تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوين تأكيد كردنگاه راهبردي به فرمايشات رهبري بالاترين سند بالادستي قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار قزوين تأكيد كردنگاه راهبردي به فرمايشات رهبري بالاترين سند بالادستي قزوين
استاندار قزوين گفت: بالاترين سند بالادستي استان قزوين نگاه راهبردي به فرمايشات مقام معظم رهبري در سفر به اين استان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، مرتضي روزبه صبح امروز در ديدار با مديركل و معاونان صدا و سيماي مركز قزوين با اشاره به نقش مهم و تأثيرگذار رسانه ملي در جامعه از صدا و سيما به عنوان يك مجموعه فرابخشي ياد كرد و اظهار داشت: صدا و سيماي مركز قزوين نقش مهمي در رشد، توسعه و تعالي فرهنگ استان دارد.

وي تقويت ارزش‌هاي اسلامي و صيانت از آرمان‌هاي امام را مهمترين دغدغه مسئولان استان برشمرد.

استاندار قزوين همچنين به سالروز سفر مقام معظم رهبري به استان قزوين اشاره و آنرا نقطه عطفي در تاريخ قزوين خواند و افزود: نگاه راهبردي به فرمايشات مقام معظم رهبري بايد به عنوان يك سند بالادستي و منشوري براي توسعه قزوين، عملياتي، اجرايي و كاربردي شود.

روزبه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در اين سفر به قابليت‌هاي استان در بخش‌هاي علمي، فرهنگي، كشاورزي و صنعت، از مديران صدا و سيماي مركز قزوين خواست در برنامه‌سازي‌ها ضمن توجه به ذائقه و نياز مخاطب، اين موارد به عنوان نگاه استراتژيك در دستور كار طراحان و برنامه‌سازان در ساخت و توليد برنامه‌ها قرار گيرد.

مديركل صدا و سيماي مركز قزوين در ادامه اين ديدار ضمن اعلام آمادگي و استقبال از مطالب مطرح شده، اظهار داشت: براي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري نسبت به گذشته، حال و آينده استان قزوين در نخستين فرصت با همفكري صاحب نظران رسانه، اتاق فكر تشكيل و مطالب جمع‌بندي و در قالب پيشنهادهاي كارشناسي ارائه مي‌شود.

ابوالحسن صادقي جهاني همچنين با توجه به اميد ايجاد شده در ميان آحاد جامعه به دولت تدبير و اميد از آمادگي رسانه ملي در استان براي كمك و همراهي به دولت با رويكرد توسعه و پيشرفت استان خبر داد.

انتهاي پيام/2667/خ30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن