تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802940436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال يك - داماش صفر لاك پشت آبي پشت سر دايي


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: استقلال يك - داماش صفر لاك پشت آبي پشت سر دايي
سه شنبه، 3/10/1392، هفته بيستم سيزدهمين دوره ليگ برتر، ورزشگاه آزادي تهران، تماشاگر: هزارنفر
استقلال: يك
گل: حنيف عمران‌زاده(40)
داماش: صفر
داور: يدا... جهانبازي
كمك‌ها: محمدرضا منصوري، عليرضا ايلدروم
اخطار: حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي، محمد قاضي (استقلال)، محمدرضا مهدوي(داماش)
بازيكن برتر: آندرانيك تيموريان (استقلال)

استقلال: سيدمهدي رحمتي(5)، خسرو حيدري(5/5)، پژمان منتظري(5/5)، اميرحسين صادقي(6)، حنيف عمران‌زاده(6)، پژمان نوري(صفر)، آندرانيك تيموريان(7)، جواد نكونام(4)، ايمان باصفا(5/2)(مجيد غلام نژاد(4) 30) محمد قاضي(5/5)، آرش برهاني(5)(محمد مهدي نظري(3) 60)
سرمربي: اميرقلعه‌نويي

داماش: ميلاد فراهاني(5)، ابوذر رحيمي(5/4)، ابوالفضل حاجي‌زاده(4)، محمد سياه(5/5)، عليرضا نظيف‌كار(5)، محمدرضا مهدوي(5/4) (اميرمحمد مظلوم 63)، مصطفي حاجتي(6) (رسول سروش‌نيا 73)، هادي سهرابي(5)، حميد خدابنده‌لو(4)، روح‌ا... سيف‌اللهي(6) (امين متوسل‌زاده 78)، مسعود حسن‌زاده(5/4)
سرمربي: افشين ناظمي
سكوهاي خالي ورزشگاه آزادي همچون بازي‌هاي قبل علامت سوال بزرگي را روي سرمان قرار داده بود. به راستي چه شده است؟ چه به حال و روز تماشاگران استقلال آمده است؟ آنها كجايند؟ دور نبود آن روزهايي كه براي بازي با داماش 50، 60 هزار تماشاگر به ورزشگاه مي‌آمد. تازه آن روزها استقلال اينچنين مدعي قهرماني هم نبود اما تا چشم كار مي‌كرد در ورزشگاه آزادي تماشاگر ديده مي‌شد. حالا خالي ماندن سكوهاي ورزشگاه آزادي به يك عادت بدل شده حتي اگر استقلال تنها يك امتياز با صدر جدول فاصله داشته باشد. استقلال در همين حال و هوا عصر ديروز مقابل داماش قرار گرفت و كوشيد عملكرد دلپذيري را از خود به نمايش بگذارد. در نيمه نخست برتري استقلال در ميانه‌هاي زمين بيش از هرچيزي به چشم مي‌آمد و ميهمان بيشتر چشم به ضدحملات خود دوخته بود تا از روزنه‌هاي موجود در خط دفاع استقلال استفاده كند كه چندان هم موفق نبود چراكه مدافعان استقلال به سبب گرايش فراوان به نفوذ كار پرسينگ را به خوبي انجام مي‌دادند. مويد اين وضعيت گلي بود كه دقيقه 40 به ثمر رسيد. اين گل را اميرحسين صادقي پيش تاخته پايه‌گذاري كرد و عمران‌زاده با ضربه سري محكم و غيرقابل مهار دروازه فراهاني را گشود. استقلال پيش از اين گل نيز مستحق زدن گل بود. دقيقه 28 ايمان باصفا 2 دقيقه قبل از خروجش از ميدان به دليل مصدوميت پاس درعمق مناسبي را براي آرش برهاني مهيا كرد و مهاجم استقلال هم چرخيد و به توپ ضربه زد اما بغل پاي او چندان جان نداشت و فراهاني هم مسير را خوب تشخيص داد. نيمه اول با همين فعل و انفعالات جزيي به پايان رسيد اما برتري آبي‌ها مشهود بود و استقلال توانست از اين وضعيت به نحو مطلوبي بهره بگيرد و برنده راهي رختكن شود.
استقلال در حالي كه با همين يك گل موقعيت خود را در جدول رده‌بندي بهتر مي‌ديد براي افزايش تعداد گل‌هايش گام به نيمه دوم گذاشت. قلعه‌نويي از بازيكنانش خواسته بود ضمن حفظ گلي كه درنيمه اول زدند برتعداد گل‌هاي خود بيفزايند. اين تلاش از همان دقايق آغازين نيمه دوم مشهود بود و استقلال با استفاده از فضاي كنار زمين مي‌كوشيد گل دوم را هم به داماش بزند. نخستين حمله آبي‌ها در نيمه دوم كه به طور جدي دروازه داماش را تهديد كرد ارسالي بود كه دقيقه 47 تيموريان روي دروازه ارسال كرد و قاضي با ضربه سر دروازه را هدف قرار داد كه فراهاني توپ را با زحمت در آغوش گرفت. داماش در نيمه دوم حالت هجومي بيشتري به خود گرفته بود و حضور امين متوسل‌زاده، مهاجم گلزن داماش براين ادعا صحه مي‌گذاشت اما در نهايت اين استقلال بود كه برنده از ميدان خارج شد. استقلال پيش از آنكه 3 امتياز خود را قطعي بداند فرصت‌هاي ديگري را هم به چنگ آورد براي مثال دقيقه 72 كه آندو فرصت ايده‌آلي براي نوري ايجاد كرد و اين بازيكن كه در نيمه اول نمايش بسيار ضعيفي داشت ضربه نصفه و نيمه‌اي زد كه مي‌رفت با اشتباه مدافعان داماش وارد دروازه شود يا ديگر موقعيت خوبي كه استقلال دقيقه 3+90 صاحب شد و پاس خسرو حيدري را نكونام با بغل پايي سرضرب و محكم به سمت دروازه حريف شليك كرد اما توپ با اختلاف بسيار كم راهي اوت شد. در نهايت استقلال توانست اين بازي را هم با نتيجه يك - صفر ببرد. بردهاي مشابهي كه در هفته‌هاي گذشته نيز بارها شاهد بوديم. استقلال به يك - صفر بردن عادت كرده؛ ‌آبي‌ها در هفته‌هاي اخير 3 بازي را با نتيجه يك – صفر برده‌اند و حالا با اين امتيازآوري‌ها خود را در رتبه دوم مي‌بينند. يك پله پايين‌تر از پرسپوليس و با اختلاف تنها يك امتياز. صدر جدول اكنون در اختيار سرخ‌ها است اما كوچكترين غفلت كافي است تا استقلال جاي پرسپوليس را بگيرد.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن