تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818792728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فجر انقلاب/6برگزاري كارگاه آموزشي رسانه و انقلاب اسلامي در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فجر انقلاب/6برگزاري كارگاه آموزشي رسانه و انقلاب اسلامي در گيلان
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان از برگزاري كارگاه آموزشي رسانه و انقلاب اسلامي هشتم دي ماه جاري در اين استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، علي اسماعيل‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهيد مقدمات لازم براي اطلاع‌رساني برنامه‌هاي دهه فجر انقلاب اسلامي در گيلان اظهار كرد: كارگاه آموزشي رسانه و انقلاب اسلامي هشتم دي ماه جاري در مجتمع خاتم‌الانبيا (ص) رشت برگزار مي‌شود.

وي به حضور خبرنگاران از تمام شهرستان‌هاي گيلان در كارگاه آموزشي مذكور اشاره كرد و افزود: مديران روابط عمومي سازمان، نهادها و دستگاه‌هاي مختلف گيلان در كارگاه آموزشي رسانه و انقلاب اسلامي حضور پيدا مي‌كنند.

اسماعيل‌پور با بيان اينكه «بابك دوربيكي» رئيس مركز اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي سخنران كارگاه مذكور است، تصريح كرد: نقش رسانه در پيروزي انقلاب اسلامي از محورهاي كارگاه آموزشي رسانه و انقلاب اسلامي است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان بر نحوه شناساندن انقلاب به مردم از طريق رسانه در گذشته، حال و آينده تاكيد كرد و گفت: وظايف رسانه‌ها براي تداوم انقلاب اسلامي بايد مشخص شود.

وي با تاكيد براينكه روش پرداختن به انقلاب در اخبار رسانه‌ها بايد تبيين شود، خاطرنشان كرد: ويژگي اخبار انقلاب در دهه فجر از ديگر محورهاي كارگاه آموزشي رسانه و انقلاب اسلامي است.

*جشنواره «حماسه 9 دي» فراخوان شد

اسماعيل‌پور در ادامه از فراخوان جشنواره «حماسه 9 دي» در گيلان خبر داد و بيان كرد: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي با همكاري شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان به مناسبت گراميداشت نهم دي جشنواره «حماسه 9 دي» را برگزار مي‌كند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان هدف از برگزاري جشنواره مذكور را معرفي آثار برتر مطبوعاتي و قدرداني از تلاش پديدآورندگان آثار رسانه‌ها عنوان كرد و يادآور شد: فراخوان جشنواره «حماسه 9 دي» از 15 آذر ماه سال جاري انجام شده و علاقه‌مندان تا 15 دي جاري فرصت دارند آثار خود را به دبيرخانه ارسال كنند.

وي با بيان اينكه 10 محور براي جشنواره «حماسه 9 دي» در نظر گرفته شده است، اظهار كرد: تبيين پيوند عميق و ناگسستني مردم ايران با انقلاب اسلامي و مقام ولايت از محورهاي جشنواره مذكور است.

اسماعيل‌پور نقش اصحاب فرهنگ و هنر در افزايش بصيرت و آگاهي در جامعه را از جمله محورهاي جشنواره «حماسه 9 دي» اعلام كرد و افزود: تشريح علل و ويژگي‌هاي ماندگار روز 9 دي در تاريخ كشور جزو محورهاي جشنواره «حماسه 9 دي» است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان، تبيين اهميت حضور پر شور مردم در راهپيمايي 9 دي و شكست فتنه‌هاي دشمنان و نقش بصيرت در خنثي‌سازي توطئه‌ها را از ديگر محورهاي جشنواره 9 دي برشمرد.

به گفته وي، آثاري در جشنواره «حماسه 9 دي» شركت داده مي‌شود كه در فاصله زماني 20 آذر تا 15 دي ماه سال جاري در يكي از نشريات محلي يا سايت‌هاي خبري داراي مجوز گيلان منتشر شده باشد.

اسماعيل‌پور تصريح كرد: خبرنگاران در هر بخش مي‌توانند سه اثر را به دبيرخانه جشنواره «حماسه 9 دي» ارسال كنند.

انتهاي پيام/84001

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن