تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد وعزاداري رييس‌جمهور درشيرخوارگاه بهزيستي/ حمايت روحاني از 30 كودك بي‌سرپرست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازديد وعزاداري رييس‌جمهور درشيرخوارگاه بهزيستي/ حمايت روحاني از 30 كودك بي‌سرپرست
رييس‌جمهور همزمان با اربعين حسيني از مجتمع خدمات بهزيستي و شيرخوارگاه شهيد تركماني در منطقه ۱۷ تهران بازديد كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر ، پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري درباره اين بازديد آورده است: حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني با حضور در اين مجتمع ضمن بازديد از بخشهاي مختلف اين مجموعه در فضايي سرشار از محبت و مهرباني كودكان را مورد نوازش قرار داد و با آنان هم كلام شد. كودكان نيز با خواندن سرود و شعر خوشحالي خود را نسبت به لطف و محبت رييس جمهور ابراز كردند.

رييس‌جمهور در حاشيه اين بازديد، با بيان اينكه همه اين كودكان فرزندان اين كشور و عزيزان ما هستند، گفت: اين كودكان به محبت و توجه نياز دارند و همه كساني كه در اين گونه مراكز فعاليت مي‌كنند كارشان ارزشمند است.

دكتر روحاني تصريح كرد: ما بايد تلاش كنيم تا اين كودكان در آينده هيچ گونه احساس خلاء و كمبودي نسبت به ديگر فرزندان اين كشور نداشته باشند تا بتوانند در كنار ساير مردم در جهت رشد و پيشرفت كشور تلاش كنند.

رييس‌جمهور افزود: اگر در اين دوران كمبودي براي اين عزيزان باشد مشكلات آن در آينده جامعه ظاهر خواهد شد و اميدوارم همه كساني كه در اين وظيفه سنگين تلاش مي‌كنند موفق بوده و در نزد خداوند ماجور باشند.

دكتر روحاني در پاسخ به اين سوال كه چرا روز اربعين را براي حضور در اين شيرخوارگاه انتخاب كرده‌ايد، گفت: نام و عزاي امام حسين(ع) براي من در كنار كودكان بي سرپرست كه با مشكلاتي در زندگي مواجه هستند ، دلچسب‌تر بود و مطمئناً اين عزيزان مورد توجه خداوند و ائمه اطهار(ع) خواهند بود.

رييس‌جمهور سپس در جمع عزاداران حسيني در مسجد مجتمع بهزيستي و شيرخوارگاه شهيد تركماني حضور يافت و همراه با آنان به عزاداري اربعين سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) پرداخت.

دكتر روحاني همچنين در اين مراسم با تعدادي از كودكان و نوجوانان معلول اين مركز ديدار و گفتگو و نسبت به آنها ابراز محبت كرد.

همچنين وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي كه دراين ديدار دكتر روحاني را همراهي مي كرد گفت: رييس جمهور حمايت مالي از ۳۰ كودك بي سرپرست تحت پوشش سازمان بهزيستي را تقبل كرده است.

كد خبر: 2201043

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۲ - ۱۳:۴۴

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن