تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802196515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كرمان، رتبه دوم كمترين نرخ بيكاري در كشور ‌را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كرمان، رتبه دوم كمترين نرخ بيكاري در كشور ‌را دارد
مدير‌كل تعاون‌، كار و رفاه اجتماعي استان كرمان گفت: استان كرمان كمترين نرخ بيكاري پس از خراسان جنوبي و همچنين كمترين تنش كارگري در كشور را داراست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه كوير، در مراسمي با حضور سردار مطهري جانشين فرمانده سپاه ثارالله استان كرمان‌، مدير‌كل تعاون‌، كار و رفاه اجتماعي در استان كرمان ‌و ديگر مديران و مسؤلان واحدهاي كاري استان از تلاش‌هاي سرهنگ "حميدرضا حسينخاني" فرمانده سابق سازمان بسيج كارگري تجليل و سرگرد "حسين باقري" بعنوان فرمانده جديد اين سازمان معرفي شد‌.

در اين مراسم قائم مقام وزير و مدير كل تعاون‌، كار و رفاه اجتماعي استان كرمان با تسليت ايام اربعين حسيني و تبيين نقش تأثير گذار حضرت زينب كبري (س)، رسالت بسيجيان را شناخت دقيق از شرايط زمان و مكان و شناخت از مسائل اجتماعي، اقتصادي اعلام كرد و گفت: ترويج فرهنگ جهادي بسيج در همه بخش‌هاي جامعه بويژه بخش توليد اثرات مثبت چشمگيري به جاي مي‌گذارد‌.

"حسن رحماني"، نتيجه روحيه بسيجي كارفرمايان، كارگران و كارآفرينان را در اين دانست كه پهناورترين استان كشور‌ كمترين نرخ بيكاري را پس از خراسان جنوبي و همچنين كمترين تنش كارگري در كشور داشته است و گفت: خوشبختانه عليرغم وجود مشكلات اقتصادي كشور در سال گذشته، آمار كارگران اخراج شده از محل كار در 8 ماهه نخست امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته و همچنين سال 1390 كاهش داشته است و سال گذشته، موفق‌ترين سال اقتصادي واحدهاي بزرگ صنعتي استان كرمان بوده است‌.

وي از زحمات سرهنگ حسينخاني قدرداني كرد و گفت: بسياري از برنامه‌هاي فرهنگي و ورزشي اين اداره كل با همكاري صميمانه سازمان بسيج كارگري شكل گرفته است و اميد است در زمان فرماندهي سرگرد باقري رويه همكاري با اين سازمان بيش از پيش گسترش يابد‌.

جانشين فرمانده سپاه ثارالله استان كرمان نيز در اين مراسم با بيان اينكه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با سازمان‌هاي بسيج اقشار به شكلي وسيع و كارآمد وارد عرصه مقابله با تهديدات نرم دشمنان شده است، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از گسترش فرهنگ انقلابي و بيداري اسلامي مردم جهان در هراسند و مردم پس از پيروزي انقلاب اسلامي شاهد بوده‌اند كه استكبار جهاني از هيچ كوششي براي براندازي نظام الهي ايران اسلامي دريغ نكرده كه البته هميشه به بركت الطاف خداوند متعال، رهبري‌هاي داهيانه امام راحل‌(ره ) و مقام معظم رهبري و هوشياري ملت فهيم و ولايت مدار ايران اسلامي هيچگاه نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود دست پيدا كنند‌.

مطهري، از سرهنگ حسيخاني به عنوان يكي از نيروهاي توانمند در عرصه اقشار بسيج ياد كرد و گفت: سرگرد باقري نيز از نيروهاي جوان و توانمند در اين عرصه است و اميد است با تمام توان در خدمت جامعه كار و توليد استان كرمان باشد‌.

انتهاي پيام

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن