تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820038489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال سياسي مصري: مقامات مصري در حال انتقام از انقلابيون هستند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: فعال سياسي مصري: مقامات مصري در حال انتقام از انقلابيون هستند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/10/02
00:27:36.00
عضو دفتر سياسي جنبش شش آوريل مسئولان و دولت كنوني مصر را متهم كرد كه به انتقام گيري از انقلابيون انقلاب بيست و پنج ژانويه مصر مشغول هستند.
محمد كمال در گفتگو با شبكه تلويزيوني «بي بي سي عربي» درباره بازداشت سه تن از فعالان سياسي در اين كشور و محكوميت آنها به زندان گفت: ما به مخالفت با اين احكام غير قانوني قانون و اقدامات بي هدف دولت ادامه ادامه خواهيم داد، اقداماتي كه هدف از آن بازگرداندن رژيم حسني مبارك با حمايت نظاميان به قدرت است.
وي درباره اينكه اگر معترضان در مكان هاي غير از مكان هايي كه دولت براي برگزاري تظاهرات مشخص كرده است تظاهرات كنند چه كسي مسئول آن خواهد بود گفت: مسئول درگيري هاي احتمالي در آينده كساني خواهد بود كه اداره امور كشور را برعهده دارند. آنها بودند كه سبب ريخته شدن خون مصري ها شدند. اطرافيان آنها همگي دستشان به خون مصري ها آلوده است. از اين رو، به هيچ وجه مبرا نيستند.
محمد كمال درباره مسئولان كنوني مصر گفت: آنها آمده اند تا از انقلاب بيست و پنج ژانويه مصر انتقام بگيرند و اكنون نيز در حال انتقام گيري از شخصيت هاي انقلابي هستند. آنها طرح نقشه راه را بي محتوا كردند و از مردم براي رسيدن به قدرت بهره برداري كردند.
وي افزود: از زماني كه حاكمان كنوني در مصر به قدرت رسيده اند فقر و فلاكت مردم مصر زياد شده است. گردشگري مصر مصر و اقتصاد كشور نابود شده است. در زمان رئيس جمهور موقت كنوني همه مقدسات و حرمت ها پايمال مي شود. در اين دولت در عمل دو وزير فعاليت دارند كه يكي وزير دفاع است كه حاكم واقعي كشور و وزير كشور است كه بر همه مسائل و اوضاع تسلط دارند.
00:31:32.15

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن