرفته است، شبكه تلويزيوني « BFM TV» با همكاري موسسه « RMC info» يك نظرسنجي اينترنتي در مورد موافقت يا مخالفت بييندگان اين شبكه با حجاب اسلامي برگزار كرد كه گويي نتايج آن زياد مورد توجه مسئولان قرار نگرفت!

بر پايه آخرين تصويري كه از نتيجه اين نظرسنجي ثبت شده است، از ميان سي و هشت هزار شركت‌كننده، هشتاد درصد موافقت خود را با پوشش اسلامي مادران و ورود آنان به مدارس براي همراهي با فرزندانشان، اعلام كرده‌اند.

البته مسئولان اين شبكه تلويزيوني كه انتظار نداشتند اين نظرسنجي با آراي موافق شهروندان همراه شود، پس از رسيدن تعداد موافقان به هشتاد درصد، سريعا نتايج را از وب‌سايت خود حذف كردند و هيچ توضيحي نيز درباره علل اين اقدام ارائه ندادند.

وب‌سايت‌هاي اسلامي ضمن انتقاد از اقدام شبكه تلويزيوني « BFM TV »، از مقامات آن خواستند تا درباره دلايل حذف نتايج توضيحاتي قانع‌كننده ارائه دهند و نتايج را به صورت رسمي در بخش‌هاي خبري اعلام كنند تا مسئولان سياسي با افكار عمومي درباره حجاب اسلامي مادران مسلمان آشنا شوند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن