تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819443593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جرارد: سوآرس بهترين بازيكن حال حاضر جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: جرارد: سوآرس بهترين بازيكن حال حاضر جهان است
كاپيتان ليورپول، لوئيس سوآرس را بهترين بازيكن حال حاضر فوتبال جهان مي‌داند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، لوئيس سوآرس ، مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول در اوج دوران آمادگي خود به سر مي‌برد. اين مهاجم گلزن كه در غياب جرارد بازوبند كاپيتاني قرمزپوشان آنفيلد را بر بازو مي بندد عملكرد خوبي از خود نشان داده است و از دلايل اصلي صدرنشيني تيمش در ليگ برتر انگليس به شمار مي‌آيد.

استيون جرارد، اسطوره باشگاه ليورپول به ستايش از سوآرس پرداخت و او را بهترين بازيكن حال حاضر فوتبال جهان دانست.

جرارد گفت: سوآرس بهترين است. اين به خوبي با عملكرد خوب او قابل اثبات است. او در 12 بازي 19 گل به ثمر رسانده است كه اين آمار باور نكردني است. سوآرس با اختلاف شش گل نسبت به سرخيو آگرو در صدر جدول بهترين گلزنان ليگ جزيره قرار دارد و نشان مي‌دهد كه اين بازيكن تا چه اندازه آماده است.

جرارد كه اين روزها به علت آسيب ديدگي‌ دور از ميادين است، افزود: سوآرس مهاجم تاثيرگذاري براي ليورپول است. به همين خاطر باشگاه تصميم گرفت كه قرارداد او را تا سال 2018 تمديد كند. از نظر من او الان در اوج آمادگي خود به سر مي‌برد و شايسته است كه او را به عنوان بهترين بازيكن جهان انتخاب كنيم.

جرارد درباره مسي و رونالدو گفت: مسي در اين فصل چند بار آسيب ديده است. كريستيانو رونالدو هم چند بازي را به خاطر آسيب ديدگي‌ از دست داد. بنابراين سوآرس بهترين بازيكن است. او از غيبت مسي و رونالدو نهايت استفاده را برد و نشان داد كه چه بازيكن توانايي است. 19 گلي كه او در 12 بازي به ثمر رسانده است نشان مي‌دهد كه از همه بهتر است.

سوآرس فصل گذشته بعد از گاز گرفتن دست ايوانوويچ، مدافع چلسي 10 جلسه از همراهي تيمش محروم شد. او چند بازي نخست فصل جاري را از دست داد،‌ اما به محض بازگشت به مستطيل سبز نمايش خيره كننده اي داشت و يك تنه تيمش را به صدر جدول رده‌بندي رساند. اين بازيكن 27 ساله نخستين بازيكن در تاريخ ليورپول است كه در پنج بازي متوالي دو گل به ثمر مي‌رساند.

ليورپول در جدول رده‌بندي ليگ جزيره با 36 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال صدرنشين است. شاگردان برندان راجرز در حساس‌ترين بازي هفته‌ هجدهم ليگ برتر پنجشنبه شب در ورزشگاه الاتحاد به مصاف منچسترسيتي مي‌روند.

انتهاي پيام

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن