تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820278302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانياهو ممكن است دست به دامن تاكتيك‌هاي مخربي شود كه خوشايند دولت اوباما نباشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نتانياهو ممكن است دست به دامن تاكتيك‌هاي مخربي شود كه خوشايند دولت اوباما نباشد
نخست وزير رژيم صهيونيستي در صدد افزايش مطالبات خود در توافق نهايي ايران و كشورهاي 1+5 است تا مانع از موج جديد ديپلماسي هفته هاي اخير عليه وي شود.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازرويترز ، نتانياهو كه از توافق هسته اي ژنو با ايران عصباني بود چندي قبل آن را اشتباهي تاريخي خواند. واكنش وي به اين توافق ، برچيده شدن تاسيسات هسته اي ايران بود.

فهرست خواسته هاي نتانياهو با واكنش سرد واشنگتن مواجه شد، و از سوي يك ديپلمات غربي«احمقانه» توصيف شد. اما كارشناسان معتقدند كه نخست وزير رژيم صهيونيستي به دنبال فشار آوردن بر باراك اوباماست تا مانع از آب شدن سريع يخ روابط ايران و آمريكا شود.

به گزارش رويترز، يكي از اين راه ها فرستادن پيغام به حاميان اسرائيل در كنگره آمريكاست. هم اكنون سنا نسبت به تصويب تحريم هاي جديد عليه ايران با اوباما اختلاف پيدا كرده است. يكي از مشاوران نتانياهو به رويترز گفت مخاطبان نتانياهو قانونگذاران آمريكا هستند.

اين ايده كه نتانياهو شانسي براي خارج كردن مذاكرات هسته‌اي از ريل ندارد در واشنگتن طرفداران زيادي پيدا كرده است، بنابراين ممكن است وي دست به دامن تاكتيك هاي مخرب شود، هرچند در دولت اوباما اين تاكيتيك ها خوشايند نباشد. يك مقام رژيم صهيونيستي نيز اذعان داشت فكر نمي كنم آمريكايي ها از اظهارات نتانياهو در اين برهه حساس زماني خوشحال باشد.

آمريكا تعامل با ايران را با دولت جديد ميانه رو ايران فرصتي براي تعديل تنش هاي سه دهه اخير مي داند. برناردت ميهان، سخنگوي شوراي امنيت ملي كاخ سفيد در پاسخ به سوالي درباره تلاش نتانياهو براي گسترده كردن مذاكرات ژنو تاكيد كرد مذاكرات منحصرا بر موضوع هسته اي متمركز شده است.

وي با اين حال مدعي شد پيشرفت در گفتگوهاي هسته اي در عزم ما براي فشار بر ايران براي عدم حمايت از تروريسم، تهديد دوستان و شركايمان و نيز نقض حقوق بشر تغييري ايجاد نمي كند.

انتهاي پيام/

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن