تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان شهرستان آمل تاكيد كرد: دستگاه‌هاي اجرايي در جمع‌آوري متكديان همگون باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: دادستان شهرستان آمل تاكيد كرد: دستگاه‌هاي اجرايي در جمع‌آوري متكديان همگون باشند
دادستان شهرستان آمل تاكيد بر همكاري و همگوني دستگاه‌هاي اجرايي نسبت به جمع‌آوري متكديان در اين شهرستان داشت. دادستان شهرستان آمل تاكيد كرد: دستگاه‌هاي اجرايي در جمع‌آوري متكديان همگون باشند


دادستان شهرستان آمل تاكيد بر همكاري و همگوني دستگاه‌هاي اجرايي نسبت به جمع‌آوري متكديان در اين شهرستان داشت.

به گزارش ايلنا، علي طالبي در جلسه ستاد ساماندهي متكديان اين شهرستان داستان ولگردي و تكدي‌گري در كشور را يك داستان كهنه بيان كرد و گفت: حوزه قضايي سال‌هاست وارد اين كار شده و نسبت به اين امر رسيدگي مي‌كند.

وي با تاكيد براينكه در اين زمينه نبايد مسئوليت‌هاي را بر دوش همديگر گذاشت، اظهار داشت: هر كدام از دستگاه‌هاي اجرايي بايد به صورت همگون با يكديگر مشاركت داشته باشند.

طالبي با بيان اينكه تصميم‌‌سازي و تصميم‌گيري براي موضوع مهم تكدي‌گري و ولگردي بايد در حد شهرستاني باشد، افزود: باتوجه به اينكه جريان اين امر استاني است اجراي آن در يك شهرستان بايد به صورت پايلوت انجام شود تا ديگر شهرستان‌هاي از آن الگو گيرند.

دادستان شهرستان آمل با تاكيد براينكه هر يك از دستگاه‌هاي اجرايي قبل از برگزاري ستاد مطالعاتي در زمينه آئين‌نامه شوراي عالي اداري داشته باشند، ابراز داشت: در جلسه ستاد بايد براي جمع‌آوري متكديان تصميم‌گيري صورت گيرد تا به ساماندهي اين افراد پرداخت.

وي در پايان پيشنهاد تشكيل يك كارگروه از سوي ستاد پس از جمع‌آوري و ساماندهي متكديان داد تا براساس اجراي آئين‌نامه نسبت به نحوه نگهداري و هزينه تجهيزات اين افراد در يك مكان تصميم‌گيري صورت گيرد.

رئيس اداره بهزيستي شهرستان آمل در ادامه اين جلسه يكي از وظايف مهم بهزيستي را بررسي آسيب‌هاي اجتماعي بيان و عنوان كرد: تكدي‌گرايي يكي از مهمترين‌ آسيب‌هاي اجتماعي است كه سال‌ها دغدغه خاطر سازمان بهزيستي كشور بوده است.

نصرت‌الله حسن‌زاده با اعلام اينكه هم‌اكنون براي ساماندهي متكديان شهرستان آمل دو مكان از سوي اداره بهزيستي آماده براي اسكان متكديان اين شهرستان است، اذعان داشت: اين دو مكان واقع در دو روستا حسين‌آباد و قلعه‌كش است.

وي خاطرنشان كرد: ساختمان روستاي حسين‌آباد آماده به كار و هم‌اكنون خانم‌ها در آنجا آموزش‌ احكام مي‌بينند اما مكان قلعه‌كش نياز به تجهيزات است كه با كمك‌هاي دستگاه‌ها مي‌توان متكديان را در آنجا نگهداري كرد.

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن