تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802883308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كميته امداد شهرستان طارم خبر دادبيمه 329 خانوار مددجوي طارمي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كميته امداد شهرستان طارم خبر دادبيمه 329 خانوار مددجوي طارمي
مدير كميته امداد شهرستان طارم از بيمه 329 خانوار مددجوي طارمي خبر داد.


عمران صفري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: كميته امداد در راستاي تحقق عدالت اجتماعي و تامين آينده سالم براي مددجويان اقدامات مختلفي را انجام مي‌دهد.

وي با اشاره به اينكه يكي از اقدامات كميته امداد در بحث تحقق عدالت اجتماعي و همچنين برخورداري بيشتر خانواده‌ها از خدمات اجتماعي بيمه آنها است، اضافه كرد: اين امر در راستاي تامين رفاه بيشتر براي خانواده‌ها صورت مي‌گيرد.

مدير كميته امداد شهرستان طارم در ادامه با اشاره به اينكه در حال حاضر برخي از خانواده‌ها به علت شرايط اقتصادي موجود در جامعه و همچنين هزينه‌هاي بالاي درمان توان مراجعه به پزشك را ندارند، ابراز داشت: كميته امداد براي حل اين مشكل و همچنين براي تامين آينده خانواده‌ها اقدام به ارائه خدمات بيمه‌اي مي‌كند.

اين مسئول با بيان اينكه بيمه مددجويان از طريق معرفي آنها به تامين اجتماعي صورت مي‌گيرد، اضافه كرد: كميته امداد پس از ايجاد اشتغال براي جامعه هدف و واجدان شرايط آنها را به عنوان مجري طرح اشتغال بيمه كرده و از اين طريق امكان بهره‌مندي خانواده‌ها را از بيمه‌هاي اجتماعي فراهم مي‌كند.

وي با اشاره به اينكه طي سال جاري نيز امكان بهره مندي 329 خانوار مددجوي طارمي از بيمه‌هاي اجتماعي از طريق معرفي آنها به تامين اجتماعي فراهم شده، تصريح كرد: مبلغ هزينه شده در اين راستا 2 ميليارد و 268 ميليون و 484 هزار ريال است.

صفري يادآور شد: بهره‌مندي از خدمات مزاياي بازنشستگي، از كارافتادگي و فرانشيز درماني از جمله مواردي است كه از طريق بيمه براي مددجويان فراهم مي‌شود.

* اعطاي كمك هزينه تغذيه به 152 كودك طارمي

اين مسئول در ادامه از ارائه خدمات تغذيه‌اي به مددجويان اين نهاد خبر داد و گفت: تغذيه صحيح و اصولي موجب سلامتي جسم و روان افراد شده و رشد سالمي را از نظر جسمي براي او فراهم مي‌سازد.

وي با اشاره به اينكه تغذيه بر اساس اصول علمي و با در نظر گرفتن نيازهاي بدن موجب عملكرد صحيح اندام‌ها مي‌شود، بيان داشت: در صورتي كه شخصي از تغذيه نا سالم استفاده كند، همين امر موجب اختلال در عملكرد سيستم‌هاي بدن مي‌شود.

مدير كميته امداد شهرستان طارم در ادامه با تاكيد بر اهميت تغذيه سالم در سلامتي كودكان اذعان داشت: به دليل اينكه كودكان در سن رشد قرار دارند، در صورتي كه در اين سنين از تغذيه سالم برخوردار نباشند، تاثير آن تا بزرگسالي رشد و فعاليت‌هاي او را تحت تاثير قرار مي‌دهد.

اين مسئول با اشاره به اقدامات اين نهاد در راستاي سالم سازي جامعه هدف و فعاليت‌هاي صورت گرفته در اين بخش اضافه كرد: اعطاي كمك هزينه تغذيه به كودكان از جمله اقداماتي است كه در اين زمينه صورت مي‌گيرد.

وي با اشاره به اينكه اعطاي كمك هزينه تغذيه به كودكان با همكاري مركز بهداشت شهرستان و معرفي كودكان داراي سوء تغذيه از طريق آنها صورت مي‌گيرد، متذكر شد: امسال 152 كودك داراي سوء تغذيه از اين نوع خدمات بهره‌مند شدند.

صفري با بيان اينكه تا كنون 605 ميليون ريال براي برطرف كردن سوء تغذيه كودكان طارمي هزينه شده است، اذعان داشت: كمك هزينه‌ها به صورت ماهانه به كودكان پرداخت مي‌شود و در صورتي كه تشخيص داده شود، سوء تغذيه برطرف شده پرداخت اين كمك‌ها قطع مي‌شود.

انتهاي پيام/73005/ن۳۰

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن