تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820428845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه بليت جام‌جهاني را خريداري كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: چگونه بليت جام‌جهاني را خريداري كنيد
فدراسيون فوتبال نحوه ثبت نام هواداران فوتبال براي خريد بليت جام‌جهاني را اعلام كرد.

به گزارش ايسنا، در اطلاعيه فدراسيون فوتبال آمده است: به اطلاعيه كليه هموطنان عزيز فوتبالدوست مي‌رساند در راستاي برگزاري مسابقات جام جهاني 2014 فيفا ضمن در نظر گرفتن 8 درصد از ظرفيت كل ورزشگاههاي برگزار كننده مسابقات براي حضور هواداران تيم ملي اقدام به راه اندازي سيستم خريد بليت آنلاين كرده است به اين ترتيب هر يك از هموطناني كه مي خواهند در ورزشگاه‌هاي محل برگزاري مسابقات حضور داشته باشند اين امكان را دارد تا ضمن مراجعه به سايت فيفا در زمان تعيين شده كه 8 دسامبر 2013 برابر با 17 آذر 92 تا 7 فوريه برابر با 18 بهمن 92 است به صورت مستقيم نسبت به خريد بليت اقدام كنند.

همانطور كه قبلا هم اعلام شده طبق تصميمات و سياست هاي اتخاذ شده در فيفا هيچ يك از خدمات آژانس هاي خدمات مسافرتي و جهانگردي مجاز به فروش بليت مسابقات به همراه تورها و پكيج هاي مسافرتي خود نيستند. لذا كساني كه مايل به تهيه بليت هستند مي بايست ابتدا شخصا از طريق مراجعه به سايت فيفا اقدام به طريق بليت كرده و سپس در صورت تمايل به استفاده از تورها و پكيج هاي مسافرتي به آژانس ها مراجعه كنند. جهت اطلاع رساني به كساني كه قصد حضور در برزيل را دارند خلاصه اي از نحوه خريد بليت هاي مسابقات به صورت زير تشريح مي شود.

1- به سايت فيفا به آدرس www.fifa.com مراجعه كنيد.

2- به قسمت Ticketing مراجعه و گزينه Apply fo Tickets را انتخاب كنيد.

3- اگر قبلا به عضويت فيفا درآمده ايد در قسمت Member Log-in اطلاعات درخواستي را وارد كرده و در غير اين صورت براي عضو شدن در سايت فيفا نام، نام خانوادگي و آدرس ايميل خود را در قسمت Create your FIFA.com account وارد كنيد و كليد Being Registration را كليك كنيد.

4- در صفحه بعد (Step 1: create your ticketing ID) تاريخ تولد، جنسيت و رمز عبور مورد نظر خود را وارد كنيد.

5- در قسمت Step 2 نام كشور محل اقامت خود (ايران) را وارد كنيد يك نام با مشخصات ذيل براي خود انتخاب كنيد: شامل حروف a تا z، اعداد ، خط تيره ، آندرلاين، نقطه به نحوي كه حداقل 6 تا حداكثر 12 كاراكتر داشته باشد.

6- در مرحله بعد يعني Step 3 تصوير داده شده را وارد كرده و جهت ثبت درخواست، مي بايست قوانين و مقررات فيفا را قبول كنيد، براي اينكار مربع پايين صفحه را تيك زده و سپس كليد Register را فشار دهيد.

7- در صورتي كه مراحل را به درستي پشت سر گذاشته باشيد يك ايميل به آدرس كه قبلا قيد كرده بوديد فرستاده مي شود و لينك فعال كردن عضويتتان برايتان ارسال مي شود.

8- روي لينك داده شده كليك كنيد تا وارد صفحه اي شويد كه در قسمت پايين سمت چپ آن يك كليد با عنوان Continue وجود دارد، اين كليد را فشار دهيد تا به مرحله بعد راه يابيد.

9- در صفحه اي كه باز مي شود 5 مرحله خريد بليت مسابقات به طور خلاصه توضيح داده شده اند. اين 5 مرحله عبارتند از: انتخاب مسابقه/ مسابقاتي كه مايل به تماشاي آنها هستيد، انتخاب نوع بليت براساس دسته بندي آنها از نظر قيمت و موقعيت صندلي ها در ورزشگاهها ، ثبت اطلاعات شناسايي فردي، ثبت اطلاعات پرداختي مثل شماره حساب و... و ارسال درخواست. در پايين همين صفحه كليدي به نام Apply for tickets/ my ticket account وجود دارد اين كليد را فشار دهيد تا وارد مرحله بعد شويد.

10- در پنجره اول صفحه بعد ابتدا مجددا از شما پرسيده مي شود كه آيا ساكن برزيل هستيد يا خير. اگر خير، گزينه اول و اگر بله گزينه دوم را علامت بزنيد . در پايين صفحه شرايط و ضوابطي كه جهت حضور براي تماشاي مسابقات مي بايست رعايت شوند در سه قسمت توضيح داده شده است: قوانين و مقررات عمومي مربوط به بازيها، قوانين مربوط به حضور در استاديوم ها و قوانين مربوط به فروش بليت ها. با حركت دادن Scroll سمت راست هر يك از اين سه پنجره و مطالعه موارد، علامت سمت چپ هر پنجره به نشانه پذيرش موارد از جانب شما به رنگ سبز درآمده و شما مي توانيد كليد پايين صفحه را (همه موارد را مطالعه كرده و قوانين را مي پذيرم) براي رفتن به مرحله بعد كليك كنيد.

11- در صفحه بعد ابتدا مسابقه اي را كه مايل به تماشاي آن هستيد انتخاب و سپس براساس قيمت بليت ها، بليت مورد نظر خود را انتخاب كنيد. سپس تعداد بليت هاي مورد نياز خود را مشخص و كليد Add to shopping cart را بزنيد.

12- پس از آن يك پيغام براي شما ارسال مي شود كه: «تا اين مرحله را با موفقيت به ثبت رسانده ايد، در صورتي كه همه بليت هاي مورد نظرتان را انتخاب كرده ايد وارد مرحله بعدي شويد، در غير اين صورت دوباره به صفحه قبلي بازگشته تا باقي انتخاب هاي خود را انجام دهيد.»

13- چنانچه وارد مرحله بعد مي شويد ملاحظه مي كنيد كه در اين صفحه كليه اطلاعات فردي از جمله مليت، محل سكونت، شماره پاسپورت، تاريخ تولد، آدرس دقيق، شماره تماس و... از شما درخواست مي شود توجه داشته باشيد كه پر كردن خانه هاي ستاره دار الزامي است. سپس نحوه دريافت بليت هايتان را انتخاب كنيد، همانطور كه ملاحظه مي كنيد براي اين منظور دو روش در نظر گرفته شده است: گزينه اول تحويل از طربق پست با قبول هزينه هاي ارسال بليت توسط متقاضي و گزينه دوم تحويل حضوري بليت ها در محل برگزاري مسابقه مورد نظر.

14- در انتها تعداد بليت ها، قيمت و نام مسابقه يا مسابقاتي كه بليت آنها را درخواست كرده ايد مجددا نماشي داده مي شوند تا از انتخاب خود مطمئن شويد. در صورت صحيح بودن، موارد، كليد Validate and Continue را فشار دهيد تا براي پرداخت وارد مرحله بعدي شويد.

15- در اين مرحله كليه اطلاعات بانكي درخواست شده را مي بايست وارد كنيد. در صورت تكميل بودن موارد درخواستي، در آخرين مرحله درخواست شما براي ارزيابي و پذيرش توسط فيفا ارسال مي شود.

انتهاي پيام

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن