تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق فوتسال ايران با تايلند و تلاش براي بازي دوستانه با اسپانيا


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: توافق فوتسال ايران با تايلند و تلاش براي بازي دوستانه با اسپانيا
رئيس دپارتمان فوتسال، از برگزاري بازي دوستانه ايران - تايلند در فروردين 93 و ادامه مذاكره خسوس با اسپانيايي‌ها، براي ديدار تداركاتي خبر داد.

ليلا يارمحمدي، درباره مذاكره با تيم‌هاي اروپايي براي بازي دوستانه با ايران، گفت: متاسفانه پرتغال هم بعد از اسپانيا پاسخ رد به ما داد، ولي هنوز ايتاليا جوابي نداده است. هدفمان اين بود كه با حضور تيم‌هاي قدرتمند دنيا، تورنمنت چند جانبه برگزار كنيم، ولي كار سختي است. البته هنوز نا اميد نشده ايم، چون خسوس در اسپانيا در حال مذاكره است و تاريخ بازي با آنها را هماهنگ مي كند .

رئيس دپارتمان فوتسال، از موافقت تايلندي‌ها براي برگزاري بازي دوستانه در ايران خبر داد و افزود: تاريخ بازي‌هاي نيم فصل دوم ليگ برتر را طوري چيديم كه تيم ملي تايلند قبل از عيد نوروز به ايران بيايد. تاريخ مورد نظر آنها، قبل از اسفند بود كه براي ما مقدور نبود. بنابراين قرار شد، اين بازي در نيمه دوم فروردين 93 برگزار شود.

وي، از تدارك كميته فوتسال براي تعيين تيم‌هاي اعزامي به تورنمنت اروپايي-آسيايي روسيه خبر داد و گفت: فدراسيون فوتسال روسيه در دوره دوم بازي‌هايي كه براي يادبود كاپيتان سابق اين كشور برگزار مي‌شود، از تيم‌هاي آسيايي دعوت مي كند. آنان انتخاب تيم‌هاي آسيايي - كه بايد از بين كشورهاي اسلامي باشند - را به ايران محول كرده اند. رئيس فدراسيون فوتسال روسيه، فردي مسلمان است و علاقه دارد، كشورهاي مسلمان در اين تورنمنت شركت كنند.

مرحله مقدماتي تورنمنت فوتسال باشگاهي روسيه با حضور نمايندگان باشگاه‌هاي ايران، امارات، قطر و كويت در يكي از شهرهاي ايران برگزار خواهد شد و مرحله نهايي آن، يكسال بعد با حضور دو تيم آسيايي و دو تيم اروپايي در روسيه انجام خواهد شد.



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن