تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802693679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي:احمدي‌نژاد از تيم ملي بركنارم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران اکونوميست: دايي:احمدي‌نژاد از تيم ملي بركنارم كرد
سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران در مورد بركناري‌اش از اين تيم گفت: همه مي‌دانستند كه احمدي‌نژاد من را از تيم ملي كنار گذاشت.


به گزارش ايران اكونوميست, علي دايي در واكنش به صحبت‌هاي محمد علي‌آبادي، رئيس كميته ملي المپيك و رئيس پيشين سازمان تربيت بدني وقت در خصوص چگونگي حضور او در تيم ملي به عنوان سرمربي و چگونگي بركناري‌اش، آخرين وضعيت پرونده تباني در فوتبال، كشيده شدن اين بحث به كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي، وضعيت تيم ملي فوتبال ايران پيش از ديدار با تايلند، حضور بازيكنان دورگه و اروپايي در تيم ملي و ... صحبت‌هاي زير را انجام داد.

تسنيم: علي‌آبادي در مصاحبه با تسنيم اعلام كرده كه بركناري علي دايي از تيم ملي فوتبال ايران به عنوان سرمربي با نظر احمدي‌نژاد رئيس جمهور سابق بوده است.

همه ديديد بعد از چند سال حرف‌هاي من به حقيقت پيوست. من در برنامه 90 هم گفتم كه علي‌آبادي من را به تيم ملي آورد و فدراسيون در اين خصوص كاره‌اي نبود. با يك جلسه كه در ورزشگاه آزادي برگزار شد من سرمربي تيم ملي شدم و غير از آن هيچ جا نرفتم. يادم نمي‌رود، در تمرين سايپا بودم كه كفاشيان بارها به من زنگ زد و من نمي‌توانستم پاسخگو باشم. پس از آن مديرعامل وقت سايپا به من گفت كفاشيان تماس گرفته است. با او كه تماس گرفتم گفت علي آبادي با تو كار دارد. بعد از صحبت با علي آبادي در دفتر آذري مديريت ورزشگاه آزادي با هم قرار گذاشتيم و در اين مورد صحبت كرديم.

تسنيم: خيلي‌ها در آن زمان هم معتقد بودند بركناري دايي ورزشي نبوده است.

احمدي‌نژاد من را از تيم ملي بركنار كرد و حالا بعد از چند سال، گذشت زمان همه چيز را نشان داد. البته شايد قسمت و صلاح من اين بوده و خدا مي‌خواسته كه از تيم ملي بيرون بيايم. حالا معلوم مي‌شود كه چه كسي در تلويزيون حرف راست زد و چه كساني به مردم دروغ گفتند. تمام برنامه‌هاي زنده موجود است كه علي دايي حقايق را اعلام كرد اما همان زمان آنقدر خرده گرفتند و فدراسيون جلسه تشكيل داد اما در نهايت مشخص شد كه همه اين كارها «كشك» بوده است.

تسنيم: فكر مي‌كنيد پرونده ناپاكي فوتبال ايران هم چنين سرانجامي پيدا كند؟

بله، آقايان نمي‌توانند كاري‌ انجام دهند و بگويند امثال دايي دروغ مي‌گويد. خدا را شكر سالم زندگي كرده‌ام و هيچ احدي نمي‌تواند حرفي براي گفتن داشته باشد. در اين پرونده هم همه چيز مشخص است.

تسنيم: اتفاقات چند وقت اخير فوتبال ايران باعث شده تا كميسيون اصل 90 مجلس هم به اين مسائل ورود كند.

اميدوارم درست و حسابي وارد اين مسئله شوند و درست پيگيري كنند وگرنه هر كميسيوني مي‌تواند وارد شود. به عقيده من بايد به سالم‌سازي فوتبال كمك كنند. حرف و بحث ما اين نيست كه فقط در داوري فوتبال مشكل وجود دارد، مطمئناً در جامعه مربيان هم اين مسائل موجود است و آدم متخلف داريم. در فدراسيون فوتبال تا دل‌تان بخواهد اينگونه موارد وجود دارد، در سازمان ليگ و مسئولان برگزاري مسابقات هم به اين صورت. بايد اينها پاك‌سازي شود.

تسنيم: اگر از شما دعوت شود براي بررسي پرونده به مجلس برويد اين كار را انجام مي‌دهيد؟

ابتدا بايد ببينم آقايان دنبال چه چيزي هستند، بعد از آن تصميم مي‌گيرم.

تسنيم: تيم ملي فوتبال ايران در آستانه ديدار با تايلند قرار دارد. وضعيت ملي‌پوشان را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟

متاسفانه بعد از صعود به جام جهاني نه اردويي برگزار شد و نه بازي تداركاتي داشتيم كه همين موضوع مي‌تواند نقطه ضعف تيم ملي باشد اما تيم ما آنقدر بازيكن خوب دارد كه نه تنها مقابل تايلند در تهران به مشكلي بر نمي‌خورند كه حتي مي‌توانند با اختلاف گل خوب اين تيم را شكست دهند. تيم ملي آنقدر بازيكن بزرگ و كادر فني حرفه‌اي دارد كه بتواند پيروز اين ديدار شود. قطعاً مسابقه با تايلند مي‌تواند براي ما هم جنبه تداركاتي داشته باشد و هم جنبه رسمي.

تسنيم: در اردوي جديد تيم ملي دانيال داوري و استيون بيت آشور حضور دارند، آنهم در شرايطي كه خيلي از كارشناسان منتقد حضور بازيكنان دورگه و اروپايي در تيم ملي هستند. به نظر شما تاثير اين بازيكنان در صعود به جام جهاني چقدر بوده است؟

مطمئناً اينطور است. هم قوچان‌نژاد و هم دژاگه در كنار ديگر بازيكنان از اركان صعود تيم ملي به جام جهاني بودند و همه با هم تلاش كردند. من مخالف اين نيستم كه چرا بازيكنان دورگه در تيم ملي بازي مي‌كند مگر تيم‌هايي مانند آلمان و ايتاليا اينگونه بازيكنان را ندارند؟ بايد كمي در مورد اين مسائل حرفه‌اي فكر كنيم و از اين بازيكنان استفاده كنيم. البته اين دليل نمي‌شود كه ليگ خودمان را فراموش كنيم. به نظر من اگر بازيكني در ليگ ايران هم‌سطح چنين بازيكناني است بايد او در اولويت باشد و از توانايي‌هاي‌اش استفاده كنيم.

تسنيم: بعد از گذشت 4 ، 5 ماه از صعود تيم ملي به جام جهاني خيلي‌ها هنوز اعتقاد دارند شانس عامل صعود ما به برزيل بوده است.

هر طوري بوده ما به جام جهاني صعود كرده‌ايم و اين مسئله باعث خوشحالي مردم شده است. شايد در اين قضيه شانس دخيل بوده باشد اما مطمئن باشيد شما اگر سعي و تلاش نكنيد و زحمت نكشيد شانس هم به شما روي نمي‌آورد. ما پيش از بازي با كره جنوبي 2 بازي حساس را با پيروزي پشت سرگذاشتيم. اگر در صعود به جام جهاني شانس دخيل باشد كه بوده است شانس زماني به آدم رو مي‌كند كه سعي و تلاشش را انجام داده باشد.

تسنيم: به عنوان كاپيتان و سرمربي پيشين تيم ملي دوست داريد تيم كشورمان در جام جهاني با چه قرعه‌اي روبه‌رو شود؟

شرايط خيلي سخت است. اصلاً ايران به هر تيمي بخورد شرايط بازي فرق مي‌كند. راه حل اين مسئله يك برنامه‌ريزي بلند مدت است كه البته با توجه به زمان اندكي كه تا شروع مسابقات جام جهاني باقي مانده به نظرم به هيچ جايي نمي‌رسيم.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران اکونوميست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن