تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820218948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربي مس كرمان:۲ بازي خانگي مي‌‌تواند سكوي پرتاب مس باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مربي مس كرمان:۲ بازي خانگي مي‌‌تواند سكوي پرتاب مس باشد
مربي تيم فوتبال مس كرمان گفت: دو بازي خانگي كه پيش‌رو داريم، مي‌‌‌تواند سكوي پرتاب مس باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، آتيلا حجازي عصر امروز در نشست خبري پيش از بازي مس كرمان با تراكتورسازي تبريز اظهار داشت: با توجه به شرايط جدول امتياز مسابقه براي هر دو تيم مهم است، تراكتورسازي تيم خوبي است و كادر فني و بازيكنان خوبي دارد، البته ما هم در شرايط خوبي قرار داريم و مي‌‌خواهيم در اين مسابقه موفق شويم.

وي در مورد وضعيت شهرام گودرزي، بازيكن تيم مس ابراز داشت: او به دليل مصدوميت تا آخر فصل در كنار ما حضور ندارد.

حجازي در مورد اينكه مس بايد در خانه هم امتياز بگيرد، متذكر شد: قبول دارم كه بايد در كرمان هم پيروز شويم، بازيكنان ما مي‌‌دانند كه تك تك امتيازها مي‌‌تواند در سرنوشت تيم براي بقا در ليگ برتر تأثيرگذار باشد.

وي عنوان كرد: ما دو بازي خانگي داريم كه مي‌‌تواند سكوي پرتاب تيم مس شود، به نتايج رقبا كاري نداريم، ابتدا بايد خودمان خوب نتيجه‌‌گيري كنيم و پيروزي‌‌هاي خودمان مهم است.

مربي تيم فوتبال مس كرمان در مورد اينكه دروازه‌‌بان اصلي تيم مس چه كسي است، بيان داشت: هنوز اين مسئله مشخص نشده و در جلسه فني امشب دروازه‌‌بان تعيين مي‌‌شود.

حجازي در مورد محروميت مظلومي كه سبب شد سرمربي مس در نشست حاضر نشود، عنوان كرد: پرداختن به مسائل حاشيه‌‌اي دردي را درمان نمي‌كند همه ما بايد دست به دست هم ‌دهيم تا تيم در ليگ برتر بماند.

وي افزود: نبود مظلومي بر روي نيمكت تأثيرگذار است، اما با اين حال ما تابع رأي كميته انضباطي هستيم و اميدوارم در جلسه هفته آينده كميته انضباطي با دقت خاصي به اين موضوع رسيدگي شود تا تيم مس ضرر نكند.

انتهاي پيام/80011/ذ20

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن