تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803064249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي: من هم كنار خط نبودم، ملوان را مي برديم/ لايق كسب عنوان قهرماني هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: دايي: من هم كنار خط نبودم، ملوان را مي برديم/ لايق كسب عنوان قهرماني هستيم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از تمامي بازيكنانم تشكر مي‌كنم كه با تلاش و جنگندگي در ميدان، توانستند چنين نتيجه‌اي را رقم بزنند.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، علي دايي در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي فوتبال ملوان و پرسپوليس كه با نتيجه يك بر صفر به سود پرسپوليس تمام شد اظهار كرد: ما بازي را بد شروع نكرديم و حملاتي روي دروازه حريف داشتيم. فكر مي‌كنم در موقع خوبي هم گل زديم. ملوان پس از گل ما در يكي دو صحنه خطرساز ظاهر شد اما خوشبختانه به گل نرسيد.
وي افزود: در نيمه دوم فرصت‌هاي بسيار خوب ديگري به دست آمد كه ما مي‌توانستيم گل‌هايمان را افزايش دهيم اما متاسفانه آن موقعيت‌ها از دست رفت. نهايتا خوشحاليم كه يك بازي بزرگ را برديم و سه امتياز مهمي را به دست آورديم. از تمامي بازيكنانم تشكر مي‌كنم كه با تلاش و جنگندگي در ميدان، توانستند چنين نتيجه‌اي را رقم بزنند.
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه پرسپوليس را مدعي اصلي قهرماني مي‌دانيد و به دنبال كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا هم هستيد گفت: از روزي كه كارمان را در ليگ امسال شروع كرديم همين هدف را داشتيم. رسيدن به سهميه ليگ قهرمانان آسيا براي ما اهميت زيادي دارد و به قهرماني در ليگ هم نگاه مي‌كرديم. تمام تمركزمان در حال حاضر صرفا نتيجه گرفتن است. ما به اين هدف بسيار سخت نزديك مي‌شويم. قهرماني در ليگ امسال يكي از سخت‌ترين كارهاست چون تمام تيم‌هاي اول جدول با اختلاف دو سه امتياز پشت سر هم هستند بنابراين يك اشتباه و باخت در يك بازي مي‌تواند كار را بسيار دشوار كند. فكر مي‌كنم چندين تيم در ليگ امسال مي‌توانند به قهرماني برسند اما پرسپوليس به شايستگي لايق رسيدن به اين عنوان است.
دايي در پاسخ به اينكه چطور در زماني كه تصميم گرفتيد قاسم دهنوي را به ميدان بفرستيد اما اعلام شد نمي‌توانيد از او استفاده كنيد گفت: روز گذشته به ما گفتند مي‌توانيم از قاسم دهنوي استفاده كنيم و براي همين من اين بازيكن را در ليست 18 نفره تيم قرار دادم. اما درست در لحظه آخري كه قصد تعويض او را داشتيم، به ما گفتند كه نمي‌توانيم اين كار را انجام دهيم. البته خدا را شكر كه اين عمل را انجام نداديم وگرنه تمام زحمات‌مان مثل آب خوردن به هدر مي‌رفت.
وي در واكنش به سوالي مبني بر اينكه رفتار تماشاگران را در اين مسابقه چطور ديديد گفت: خوشحالم بعد از 8 سال توانستيم ملوان را در انزلي شكست دهيم. من درباره هواداران و تماشاگران در انزلي حرف خاصي نمي‌توانم بگويم اما بسياري از انزلي‌چي‌ها از نزديكان و دوستان بسيار خوب من هستند. غفور جهاني يكي از آن‌هاست كه او را بسيار دوست دارم.
دايي با بيان اينكه شرايط زمين ورزشگاه تختي انزلي اجازه نداد بازيكنانش بازي واقعي خودشان را به نمايش بگذارند گفت: پرسپوليس تغييرات متعددي در خط هافبك و بخش تهاجمي تيمش داشته است و براي همين احتياج به زمان داشتيم تا بتوانيم هماهنگ‌تر شويم. اكنون تلفيق خوبي ميان خطوط مياني و حمله ما صورت گرفته و بازيكنانم روي زمين به راحتي بازي خوبي انجام مي‌دهند. اما متاسفانه شرايط زمين مسابقه امروز به بازيكنانم اجازه نداد بتوانند به نحو احسن بازي تكنيكي و تاكتيكي‌شان را به نمايش بگذارند. پرسپوليس روز به روز هماهنگ‌تر مي‌شود. بازيكنانم به اين درك رسيده‌اند كه با يك اشتباه كوچك ممكن است نتيجه‌اي را واگذار كنيم و به دنبال آن سه چهار پله در جدول عقب بيفتيم.
سرمربي پرسپوليس همچنين درباره سوالي مبني بر علت بخشيده شدنش در كميته استيناف گفت: چرا اين سوال را از من مي‌پرسيد؟ بايد آن را از مسئولان مربوطه بپرسيد. علي دايي به دنبال عدالت است. حكمي به ناحق عليه من صادر شده بود و من از كميته استيناف تشكر مي‌كنم كه اجازه داد صحبت‌هايم را انجام دهم و دفاعيات لازم را داشته باشم. مطمئن باشيد اگر علي دايي امروز كنار خط نبود باز هم تيم من برنده اين مسابقه مي‌شد. من زندان نبودم كه با يك حكم شبانه بخواهم آزاد شوم!

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن