تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام برنده توپ طلا 2013 لو رفت!


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: نام برنده توپ طلا 2013 لو رفت!


خبرنگار روزنامه «فرانس فوتبال» فرانسه در فيس بوك خود، پشت پرده‌هاي آيين امسال توپ طلا را فاش كرد و نام برنده اين جايزه را اعلام كرد .

«توپ طلا»، جايزه‌اي است كه هر ساله مجله فرانس فوتبال فرانسه به بهترين بازيكن جهان مي‌دهد.ليونل مسي، كريستيانو رونالدو و فرانك ريبري، سه نامزد نهايي كسب توپ طلا در سال 2013 هستند. همواره رسم بر اين است كه با وجود گمانه‌زني‌هاي زياد، نام برنده نهايي توپ طلاي فوتبال جهان تا روز آخر اعلام نشود، ولي يكي از خبرنگاران مجله فرانس فوتبال - كه هر ساله گفتگويي اختصاصي با برنده اين جايزه دارد - در صفحه اجتماعي خود در فيس بوك، از رونالدو به عنوان برنده توپ طلا - 2013 نام برد .

اين روزنامه‌نگار فرانسوي، نوشت: ديروز به مادريد رفتم و مصاحبه‌اي با كريستيانو رونالدو، بازيكن پرتغالي رئال مادريد، انجام دادم. او، فردي مهربان است. رونالدو، جواني از طلا ست .

اين جملات خبرنگار فرانس فوتبال، واكنش زيادي در رسانه‌هاي اروپايي داشت و باعث شد تا بسياري به انتقاد از فيفا و مجله مذكور داشته باشند.

اين روزنامه‌نگار فرانسوي، تلاش كرد تا كار خود را به نوعي توجيه كند. او دوباره در فيس بوك خود نوشت: الان بي‌صبرانه در انتظار ديدن مسي هستم. او، جواني از طلاست. كسي كه فكر مي‌كند، من مرتكب اشتباه شده‌ام، سخت در اشتباه است. ديدار من با رونالدو به خاطر مراسم 13 ژانويه بود. با ريبري و مسي هم ديدار خواهم كرد .

رونالدو، فصل رويايي را با رئال مادريد پشت سر مي‌گذارد. او در تيم ملي پرتغال، عملكرد خيره كننده اي داشت و از دلايل اصلي صعود اين تيم به جام جهاني - 2014 برزيل بود.

آسيب ديدگي‌هاي پياپي ليونل مسي در فصل جاري باعث شده است تا بسياري از شانس بالاي رونالدو، براي كسب توپ طلا، سخن بگويند.

مسي، هم در گفتگويي كه با روزنامه‌ «ماركا» داشت به شانس بالاي ستاره پرتغالي رئال مادريد، اشاره كرد. او گفت: رونالدو، مدت‌هاست كه در اوج است. من به او كاري ندارم. صرف نظر از اينكه رونالدو در اوج به سر مي‌برد يا نه. من فقط روي كار خود، تمركز دارم. عملكرد او، تاثيري روي من نخواهد گذاشت.



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن