تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802938876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداي قرآن به حرم امامين عسكريين(ع)/ نامگذاري خيابان‌هايي به نام دشمنان اسلام در عربستان!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اهداي قرآن به حرم امامين عسكريين(ع)/ نامگذاري خيابان‌هايي به نام دشمنان اسلام در عربستان!
گروه بين‌الملل: اهداي قرآن كتابت شده توسط زائران پياده امام رضا(ع) به حرم امامين عسكريين(ع)، نامگذاري خيابان‌هايي در عربستان به نام دشمنان پيامبر(ص) و فرود با چتر در بين‌الحرمين و با پرچم يا حسين(ع) ازجمله مهم‌ترين عناوين خبري جهان اسلام ظرف 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) مهمترين عناوين خبري جهان اسلام كه ظرف 24 ساعت گذشته بر روي سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي خارجي قرار گرفته، به شرح ذيل است:

اهداي قرآن كتابت شده توسط زائران پياده امام رضا(ع) به حرم امامين عسكريين(ع)

به گزارش پايگاه بين‌المللي همكاري‌هاي خبري شيعه، قرآن كتابت‌شده توسط زائران پياده حرم رضوي با حضور هيئت ايراني ستاد مردمي «كتابت نور در سايه شمس‌الشموس(ع)» به مسئوليت دكتر اسماعيل رهدار به انور مصطفي عباس الرياحي، معاون حرم امامين عسكريين(ع) در جلوي درب ورودي به آستان مقدس امام هادي(ع) و امام حسن عسكري(ع) اهدا شد. رهدار در اين باره گفت: اين قرآن، پنجمين مصحفي است كه به بارگاه‌هاي نوراني ائمه(ع) در ايران و عراق اعطا مي‌شود و اكثر كاتبان قرآن جواناني هستند كه با يك ذوق و شوق روحاني و وصف‌ناشدني اقدام به كتابت قرآن كرده‌اند. وي افزود: سه صفحه اول و دو صفحه آخر قرآن با طلا كتابت شده و ساير صفحات با خط زيبا و خوانا و با قلم خودكار (متن با خودكار مشكي و اعراب‌گذاري با خودكار قرمز و شماره آيات با خودكار سبز) توسط زائران پياده امام رضا(ع) و جمعي از خدام افتخاري آستان مقدس رضوي و جمعي از طلاب بانوي حوزه علميه بانو امين تهران و جمعي از دانشجويان و فرهنگيان و دانش‌آموزان كتابت شده است كه هر كاتب موظف است روزانه يك صفحه قرآن را تلاوت كند تا ثواب ختم قرآن صورت گرفته به ساحت مقدس مهدي فاطمه‌(عج) اعطا شود.

نخست‌وزير مصر اخوان‌المسلمين را سازمان تروريستي اعلام كرد

پايگاه خبري «اسكاي نيوز» گزارش داد: شريف شوقي، سخنگوي حازم الببلاوي، نخست‌وزير مصر اعلام كرد كه نخست‌وزير، جنبش اخوان‌المسلمين را يك سازمان تروريستي اعلام كرده است. الببلاوي اعلام كرد گروه اخوان المسلمين «با به بازي گرفتن امنيت مصر و دست زدن به اقدام‌هاي خشونت‌آميز چهره خود را نشان داد و مشخص شد اين گروه يك سازمان تروريستي است.» نخست‌وزير مصر همچنين تاكيد كرد: اقدام‌هاي تروريستي گروه اخوان‌المسلمين جلوي اجراي نقشه راه را نخواهد گرفت و مانع از آن نخواهد شد كه شهروندان مصري حضوري گسترده در پاي صندوق‌هاي همه‌پرسي داشته باشند. الببلاوي اين سخنان را ساعاتي پس از انفجار خودرو بمب گذاري شده در يك مركز فرماندهي پليس در شهر منصوره در شمال قاهره اعلام كرد كه براثر آن دست كم 14 نفر كشته و حدود 140 نفر زخمي شدند.

نامگذاري خيابان‌ها و مدارس در عربستان به نام دشمنان پيامبر(ص) و اهل بيت(ع)

يك رسانه عراقي تصويري را پخش كرده است كه نشان مي‌دهد، وهابيون حاكم بر عربستان براي نشان دادن عمق كينه خود از پيامبر(ص) و اهل بيت(ع)، اسامي دشمنان آخرين فرستاده خداوند و اهل بيت پاك و مطهرش را بر مدارس، خيابان‌ها و ... گذاشته‌اند. مانند مدرسه يزيد بن معاويه قاتل امام حسين(ع) سلاله پاك رسول‌الله و فرزندان و ياران باوفايش، مدرسه ابولهب كه دشمني‌اش با پيامبر(ص) و اسلام به حدي بود كه خداوند سوره‌اي در قرآن كريم در لعن و نفرين بر ابولهب نازل كرده است و خيابان ابرهه حبشي همان كسي كه مي‌خواست كعبه مشرفه را در سالي كه به عام‌الفيل معروف شد، ويران كند كه خداوند، او و لشگرش را به عذاب دردناك گرفتار كرد.

حضور بيش از يك ميليون و 300 هزار زائر خارجي در مراسم اربعين حسيني كربلا

شبكه خبري سومريه نيوز عراق گزارش داد: وزارت حمل و نقل اين كشور در بيانيه‌اي اعلام كرد كه بيش از يك ميليون و 300 هزار زائر خارجي وارد اين كشور شده‌اند. بر اساس اين گزارش حدود 150 هزار زائر خارجي از طريق سفر هوايي به عراق وارد شده‌اند و سفرهاي هوايي همزمان با مراسم اربعين حسيني افزايش يافته است.

مخالفت فلسطيني‌ها با تمديد مذاكرات سازش

خبرگزاري فرانسه گزارش داد: صائب عريقات، رئيس تيم مذاكره كننده تشكيلات خودگردان فلسطين با رژيم صهيونيستي تاكيد كرد، «ما با هرگونه تمديد مدت مذاكرات سازش با اسرائيل مخالف هستيم. برخي سخنان اخير من موجب سوء تفاهم شده است. من گفتم كه در صورت دستيابي به توافق نهايي و اوليه مي‌توانيم مذاكره بر سر جزييات را ادامه دهيم». مذاكرات سازش پس از 3 سال وقفه بار ديگر با تلاش‌هاي جان كري، وزير خارجه آمريكا از ماه جولاي آغاز شده و تاكنون يپشرفت چنداني نداشته است.

بازداشت حدود 4 هزار فلسطيني در سال 2013

به گزارش خبرگزاري سما فلسطين، عبدالناصر فروانه، رئيس بخش آمار وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطين در گزارشي اعلام كرد كه سه هزار و 874 فلسطيني در سال 2013 توسط رژِيم صهيونيستي بازداشت شدند. در اين گزارش آمده است: در سال 2013 روزي نبوده است كه نظاميان رژيم اسرائيل، شهروندان فلسطيني را بازداشت نكنند و به طور ميانگين 323 مورد بازداشت در ماه و 11 مورد در هر روز گزارش شده است. در ادامه گزارش گفته شده است كه ميزان بازداشت شهروندان فلسطيني در سال 2013 در مقايسه با دو سال قبل (2011) حدود 17 درصد افزايش داشته است. سه هزار و 799 نفر از افراد بازداشت شده يعني حدود 98 درصد متعلق به كرانه باختري و قدس و 75 درصد نيز متعلق به نوار غزه بوده‌اند.

فرود با چتر در بين‌الحرمين و با پرچم يا حسين‌(ع)

شاكر محسن الساعدي، شهروند عراقي مقيم بريتانيا، پس از دو سال تلاش براي اخذ موافقت‌هاي دولتي و امنيتي، با چتر نجات و در حالي كه پرچم «يا حسين» را با خود حمل مي‌نمود در جريان برگزاري مراسم عزاداري اربعين حسيني در محوطه بين‌الحرمين فرود آمد. سيدجمال‌الدين الشهرستاني، رئيس روابط عمومي حرم مطهر حسيني در گفت‌وگو با شبكه «الكفيل» ضمن اعلام اين خبر، از تلاش حرم مطهر حسيني براي اخذ موافقت‌هاي لازم و هماهنگي با هوانيروز عراق خبر داد و گفت: به زائران اين قول را مي‌دهيم كه اين فعاليت سال‌هاي آينده نيز ادامه داشته باشد.

۳ شهيد و ۱۳ زخمي در حمله به زائران كربلا

شبكه خبري «الميادين» در خبري فوري اعلام كرد: افراد مسلح ناشناس با تيراندازي به سوي زائران كربلاي معلي دو نفر از آنها را شهيد و 8 نفر را زخمي كردند. اين تيراندازي مقابل دانشگاه فني بغداد صورت گرفت كه 2 كشته و 8 زخمي برجاي گذاشته است. پايگاه خبري «المسلة» نيز نوشت: عدنان التميمي، رئيس شوراي شهرداري در منطقه «المقدادية» در استان «ديالي» اعلام كرد كه در حمله مسلحانه به عزاداران حسيني كه در حال بازگشت از مراسم عزاداري در جنوب بعقوبة بودند، يك نفر شهيد و ۵ تن زخمي شدند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن