تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدخاني: پرسپوليس بوي قهرماني مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محمدخاني: پرسپوليس بوي قهرماني مي‌دهد
مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد از اينکه پيام صادقيان را با او مقايسه مي‌کنند به هيچ عنوان ناراحت نمي‌شود.

ناصر محمدخاني ضمن بيان اين مطلب در خصوص نتايج اخير تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس مقابل سايپا برد خوبي را کسب کرد و موفق شد روند صدرنشيني‌اش را استمرار بخشد. اميدوارم اين روند و صدرنشيني پرسپوليس در هفته‌هاي آينده نيز تداوم داشته باشد.

به گزارش تسنيم ، مهاجم پيشين پرسپوليس به تشريح دلايل موفقيت اين تيم در فصل جاري پرداخت و گفت: پرسپوليس در اين فصل جوان‌تر شده است. علي دايي نيز شناخت بسيار خوب و کاملي از بازيکنانش پيدا کرده است. دايي سال‌ها در تيم‌هاي بزرگ بازي کرده و هنر شناخت و استفاده از ظرفيت‌هاي بازيکنان خود را دارد. او به دليل همين شناخت بهترين بهره را از بازيکنانش مي‌برد.

وي افزود: در فصل جاري رقابت براي قهرماني بسيار سخت و نفس‌گير شده است و احتمال اينکه قهرمان در يکي، دو هفته پاياني مشخص شود، بسيار زياد است. با اين وجود پرسپوليس در فصل جاري بوي قهرماني مي‌دهد و اين تيم مي‌تواند انتظارات هواداران خود را برآورده کند.

محمدخاني در مورد مقايسه پيام صادقيان با او به خبرنگار تسنيم گفت: اصلاً از اينکه پيام صادقيان را با من مقايسه مي‌کنند ناراحت نمي‌شوم، چون پيام بازيکن توانايي است که با ادامه روند فعلي و تمرينات بيشتر حتي مي‌تواند در آينده در فوتبال اروپا نيز بازي کند. اصلاً شايد پيام از من هم موفق‌تر شود و نگاه‌هاي بيشتري را به خود معطوف کند.

مهاجم پيشين پرسپوليس نتايج 2 ديدار آينده سرخپوشان را در قهرماني اين تيم بسيار تاثيرگذار و حياتي توصيف و خاطرنشان کرد:کسب امتياز از 2 بازي مقابل ملوان و نفت تهران براي پرسپوليس بسيار مهم و حائز اهميت است و من اعتقاد دارم اگر پرسپوليس 2 ديدار آينده‌اش را با پيروزي پشت سر بگذارد مي‌تواند خود را از ساير مدعيان قهرماني در صدر جدول جدا کند.

دوشنبه 1392/10/02 08:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن