تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبير فدراسيون تكواندو: لغو انتخابات را جانبداري از كانديداي خاصي تلقي نمي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دبير فدراسيون تكواندو: لغو انتخابات را جانبداري از كانديداي خاصي تلقي نمي‌كنيم
مجمع انتخابات فدراسيون تكواندو قرار بود يكشنبه برگزار شود كه به دليل ارسال نامه سازمان بازرسي كل كشور و تصميم وزارت ورزش و جوانان، اين مجمع لغو شد. دبير فدراسيون تكواندو در اين باره گفت: اين تصميم را حمل بر جانبداري از هيچ كانديدايي نمي‌دانيم.

غلامحسن ذوالقدري كه دبير مجمع انتخاباتي فدراسيون تكواندو نيز است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در پاسخ به اين سوال كه آيا تصميم به لغو برگزاري مجمع را دليلي بر حمايت از كانديداي خاص در اين انتخابات مي‌داند؟ اظهار كرد: به هيچ وجه اين موضوع را نمي‌توان مطرح كرد، چرا كه لغو مجمع جانبداري از كانديداي خاصي نيست. اين شرايطي است كه ايجاد شده و قطعا مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان مي‌خواستند با اين تصميم شرايط را براي حضور همه كانديداها در مجمع يكسان كنند. ما هم به عنوان اعضاي مجمع به هيچ عنوان چنين فكري را نمي‌كنيم.

وي در مورد دليل لغو مجمع انتخابات رياست فدراسيون تكواندو افزود: با توجه به نامه سازمان بازرسي كل كشور و اين كه اعضاي محترم شوراي شهر نمي‌توانند در انتخابات شركت كنند اين تصميم گرفته شده است. قطعا مسئولان وزارت ورزش و جوانان با اين تصميم قصد داشتند تا اين فرصت را در اختيار اعضاي شوراي شهر قرار دهند كه اگر تمايل دارند در انتخابات فدراسيون‌ها شركت كنند از شغل ديگر خود استعفا بدهند و اين فرصت را داشته باشند.

دبير فدراسيون تكواندو در مورد لغو يكباره مجمع انتخابي اين فدراسيون گفت: تنها مشكل اين است كه اعضاي مجمع و كانديداها از راه دور آمد‌ند و آماده حضور در مجمع بودند. اين كه لغو مجمع دير اعلام شده است يك مقدار براي آنها سخت است. در غير اين صورت هيچ مشكل خاص ديگري وجود ندارد.

ذوالقدري تصريح كرد: ما مطيع تصميم وزارت ورزش و جوانان هستيم،‌ اميدواريم هر تصميمي كه آنها مي‌گيرند در اعتلاي ورزش كشور به ويژه رشته مدال آور تكواندو باشد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مسئولان وزارت ورزش و جوانان زمان جديدي را براي برگزاري انتخابات رياست فدراسيون اعلام كرده‌اند؟ گفت: هنوز زمان جديدي را به ما اعلام نكرده‌اند.

دبير فدراسيون درباره حضور در جلسه روز يكشنبه شوراي برون مرزي به ايسنا گفت: همانطور كه از اسم اين جلسه پيدا است براي اعزامهاي برون مرزي پيش روي فدراسيون بود و در آن درخواستهاي تيم هاي متقاضي براي تورنمنت هاي بين المللي را ارائه كردم. البته هيچ كدام از اين اعزامها مربوط به تيم هاي ملي نبود.

ذوالقدري در پاسخ به اين مورد كه اعضاي مجمع فدراسيون تكواندو در نامه اي به مسئولان وزارت ورزش اعتراض خود را به لغو يكباره مجمع انتخاباتي رياست اين فدراسيون اعلام كردند، ادامه داد: اعضاي محترم مجمع فدراسيون تكواندو بيانيه اي را به بنده به عنوان دبير مجمع دادند و بنده هم آن را به مسئولان وزارتخانه ارائه كردم. در اين بيانيه دو موضوع مهم مطرح شده بود.

وي همچنين گفت: موضوع اول گله اعضاي مجمع از مسئولان وزارت نسبت به لغو مجمع و دير هنگام اعلام كردن آن بود چرا كه به خاطر شرايط مسافتي بسياري از اعضاي مجمع از راههاي دور و نزديك به تهران آمده بودند و از لغو يكباره مجمع گله داشتند. موضوع دوم هم اين بود كه در اين بيانيه اعلام كرده بودند مجمع انتخاباتي رياست فدراسيون هر چه زودتر برگزار شود.

انتهاي پيام

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن