تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاني وزير روحاني است يا عامل كميته X اصلاحات/ وزيران اطلاعات و كشور رسيدگي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فاني وزير روحاني است يا عامل كميته X اصلاحات/ وزيران اطلاعات و كشور رسيدگي كنند
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از انتصابات اخير در وزارت آموزش و پرورش گفت: عناصري از كميته معروف به X در دوران اصلاحات، در ستاد برخي از وزارتخانه ها از جمله وزارت آموزش و پرورش رخنه كرده اند تا عناصر تندرو را در اين وزارتخانه به كار گيرند.

به گزارش خبرنگار پارلماني مهر، ابراهيم آقامحمدي نماينده مردم خرم آباد در پايان جلسه علني روز سه شنبه در تذكري آيين نامه اي از عملكرد وزير آموزش و پرورش در عزل و نصب ها انتقاد كرد.

وي گفت: وزير آموزش و پرورش به جاي اينكه در حد وزير فرهنگي ظاهر شود در حد يك كودتاگر وارد شده و اعلام كرده كه در عرض يك ماه همه معاون هاي وزارت آموزش و پرورش را تغيير مي دهد.

وي با طرح اين سئوال كه چطور وزير آموزش و پرورش در عرض يك ماه به اين نتيجه رسيده كه همه مديران گذشته ناكارآمد هستند و مديران جديد كارآمد هستند، اظهار داشت: عناصري از كميته X معروف در دوران اصلاحات، در ستاد برخي وزارتخانه ها از جمله وزارت آموزش و پرورش رخنه كردند و عناصر تندرو را در اين وزارتخانه به كار گرفته اند.

آقامحمدي اظهار داشت: اين عناصر سعي دارند مدارس را مركز جذب ملي گراها براي انتخابات آينده نمايند.

عضو كميسيون امنيت ملي اظهار داشت: آقاي فاني شما وزير آقاي روحاني هستيد يا عامل كميته X، هر گونه تشنج در وزارت آموزش و پرورش عواقبش برعهده شماست.

وي به وزارت كشور و اطلاعات هشدار داد كه علاج واقعه را قبل از وقوع بنمايند.

كد خبر: 2201554

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۳:۴۳

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن