تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819529404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست اداره اوقاف شهرستان خوانسار:كتاب امامزادگان و پارسايان نامدار در افق خوانسار منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست اداره اوقاف شهرستان خوانسار:كتاب امامزادگان و پارسايان نامدار در افق خوانسار منتشر شد
سرپرست اداره اوقاف شهرستان خوانسار گفت: كتاب ارزشمند امامزادگان و پارسايان نامدار در افق خوانسار با حمايت و پشتيباني اين اداره چاپ شد.


حجت‌الاسلام عباس نصيرالاسلامي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار كرد: در آستانه هفته وقف كتاب ارزشمند امامزادگان و پارسايان نامدار در افق خوانسار با حمايت و پشتيباني اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان خوانسار چاپ و راهي بازار نشر گرديد.

وي تصريح كرد: اين كتاب كه در نوع خود بي‌نظير بوده و توسط فاضل ارجمند حجت الاسلام‌و‌المسلمين محمدرضا فتاحي از اساتيد حوزه علميه جمع‌آوري شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان خوانسار ادامه داد: در واقع ايشان كتاب گرانسنگ ضياءالابصار في تراجم علماء خوانسار اثر عالم فرزانه، حضرت آيت‌الله حاج سيد مهدي ابن‌الرضا كه به زبان عربي است را ترجمه، تلخيص و مورد تدوين قرار داده و بنابر مجوز سازمان اوقاف و امور خيريه كشور اين اداره اقدام به پشتيباني و حمايت مالي اين اثر نمود كه در نهايت توسط انتشارات اسوه در قم به چاپ رسيده و راهي بازار فرهنگي و انتشاراتي گرديد.

وي افزود: هدف از انتشار اين كتاب آشنائي اجمالي خوانندگان محترم با بعضي از امامزادگان جليل‌القدر،علماء سترگ و سادات مكرم كه در شهر مبارك خوانسار آرميده‌اند و مورد توجه مومنين هستند.

نصيرالاسلامي متذكر شد:خوانسار شهري است كه در خدمت به مكتب شيعه و تربيت مراجع و علماء تاثيرگذار در رديف شهرهايي چون حله،نجف،جبل عامل و قم است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان خوانسار خاطرنشان كرد: تيراژ و شمارگان آن يك هزار جلد كه در آذر امسال با تصاوير رنگي بازار نشر گرديد كه در روزهاي آينده و در هفته وقف مراكز ديني فرهنگي و كتابفروشي‌هاي شهر توزيع خواهد شد.

انتهاي پيام/63001/ل20

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن