تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804089389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال‌هاي سرنوشت‌ساز سرخابي‌ها با گيلاني‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: جدال‌هاي سرنوشت‌ساز سرخابي‌ها با گيلاني‌ها
هفته بيستم رقابت هاي ليگ برتر درحالي برگزار مي شود كه تيم هاي شمالي ليگ با سرخ آبي ها ديدار مي كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران با برگزاري هشت ديدار در روز سه شنبه برگزار مي‌شود.

* ملوان – پرسپوليس

دو تيمي كه اين روزها در اوج هستند در انزلي به مصاف يكديگر مي‌روند. تجربه ثابت كرده كه زمين انزلي اين روزها شرايط خوبي ندارد و بازي زميني روي آن دشوار است و به التبع همين موضوع دو تيم بازي رو احتمالا در هوا دنبال كنند. ملوان مدت‌هاست كه علاوه بر امتياز گيري بازي‌هاي خوبي را به نمايش مي‌گذارد. از طرف ديگر پرسپوليس هم اين روزها صدرنشين ليگ برتر است و براي حفظ اين جايگاه تنها به سه امتياز فكر مي‌كند. علي دايي براي اين ديدار حتما بر روي توانايي‌هاي هوايي سيدصالحي و حاتمي حساب مي‌كند.

از نكات جالب تقابل‌هاي دو تيم در انزلي، شكست ناپذيري هفت ساله ملوان برابر سرخ‌پوشان پايتخت است و اگر اسكوچيچ در اين ديدار بازنده نباشد اين ركورد هشت ساله مي‌شود. پرسپوليس آخرين بار در اسفند سال 84 ملوان را در انزلي شكست داده و پس از آن يا برابر اين تيم به تساوي دست يافته و يا شكست خورده است.

از تقابل‌هاي خاص اين ديدار مي‌توان به حضور اميرحسين فشنگچي هافبك سال گذشته پرسپوليس و مازيار زارع در ملوان اشاره داشت. همچنين سيدجلال حسيني مدافع ملي‌پوش پرسپوليس نيز از كساني است كه سابقه بازي در ملوان را دارند.

ديدار رفت دو تيم با برتري يك بر صفر پرسپوليس به پايان رسيد.

روند نتايج پنج هفته گذشته دو تيم به شكل زير است:

تيم هفته پانزدهم هفته شانزدهم هفته هفدهم هفته هجدهم هفته نوزدهم
ملوان برد برد برد باخت برد
پرسپوليس مساوي باخت برد برد برد

* گسترش فولاد – صباي قم

رسول خطيبي بازهم هفته قبل ناكام ماند و نتوانست سه امتياز را از تيم انتهاي جدولي فجرسپاسي بگيرد. از آخرين پيروزي اين تيم تبريزي هشت هفته مي‌گذرد و آنها در اواسط مهرماه آخرين بار طعم پيروزي را چشيده‌اند. در طرف مقابل صبا هم شرايط خوبي ندارد و آنها در قامت يك مدعي سقوط بازي مي‌كنند. وضعيت آنها بحران زده هست و تغيير سرمربي اين تيم هنوز نتوانسته تاثير چنداني در روند نتايج آنها بگذارد. از آخرين پيروزي آنها 9 هفته مي‌گذرد و آخرين بار آنها در آخرين روزهاي شهريور موفق به كسب سه امتياز شده‌اند.

در اين ديدار يك امتياز به درد هيچيك از طرفين نمي‌خورد و دو تيم تنها براي كسب سه امتياز به ميدان مي‌آيند. رسول خطيبي در اين ديدار يكي از موثرترين بازيكنانش يعني، مهرداد بايرامي به دليل محروميت به همراه ندارد. همچنين اميد نظامي‌پور غايب ديگر تيم خطيبي در اين ديدار است. با اين همه بايد ديد كه ايا صبايي كه تنها يكبار در خارج از خانه به پيروزي دست يافته مي‌تواند ششمين شكست خانگي را گسترش فولاد تحميل كند يا خير.

ديدار رفت دو تيم با تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

روند نتايج پنج هفته گذشته دو تيم به شكل زير است:

تيم هفته پانزدهم هفته شانزدهم هفته هفدهم هفته هجدهم هفته نوزدهم
گسترش فولاد مساوي مساوي باخت مساوي مساوي
صباي قم باخت باخت باخت باخت باخت

* سايپا – ذوب آهن

فيرات هفته گذشته قافيه را به پرسپوليس باخت و حالا آماده است تا در كرج برابر ذوب آهن بحران زده به سه امتياز برسد. تقوي سرمربي جديد ذوب آهن سال‌ها سرمربي نارنجي‌پوشان كرجي بود و شناخت كافي را از اين تيم دارد. اين ديدار شايد كم تماشاگرترين بازي اين هفته باشد. ذوب آهني‌ها اعتقاد دارند داوري‌ها در اين چند هفته اخير به ضرر تيمشان بوده و حتي آذري با نامه‌اي خطاب به تاج به اين مسئله اشاره داشته است.

سايپا در نيم فصل دوم به هيچ وجه به روند خوب نيم فصل اولش ادامه نداده و بايد ديد اين ديدار كه براي ذوب آهن شش امتيازي و براي سايپا بسيار حائز اهميت است در نهايت به سود كدام يك از طرفين به پايان مي‌رسد.

ديدار رفت دو تيم با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

روند نتايج پنج هفته گذشته دو تيم به شكل زير است:

تيم هفته پانزدهم هفته شانزدهم هفته هفدهم هفته هجدهم هفته نوزدهم
سايپا برد باخت مساوي مساوي باخت
ذوب آهن باخت باخت باخت مساوي مساوي

* مس – تراكتورسازي

پرويز مظلومي زماني تا اطلاع ثانوي محروم شده كه بايد برابر يكي از مدعيان اصلي قهرماني ليگ برتر تيمش را آماده كند. او كه پس از ديدار با پرسپوليس با محروميت روبه رو شده و فعلا قادر بر نشستن روي نيمكت مس نيست كار دشواري برابر شاگردان جلالي دارد. آنها بعد از اينكه صدرنشيني را تجربه كردند، در دو ديدار اخيرشان نتوانستند امتيازات لازمه را بگيرند و اگر در اين ديدار هم نتيجه نگيرند كمي از كورس قهرماني عقب مي افتند.

خبر بد ديگر براي مظلومي، مصدوميت شديد گودرزي، يكي از موثرترين بازيكنانش تا پايان فصل است. مس و تراكتورسازي چهار بار در كرمان به مصاف يكديگر رفته اند كه يك تساوي، دو پيروزي براي مس و يك پيروزي براي تراكتورسازي حاصل آن است.

اين ديدار به نوعي تقابل برتري خط حمله ليگ برتر با ضعيف ترين خط حمله است. تركاتورسازي با 28 گل خطرناك ترين خط حمله را در اختيار دارد و مس با تنها 14 گل ضعيف ترين خط حمله را در اختيار دارد.

در اين ديدار سعيد دقيقي از تراكتورسازي محروم است.

ديدار رفت دو تيم با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

روند نتايج پنج هفته گذشته دو تيم به شكل زير است:

تيم هفته پانزدهم هفته شانزدهم هفته هفدهم هفته هجدهم هفته نوزدهم
مس كرمان مساوي برد مساوي باخت مساوي
تراكتورسازي مساوي برد برد مساوي باخت

* سپاهان - فجرسپاسي

شاگردان كرانچار بعد از چيزي بيشتر از دو ماه با شكست تراكتورسازي بار ديگر در قامت يك مدعي ظاهر شدند. آنها نشان دادند كه چيزي از ساير مدعيان كمتر ندارند. سپاهان در اين فصل معمولا برابر تيم هاي پايين جدولي مشكل داشته و بايد ديد آنها مي توانند از سد فجر ته جدولي براحتي بگذرند يا نه.

اروين بولكو و شجاع خليل زاده از سپاهان در اين ديدار محروم هستند و عليرضا جليلي و جلال الدين علي محمدي از فجر هم ديگر محرومان اين ديدار هستند.

سپاهان براي حضور مجدد در كورس قهرماني نياز به سه امتياز اين ديدار دارد و از آن طرف فجر هم براي رهايي از انتهاي جدول كارش با يك امتياز حل نخواهد شد و به همين دليل مي توان اميدوار بود بازي زيبايي را طرفين به نمايش بگذارند.

سپاهان پنج فصل است كه در اصفهان برابر فجرسپاسي شكست نخورده است و در سه فصل اخير موفق به پيروزي برابر اين تيم شده است.

ديدار رفت دو تيم با برتري دو بر يك فجرسپاسي به پايان رسيد.

روند نتايج پنج هفته گذشته دو تيم به شكل زير است:

تيم هفته پانزدهم هفته شانزدهم هفته هفدهم هفته هجدهم هفته نوزدهم
سپاهان مساوي مساوي مساوي مساوي برد
فجرسپاسي باخت باخت مساوي باخت مساوي

* فولاد – راه آهن سورينت

فولاد بعد از يك دوره افت موفق شده با دو پيروزي متوالي بار ديگر به روزهاي خوبش بازگردد تا تنور صدر جدول داغ تر شود. از آن طرف راه آهن كه بعد از شكست ملوان نشان داده بود جايش در انتهاي جدول نيست، هفته گذشته با شكست سنگيني برابر نفت تهران بازهم در انتهاي جدول باقي ماند.

تقابل هاي ابراهيم زاده و فركي از مصاف هاي هميشه ديدني ليگ بوده است. دو مربي خوش نام و فني ايران كه سال گذشته هم براي سهميه آسيايي مي جنگيدند و در نهايت اين فولاد بود كه سهميه آسيايي را در هفته نهايي از نفت تهران گرفت.

فولاد براي باقي ماندن در كورس قهرماني به سه امتياز اين ديدار نياز دارد و راه آهن هم براي فاصله گرفتن از منطقه سقوط به حداقل يك امتياز نياز دارد و همين امر شايد در بازي تدافعي راه آهني ها موثر باشد.

سامان آقازماني و حامد فلاح زاده محرومان راه آهن در اين ديدار هستند.

از نكات جالب تقابل هاي دو تيم، طلسم چهارساله پيروزي راه آهن بر فولاد در اهواز است.

ديدار رفت دو تيم با برتري يك بر صفر فولاد به پايان رسيد.

روند نتايج پنج هفته گذشته دو تيم به شكل زير است:

تيم هفته پانزدهم هفته شانزدهم هفته هفدهم هفته هجدهم هفته نوزدهم
فولاد مساوي مساوي مساوي برد برد
راه آهن برد باخت مساوي برد باخت

* نفت تهران – استقلال خوزستان

شاگردان يحيي گل محمدي تنها به دليل تفاضل گل فعلا صدر جدول را به پرسپوليس واگذار كرده اند. آنها در نيم فصل دوم بسيار خوب نتيجه گرفته اند و موجبات تحسين خودشان از سوي اهل فن را فراهم كرده اند. آنها براي صدرنشيني منتظر يك لغزش كوچك از پرسپوليس هستند و مجبورند با شكست شاگردان ويسي، چشم انتظار لغزش پرسپوليس باشند. در آن سوي ميدان شاگردان ويسي در حد خودشان خوب كار مي كنند و هفته گذشته بعد از چند هفته شكست نخوردن، هفته گذشته ملوان روند خوب آنها را پاره كرد.

پرويز كريمي تنها محروم اين ديدار از استقلال خوزستان است.

ديدار رفت دو تيم با برتري چهار بر دو نفت تهران به پايان رسيد.

روند نتايج پنج هفته گذشته دو تيم به شكل زير است:

تيم هفته پانزدهم هفته شانزدهم هفته هفدهم هفته هجدهم هفته نوزدهم
نفت تهران مساوي برد برد مساوي برد
استقلال خوزستان مساوي برد مساوي مساوي باخت

* استقلال - داماش

آخرين ديدار هفته بيستم را استقلال و داماش برگزار مي كنند. ديداري كه برگزاري آن در هاله اي از ابهام است. بازيكنان داماش به دليل مشكلات مالي ترجيح مي دهند در اين ديدار حاضر نشوند و بايد ديد با فشارهاي سازمان ليگ آنها حاضر مي شوند در ورزشگاه آزادي به ميدان بروند يا خير. با همه اينها داماش بعد از مدتها بازي خوب و عملكرد خوب در نتيجه گيري، در بازي گذشته خود شكست خورد و در نهايت اين افشين ناظمي بود كه دلخوريش را از هواداران داماش به صراحت اعلام كرد.

در سوي مقابل استقلال بعد از كسب سه امتياز شيرين برابر صبا، در شرايط سخت مالي و روحي قرار دارد. منتظري و ساموئل در آستانه جدايي از اين تيم هستند و نكونام هم به دليل مصدوميت به اين ديدار نمي رسد. در اين ميان وضعيت نظري، جمشيديان و غلام نژاد هم براي اين ديدار در هاله اي از ابهام است و بايد ديد قلعه نويي براي اين ديدار با وجود همه كمبودهاي روبه رو چه تركيبي را روانه ميدان مي كند.

استقلال اين روزها زيبا بازي نمي كند و در عوض در نتيجه گيري بسيار موفق است. ديدار با داماش شايد سرآغاز نو براي شاگردان قلعه نويي باشد. اين ديدار جنگ دو تيم بي پول ليگ برتر است.

از نكات جالب تقابل هاي اين دو تيم اين است كه آنها هيچگاه با يكديگر به تساوي نرسيده اند و داماش از پنج بازيش با استقلال در ورزشگاه آزادي، دو بار پيروز از ميدان خارج شده است. آنها هميشه رقيب سرسختي براي استقلال بوده اند و همين امر به جذابيت هاي اين ديدار اضافه مي كند.

ديدار رفت دو تيم با برتري دو بر يك استقلال به پايان رسيد.

روند نتايج پنج هفته گذشته دو تيم به شكل زير است:

تيم هفته پانزدهم هفته شانزدهم هفته هفدهم هفته هجدهم هفته نوزدهم
استقلال مساوي مساوي مساوي برد برد
داماش مساوي برد باخت مساوي باخت

* برنامه ديدارهاي هفته بيستم به شرح زير است:

سه‌شنبه 3 دي ماه 1392

ملوان انزلي- پرسپوليس (ورزشگاه تختي انزلي) ساعت 14:30

محمدرضا اكبريان – رضا سخندان – مهدي عاليقدر – اشكان خورشيدي – ناظر: جواد تقي پور

گسترش فولاد تبريز - صباي قم (ورزشگاه متعاقبا اعلام مي‌گردد) ساعت 14:30

غلامرضا جباري – رسول فروغي – رضا عبدوس – حميد حاج ملك – ناظر: محمدرضا فلاح

مس كرمان - تراكتورسازي تبريز (ورزشگاه امام علي كرمان) ساعت 15

سيدمهدي سيدعلي – مصطفي فراهاني – هادي طوسي – علي صفايي – ناظر: نادر جعفري

سپاهان - فجر سپاسي (ورزشگاه فولاد شهر اصفهان) ساعت 15

البرز حاجي پور – مجيد ويشگاهي – مهدي ناصحي – وحيد كاظمي – ناظر: عبداله باعزم

فولاد خوزستان - راه آهن (ورزشگاه تختي اهواز) ساعت 15

جمشيد دانش مهر – مهدي الوندي – بابك عباسقلي زاده – محمدحسين زاهدي فر – ناظر: سعيد بطحايي

سايپا - ذوب آهن (ورزشگاه انقلاب كرج) ساعت 14:30

تورج حق وردي – بهرام حسيني - محمدجواد مداح – هادي حاج عباسي – ناظر: خداداد افشاريان

نفت تهران - استقلال خوزستان (ورزشگاه دستگردي) ساعت 15

شاهين حاج بابايي – حسن يوسفي – تورج عيوض محمدي – رضا عادل – ناظر: ايرج نظري

استقلال - داماش گيلان (ورزشگاه آزادي) ساعت 16:25

عليرضا فغاني – حسن كامراني فر – عليرضا ايلدروم – موعود بنيادي فر – ناظر: حسين عسگري

انتهاي پيام

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن