تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه 75 كاميون براي امحاي تسليحات شيميايي به سوريه فرستاد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: روسيه 75 كاميون براي امحاي تسليحات شيميايي به سوريه فرستاد
وزارت كشور روسيه از اعزام بيش از 75 كاميون زرهي به سوريه براي انتقال مواد شيميايي به خارج از اين كشور، خبر داد.


به گزارش خبرنگار بين‌الملل برنا، وزارت كشور روسيه از اعزام بيش از 75 كاميون زرهي به سوريه براي انتقال مواد شيميايي به خارج از اين كشور، خبر داد.

به گزارش خبرگزاري ريانووستي «سرگئي شويگو» وزير دفاع روسيه در حالي از ارسال 75 دستگاه كاميون و ساير تجهيزات مورد نياز براي از بين بردن سلاحهاي شيميايي سوريه خبر داده است كه كليه سلاح هاي شيميايي سوريه بايد تا اواخر دسامبر از اين كشور خارج شود.

وي اعلام كرد اين مواد قرار است بر اساس توافق مسكو - واشنگتن، در خارج از خاك سوريه، نابود شوند.

شويگو در گزارشي كه به «ولاديمير پوتين» رئيس‌جمهور روسيه ارائه كرده، گفته است طي 3 روز يعني بين روزهاي 18 تا 20 دسامبر هواپيماهاي روسي 50 كاميون «كاماز» و 25 كاميون زرهي «اورال» را در بندر لاذقيه پياده كرده‌اند.

سفير روسيه در دمشق نيز هفته گذشته تأكيد كرد مسكو 10 فروند هواپيما براي كمك به عمليات امحاي سلاح‌هاي شيميايي سوريه به بندر لاذقيه اعزام و ارسال كرده است.

سازمان منع گسترش سلاح هاي شيميايي نيز اعلام كرد، كاميون هاي ارسال شده توسط روسيه براي حمل سلاح هاي شيميايي به خارج از مرزهاي سوريه كمك خواهد كرد.

طبق توافقي كه آمريكا و روسيه چند ماه قبل انجام دادند، قرار است تمام ذخاير تسليحات شيميايي سوريه نابود شوند. امحاي اين مواد در آب‌هاي آزاد و بر روي عرشه چند كشتي انجام مي‌گيرد.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن