تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكذيب خبر «ديدار روحاني و شجريان»


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تكذيب خبر «ديدار روحاني و شجريان»
صبح امروز خبر حضور سرزده‏ حسن روحاني رئيس جمهور كشورمان به اتفاق همسرش در منزل محمدرضا شجريان، روي خروجي يكي از سايت‌ها قرار گرفت. اين خبر آنقدر مهم بود كه آوازه‌اش تا اين‌سو و آن‌سوي شهر پيچيد اما از سوي ديگر، خبري هم نبود كه به همين راحتي بتوان صحتش را تاييد كرد.

سايت چهره‌نيوز با اين مقدمه نوشت: «خبر حضور حسن روحاني كه از علاقه‌مندان صداي شجريان هم هست در منزل استاد آواز ايران را براي نخستين بار سايت "پارسينه" روي خروجي خود قرار داد و در ادامه نيز، اين خبر از طريق سايت‌هاي ديگري چون، انتخاب، روز نو، فرارو و خبر نو هم مخابره شد. خبري كه در آن آمده است: "خبرنگار پارسينه كسب اطلاع كرد دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهور به همراه همسرش در يك ديدار غير رسمي و بدون اطلاع قبلي به منزل محمدرضا شجريان استاد آواز موسيقي كشور رفته و با وي ديدار كرده است.

محمدرضا شجريان در اين ديدار به شوخي به روحاني گفته بود: حالا كه شما منزل ما آمديد، ما هم مي‌توانيم سرزده خانه شما بياييم؟!

به گزارش پارسينه، اين ديدار سه هفته قبل انجام شده است.

گفتني است صداي محمدرضا شجريان با تاييد خودش در فيلم انتخاباتي حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري 92 قرار داده شده بود و روحاني نيز در آن فيلم اظهار مي‌كند كه صداي شجريان را دوست دارم."

اين خبر در حالي منتشر شده كه محمدرضا شجريان بنا به گفته نزديكان رسانه‌اي‌اش دو ماهي مي‌شود كه در ايران حضور ندارد و در آمريكا به سر مي‌برد.

در اين ميان، جالب آنجاست كه برخي از رسانه‌هاي منتقد دولت و محمدرضا شجريان، در مورد اين اتفاق رخ نداده و خيالي، واكنش هم نشان داده‌اند. به عنوان نمونه محمد دامادي نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در صحن علني امروز مجلس، اشاره‌اي به اين خبر داشته و در اين‌باره مي‌گويد: "وقتي رئيس‌جمهور به منزل شجريان مي‌رود و مي‌خواهد ترميم نيروي انساني كند آيا توليدكنندگان جزو نيروي انساني نيستند كه به دليل واردات و سخنان نابجاي مسئولان دولتي، متضرر مي‌شوند؟"

البته اين نكته را هم بايد يادآور شد كه حسن روحاني از دوست‌داران صداي محمدرضا شجريان است تا آنجا كه نه‌تنها صداي او را در فيلم تبليغاتي خود مورد استفاده قرار داد كه حتي در مناظره بخش فرهنگي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري نيز از قهرمان بلامنازع آواز ايران به نيكي ياد كرد.»

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن