تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803019334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسكندري: بودجه فدراسيون به اندازه نصف قرارداد يك دروازه‌بان فوتبال است!


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: اسكندري: بودجه فدراسيون به اندازه نصف قرارداد يك دروازه‌بان فوتبال است!
رئيس فدراسيون بولينگ و بيليارد گفت: هدف بعدي ما كسب صندلي نايب رئيسي كنفدراسيون بيليارد آسيا است.


نشست خبري رئيس فدراسيون بولينگ و بيليارد ايران امروز سه‌شنبه در آكادمي بيليارد مجموعه ورزشي انقلاب تهران برگزار شد. در اين نشست خبري هاشم اسكندري رئيس فدراسيون به همراه مريم اسداللهي نايب رئيس بانوان، علي اصغر فواديان دبير فدراسيون، مهدي جعفري نايب رئيس و بيژن شيري مشاور عالي فدراسيون حضور داشتند و به تشريح برنامه هاي فدراسيون پرداخته و همچنين پاسخگوي سوالات خبرنگاران شدند.

در ابتداي جلسه اسكندري شرح مختصري درباره فعاليت هاي داد و گفت: نزديك به 20 سال از تاسيس فدراسيون بولينگ و بيليارد مي گذرد اما تا همين اواخر نگاه اصولي و جدي به اين فدراسيون و رشته هاي زيرمجموعه آن وجود نداشت. اين در حاليست كه در دو رشته بولينگ و بيليارد جمعا 68 مدال توزيع مي شود و كسب مدال از اين مجموعه پرمدال مي تواند نقش كليدي و موثري در بالا رفتن جايگاه ورزش ايران در ميادين بين المللي به ويژه بازي هاي آسيايي داشته باشد. به گونه اي كه مي توان با سرمايه گذاري ويژه در اين دو رشته و كسب مدال حتي رتبه چهارم دوره قبلي بازي هاي آسيايي در گوانگجو را ارتقا داد و به به يكي از سكوهاي سه گانه رسيد.

اسكندري در ادامه به موفقيت ها و دستاوردهاي اين رشته در ساليان اخير اشاره كرد و افزود: در دوره جديد فدراسيون با نگاه ويژه و شناسايي و سرمايه گذاري روي استعدادها والبته حمايت وزارت ورزش و جوانان توانستيم به موفقيت هاي درخور توجه و قابل قبولي برسيم. براي نخستين بار توانستيم مدال طلاي جهاني توسط حسين وفايي كسب كنيم كه موفقيت بسيار بزرگي محسوب مي شود. به ويژه اينكه وفايي با 17 سال سن به اين مهم دست يافت. در ايرلند نايب قهرمان جهان شديم. در رنكينگ جهاني نيز صعودي خيره كننده داشتيم و در بخش آقايان به رتبه دوم و و در خانم ها به جايگاه نهم رسيديم كه بسيار ارزشمند است. تا به حال 36 مدال معتبر بين المللي به دست آمده و اين امكان وجود دارد كه 68 مدال در آسيا بگيريم كه اين امر مي تواند رتبه ايران در بازي هاي آسيايي را رشد دهد. ايران با كسب مدال طلاي جهان در رشته اسنوكر توسط حسين وفايي خود را به مدعيان اين رشته معرفي كرد. ماه گذشته در مسابقات جهاني ايرلند هم مقام نايب قهرماني جهان به ايران رسيد تا موفقيت هاي ما به شكل مستمر ادامه يابد.

رئيس فدراسيون بولينگ و بيليارد در ادامه به به دستاوردهاي ديگر اين فدراسيون در بخش مديريتي اشاره كرد و گفت: در حوزه كرسي بين المللي نيز موفقيت هايخوبي داشته ايم و اخيراً در منطقه غرب آسيا و در رقابت با 5 كشور كانديدا خوشبختانه توانستيم كرسي خود را حفظ كنيم. در غرب آسيا 13 كشور عضو هستند كه همه جزو كشورهاي عربي محسوب مي شوند و با توجه به تعدد مدال در اين رشته اخيرا سرمايه گذاري شاياني در اين رشته انجام داده اند اما با حضور مستمر در جلسات كنفدراسيون غرب آسيا وارتباط و تعامل با اعضاي كنفدراسيون توانسته ايم پست نايب رئيس كنفدراسيون غرب آسيا را به دست بياوريم. برنامه بعدي ما كسب صندلي نايب رئيسي كنفدراسيون بيليارد آسيا است و با ارتباطات گسترده و تلاش هاي بين المللي درصدد هستيم كه به اين مهم دست پيدا كنيم.

اسكندري در ادامه به احداث و گسترش زيرساخت ها در دو رشته بولينگ و بيليارد اشاره كرد و گفت: در حوزه بيليارد بيش از 1500 باشگاه فعال در سراسر كشور داريم و در در حال حاضر حداقل يك ميز استاندارد در هيات هاي استاني خود داريم تا قهرمانان و استعدادهاي اين رشته بتوانند در شرايط استاندارد تمرين و بازي كنند. در رشته بولينگ نيز سه سال پيش كهبنده فدراسين را تحويل گرفتم، تنها 101 خط فعال داشتيم كه با سرمايه گذاري در اين رشته تا كنون به 480 خط افزايش يافته و اميدواريم كه تا پايان سال اين تعداد چهار رقمي شده و به 1000 خط فعال در سراسر كشور برسد. در خوزه سخت افزاري و زيرساخت مهمترين برنامه ما ايجاد پايگاه قهرماني در خاورميانه است. اين مركز بايد بدل به پايگاه بيليارد در غرب آسيا بشود و يك كمپ تمريني مجهز و ايده آل باشد.

13 عضو غرب آسيا سرمايه گذاري فراواني براي كسب مدال دارند و ما نبايد لحظه اي در اين باره غفلت كنيم. رشته بولينگ به عنوان يك رشته خانوادگي شناخته مي شود كه جا براي پيشرفت فراوان دارد. رشته جديد بولز به فدراسيون ما اضافه شده كه مدال هاي زيادي در آسيا دارد و ما در تلاش هستيم اين مدال ها را به دست آوريم.

رئيس فدراسيون بولينگ و بيليارد گفت: جلساتي با وزارت آموزش و پرورش داشته ايم كه قرار است اين رشته ها را به ميان دانش آموزان ببريم كه اين را حركت خوبي مي دانم. اگر اين اتفاق رخ دهد، بستر مناسبي براي آينده ايجاد خواهد شد. فدراسيون ما بودجه اش به اندازه نصف قرارداد يك سال برخي بازيكنان فوتبال است و اين نشان مي دهد كه ما چه مشكلاتي در بخش مالي داريم. ما رقباي سرسختي در آسيا داريم. به عنوان مثال در كشور چين 38 ميليون ورزشكار در اين رشته ها فعال هستند آنها مسابقات متعدد بين المللي دارند و رقابت ما با آنها مشكل است. به گونه اي كه در هر تورنمنت بين المللي يك ورزشكار جديد از چين حضور پيدا مي كند. هند و پاكستان نيز در اين رشته صاحب سبك هستند و در غرب آسيا نيز امارات سرمايه گذاري فراواني در اين رشته انجام داده است و براي اينكه بتوانيم با آنها رقابت كنيم كه نيازمند سرمايه گذاري در اين رشته هستيم.

اسكندري اضافه كرد: چند وقتي است كه ما ليگ هاي استاني را آغاز كرده ايم و از سال آينده ليگ برتر را به صورت كشوري برگزار خواهيم كرد تا به اين طريق فضاي مناسبي براي رشد ورزشكاران مان فراهم سازيم. در بخش داوري ما شرايط عالي داريم، بهترين هاي جهان در ايران حضور دارند به طوري كه داوران ما فينال جام جهاني در ايرلند را قضاوت كرده اند. در بخش بانوان پيشرفت زيادي داشته ايم و به مقام نهم جهان رسيديم كه اميدوارم به زودي آن را به شكل قابل توجهي ترقي دهيم. با حضور در جايگاه آسيايي فرصت اين پيدا شد تا داوران ايراني بتوانند شايستگي هاي خود را در بالاترين سطح نشان دهند.

وي در خصوص ميزباني مسابقات بين المللي گفت: ما دو سال پيش در كيش مسابقات آسيايي را برگزار كرديم براي سال 2016 باز هم ميزبان آسيا خواهيم بود البته در اين راه مشكل مالي داريم.

اسكندري در خصوص استفاده از مربيان خارجي گفت: با توجه به مشكل مالي با استفاده از كرسي آسيايي نصف قرار داد مربي خارجي توسط كنفدراسيون آسيا پرداخت مي شود. در اين راه آقاي حسين هدايتي هم به ما كمك كرده اما حتي با اين روش نمي توانيم اين كار را به شكل مستمر ادامه دهيم.

وي گفت: رشته هاي فعال در فدراسيون ما مي توانند به عنوان يك رشته مكمل براي ساير رشته ها استفاده شود. مثلاً بهترين هاي فوتبال ايران در رشته هاي بولينگ و بيليارد هم فعاليت مي كنند كه اين نشان از جذابيت هاي اين رشته دارد.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن