تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798283747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژيم صهيونيستي مركز آموزش نظامي حماس در نوار غزه را بمباران كرد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: رژيم صهيونيستي مركز آموزش نظامي حماس در نوار غزه را بمباران كرد
سرويس خارجي: خبرگزاري فرانسه از حمله هوايي اسرائيل به يك مركز حماس در نوار غزه خبر داد.جنگنده هاي رژيم صهيونيستي با سه فروند موشك يك مركز آموزش نظامي حماس را در غزه هدف قرار دادند.شبكه خبري روسيا اليوم نيز گزارش داد اسرائيل به دنبال كشته شدن يك نظامي اين رژيم در شمال نوار غزه، منطقه خان يونس در غزه را هدف قرار داد.شبكه العربيه نيز گزارش داد در اين حمله دو فلسطيني به شهادت رسيدند. پيش از اين حمله، منابع صهيونيستي گزارش داده بودند يك نظامي صهيونيست در جنوب نوار غزه هدف يك تك تيرانداز فلسطيني قرار گرفت و كشته شد. اين نظامي اسرائيلي در نزديكي ديوار امنيتي نوار غزه كشته شد.

كمك مالي امارات

تشكيلات خودگردان فلسطين اعلام كرد امارات 50 ميليون دلار براي حمايت از خزانه‌داري كل به اين تشكيلات اختصاص داده است. محمود عباس، رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين ضمن قدرداني از حمايت خليفه بن زايد آل نهيان، امير امارات به خاطر حمايت دائم اين كشور از فلسطين در پيامي به خليفه بن زايد گفت: ما از حمايت مالي شما از خزانه وزارت دارايي فلسطين قدرداني مي‌كنيم چرا كه اين مقدار حمايت مالي به تشكيلات خودگردان فلسطين كمك مي‌كند تا بتواند به تعهداتش در قبال بانك‌هاي داخلي عمل كند. رامي حمدالله، نخست‌وزير مكلف فلسطين نيز پيشتر 600 ميليون دلار از كشورهاي عربي و اهداكننده براي پرداخت بدهي‌هاي تشكيلات خودگردان فلسطين جمع‌آوري كرده بود.

گفته مي شود بدهي‌هاي تشكيلات خودگردان نزد بانك‌هاي داخلي و بخش ويژه و موسسات مالي بين‌المللي نزديك به چهار ميليارد دلار است. در اين حال محمود عباس با بيان اين كه رژيم صهيونيستي نتوانسته هويت فلسطين را تغيير دهد، تاكيد كرد به تحقق صلح در منطقه پايبند است. وي در پيامي در آستانه سال نو ميلادي و ميلاد حضرت عيسي (ع) تصريح كرد: مردم فلسطين از زندگي حضرت مسيح (ع) و مبارزات آن حضرت در راه رسيدن به عدالت و صلح الهام مي‌گيرند. عباس خاطرنشان كرد: ما در حال حاضر در مرحله حساسي از مذاكرات با اسرائيل قرار داريم و بر تحقق صلح و عدالت در منطقه كه به پايان اشغالگري‌ها و تشكيل كشور مستقل فلسطين در مرزهاي 1967 بينجامد، تاكيد داريم.

درتحولي ديگر جنبش‌هاي جهاد اسلامي و حماس آزادي «سامر العيساوي» اسير فلسطيني پس از 9 ماه اعتصاب غذا از زندان‌هاي رژيم صهيونيستي را تبريك گفتند. رژيم اشغالگر دو روز قبل العيساوي 33 ساله را پس از اعتصاب غذاي 9 ماهه از زندان آزاد كرد. گفته مي شود اعتصاب غذاي وي طولاني ترين اعتصاب در طول تاريخ بوده است. در خبري ديگر تركيه ادعاي برخي رسانه هاي جمعي مبني بر توافق اين كشور با رژيم صهيونيستي در مورد پذيرش غرامت كمتر براي بازماندگان قربانيان كشتي مرمره آبي در راستاي عادي سازي روابط تل آويو و آنكارا را رد كرد. رسانه‌هاي تركيه به نقل از منابع خارجي، از توافق تركيه با رژيم صهيونيستي درباره پذيرش غرامت كمتر براي بازماندگان قربانيان كشتي مرمره آبي در راستاي عادي سازي روابط آنكارا و تل آويو خبر داده بودند.

انتقاد از جاسوسي آمريكا

نخست‌وزير رژيم صهيونيستي استراق سمع آمريكا از نخست‌وزير سابق اين رژيم را غيرقابل قبول خواند و از آن انتقاد كرد. بنيامين نتانياهو گفت: درست است كه روابط تل آويو - واشنگتن نزديك است، ولي ما نمي‌توانيم برخي كارها را انجام دهيم و اين نوع اقدامات براي ما غيرقابل قبول است.وي همچنين خواستار تاييد گزارش‌ها درباره استراق سمع مكالمات و گفتگوهاي ايهود اولمرت، نخست وزير سابق رژيم صهيونيستي شد.روزنامه نيويورك تايمز هفته گذشته نوشت: از سال 2008 تا 2011، آژانس‌هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس بيش از 1000 هدف از 60 كشور را مورد استراق سمع و كنترل داده‌هاي اينترنتي و مكالمات تلفني قرار داده‌اند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به ايهود اولمرت نيز اشاره كرد. يووال اشتنيتز، وزير اطلاعات رژيم صهيونيستي نيز گفت: ما از باراك اوباما، رئيس جمهوري آمريكا يا كاخ سفيد جاسوسي نمي‌كنيم. قوانين شفاف هستند. تعهدات حتمي و قطعي در اين باره به وجود آورده‌ايم و به آن‌ها پايبنديم .لازم به ذكر است اسرائيل و آمريكا در پي دستگيري جاناتان پولارد، تحليلگر سابق نيروي دريايي آمريكا در واشنگتن در سال 1985 كه به اسرائيل هزاران سند محرمانه را درباره جاسوسي واشنگتن از جهان عرب داده بود، توافق كردند از يكديگر جاسوسي نكنند. يكي از دادگاه‌هاي آمريكا پولارد را به حبس ابد محكوم كرد اما نتانياهو با همسر پولارد ديدار و به وي قول داد تمامي تلاش خود را براي آزادي پولارد انجام مي‌دهد.



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن