تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت گوشت ۱۰۰۰ تومان کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
قیمت گوشت ۱۰۰۰ تومان کاهش یافت
دام در حجم قابل توجهی طبق آمار از کشور ارمنستان وارد و در کشتارگاه اردبیل ذبح می‌شود. از سوی دیگر با ادامه سیاست‌گزاری فعلی مبنی بر عدم خروج دام از کشور می‌توانیم در چند سال آینده در زمینه دام زنده به خودکفایی برسیم.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا،علیرضا ملکی، رییس اتحادیه توزیع‌کنندگان گوشت گوسفندی، با بیان مطلب بالا در رابطه با واردات دام زنده و خودکفایی دام در ایران اظهار کرد: حجم اکثر دام وارداتی از کشور ارمنستان در کشتارگاه اردبیل ذبح و برای شرکت‌های بسته‌بندی گوشت ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: بنا بر قانون واردات دام زنده، دام باید در اولین کشتارگاه در مسیر واردات ذبح شود.
او یادآور شد: حجم داخلی دام در سال جاری بسیار خوب بوده و این موضوع نشات گرفته از عدم قاچاق دام به خارج از کشور است.


ملکی تصریح کرد: در سال گذشته حجم قاچاق بسیار بالا و باعث شده بود رفع نیاز کشور به گوشت با مشکلات عدیده‌ای مواجه شود.

رییس اتحادیه توزیع‌کنندگان گوشت گوسفندی تاکید کرد: با واردات گوشت مخالفیم اما با واردات دام زنده خیر. زیرا واردات دام و ذبح آن در داخل کشور باعث کارآفرینی می‌شود.

وی با بیان این‌که سال گذشته حجم قابل توجهی از واردات گوشت با ارز مرجع ۱۲۲۶ تومانی انجام شد ادامه داد: اگر سیاست‌گذاری فعلی در رابطه با دام را ادامه دهیم کمبود و مشکلی در رابطه با تامین گوشت نخواهیم داشت.
ملکی بستر به خودکفایی رسیدن در زمینه دام را توسعه کشاورزی، اختصاص وام به دامدار و اعطای نهاده دامی به صورت راحت و اصولی دانست و خاطرنشان کرد:‌ بهترین دام دنیا در منطقه غرب ایران پرورش می یابد.

وی در پایان با اشاره به کاهش هزارتومانی قیمت گوشت گفت: ‌در حال حاضر هر کیلو گوشت درجه یک کیلویی ۲۳ هزار و ۵۰۰ تا ۲۴ هزار تومان تحویل مغازه و شقه‌ بدون دنبه گوسفندی ممتاز کیلویی ۲۷ تا ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان تحویل مشتری می‌شود.





1392/10/3





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن