تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802985531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت الله راستي كاشاني:رويكرد دكتر روحاني ادامه مسير انقلاب و خط امام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: آيت الله راستي كاشاني:رويكرد دكتر روحاني ادامه مسير انقلاب و خط امام است


محمدنهاونديان با ابلاغ سلام گرم رئيس جمهور كشورمان به آيت الله راستي كاشاني، از طرف خود و دكتر روحاني براي اين شخصيت برجسته حوزه هاي علميه و يار ديرين امام راحل(ره) آرزوي سلامتي و بهبود كامل كرد.
در اين عيادت، آيت الله راستي كاشاني، با تشكر از ابراز لطف رييس جمهور گفت: خدا را شاكرم كه اوضاع كشور و نظام به سوي تدبير و مديريت همراه با تفكر، خرد و منطق پيش مي رود.
اين استاد برجسته حوزه هاي علميه با اظهار تاسف از فرصت هاي از دست رفته در هشت سال گذشته، سوء استفاده از نام دين و مذهب و به خصوص نام حضرت بقيه الله الاعظم، امام زمان (عج) و بداخلاقي ها و سوءرفتارهايي كه واقع شد، از رويكرد مديريت جديد كشور و همكاران پرتلاش دكتر روحاني در هيات وزيران ابراز خرسندي كرد و افزود: حقير همواره براي آقاي رييس جمهور دعا مي كنم و معتقدم كه توفيق ايشان مايه عزت و سربلندي مذهب حق و آسودگي و امنيت ايران عزيز خواهد بود.
وي اظهار داشت: قطعا تلاش هاي خالصانه دولت كه اميد را در دل مردم زنده مي كند، در پيشگاه الهي و نزد حضرت ولي عصر (عج) پوشيده نخواهد بود و مايه شادي روح امام راحل عزيز و آرامش خاطر مردم ايران خواهد بود.
آيت الله راستي كاشاني برنامه هاي دكتر روحاني را تداوم حقيقي مسير انقلاب اسلامي و خط بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران توصيف و تصريح كرد: معتقدم كه حركت و تلاش ايشان با همكاري و مساعدت مسئولين و ملت مسلمان و با هدايت هاي مقام معظم رهبري، براي كشورهاي اسلامي و منطقه تبديل به الگو و سرمشق خواهد شد.
اين يار ديرينه امام راحل(ره) با تاكيد بر اينكه از تلاش ها و مجاهدت هاي تمام اعضاي دولت و همكاران دكتر روحاني، به ويژه وزير امور خارجه، جناب آقاي دكتر ظريف تشكر مي كنم، خاطرنشان كرد: آقاي دكتر ظريف ديپلماتي شجاع، برجسته، عزيز و البته مظلوم است و همواره علاوه بر دكتر روحاني، براي دكتر ظريف نيز از خداي منان استقامت و صبر طلب كرده و حفظ ايشان را خواستارم.
آيت الله راستي كاشاني در ادامه توصيه كرد كه آقاي دكتر روحاني نسبت به برنامه هايي كه اعلام كرده و نيات خيرخواهانه و صحيحي كه دارد، استقامت و پايداري داشته باشد و ناداني نادانان و افراد كج فهم و كج سليقه و بدخواهان نبايد در عزم و تصميم راسخ ايشان خللي وارد نمايد.
وي اضافه كرد: آقاي رييس جمهور آنچه را كه تشخيص مي دهند و لازم است، بر اساس قانون، بدون مسامحه پيگيري نموده و كوتاهي نفرمايند و البته مي دانم كه ايشان همين گونه هستند.
آيت الله راستي كاشاني بر توجه رييس جمهور به حوزه هاي علميه و استفاده از نظرات خيرخواهانه مراجع، اصحاب برجسته انقلاب اسلامي و ياران امام راحل(ره) كه متاسفانه در سال هاي اخير مورد بي مهري قرار گرفتند، تاكيد كرد.
اين استاد برجسته حوزه هاي علميه همچنين بر لزوم توجه رييس جمهور به انتقادات دلسوزان و خيرخواهان تصريح كرد.
آيت الله راستي كاشاني در ادامه با يادآوري سابقه طولاني آشنايي با دكتر نهاونديان اظهار داشت: جنابعالي از خيرخواهان و دلسوزان نظام هستيد؛ به شما علاقه داشته و دارم و خوشحالم كه در كنار دكتر روحاني در خدمت نظام و مذهب حقه هستيد.
اين استاد برجسته حوزه هاي علميه در پايان اين ديدار بار ديگر از اينكه امروز به يمن حضور دكتر روحاني در مصدر رياست دولت، بسياري از نكات منفي ديگر نيست، خداي بزرگ را سپاس گفت.

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن