تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه انواع محصولات مسي، فولادي و كشاورزي در بورس كالاي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: عرضه انواع محصولات مسي، فولادي و كشاورزي در بورس كالاي ايران
در گروه محصولات فولادي، شركت فولاد خوزستان، ۱۰ هزار تن تختال C را به قيمت پايه ۱۴ هزار و ۲۵۰ ريال، با قرارداد سلف روي تابلوي عرضه مي‌برد كه در صورت تقاضا ۳۰ هزار تن ديگر به اين حجم افزوده خواهد شد. شركت فولاد اميركبير نيز ۱۸۴۸ تن سبد مي‌لگرد A۳-۱۲-۱۶ را به قيمت پايه ۱۵ هزار و ۸۵۰ ريال عرضه مي‌كند. عرضه انواع محصولات مسي، فولادي و كشاورزي در بورس كالاي ايران


در اولين روز دي ماه، بورس كالاي ايران شاهد عرضه انواع محصولات مسي، فولادي و كشاورزي است.

به گزارش ايلنا، شركت صنايع ملي مس ايران، در صورت تقاضا با ۴ هزار تن مس مفتول به قيمت پايه ۲۰۱ هزار و ۱۶۸ ريال در تالار محصولات صنعتي و معدني حضور مي‌يابد. اين شركت همچنين، در صورت تقاضا، ۵ هزار تن مس كاتد را به قيمت پايه ۱۹۵ هزار و ۳۳۳ ريال عرضه مي‌كند. از ديگر محصولات عرضه شده شركت صنايع ملي مس ايران در اين روز مي‌توان به ۳۳ هزار تن انواع مس كم عيار، ۱۶۰ تن سولفور موليبدن و ۱۲ تن كنسانتره فلزات گرانب‌ها اشاره كرد. علاوه بر اين، شركت دنياي مس كاشان، ۳۰۰ تن مس مفتول را به قيمت پايه ۲۰۱ هزار و ۶۶۸ ريال عرضه مي‌كند.

در گروه محصولات فولادي، شركت فولاد خوزستان، ۱۰ هزار تن تختال C را به قيمت پايه ۱۴ هزار و ۲۵۰ ريال، با قرارداد سلف روي تابلوي عرضه مي‌برد كه در صورت تقاضا ۳۰ هزار تن ديگر به اين حجم افزوده خواهد شد. شركت فولاد اميركبير نيز ۱۸۴۸ تن سبد مي‌لگرد A۳-۱۲-۱۶ را به قيمت پايه ۱۵ هزار و ۸۵۰ ريال عرضه مي‌كند.

علاوه بر اين، ۱۰۰ تن شمش روي ۹۹. ۹۸ شركت پارس اكسيد به قيمت پايه ۶۵ هزار ريال در تالار محصولات صنعتي و معدني عرضه مي‌شود.

تالار محصولات كشاورزي شاهد عرضه جو، خرما، ذرت دانه‌اي، شكرسفيد و عدس است.

در اين روز و در تالار مذكور، در صورت تقاضا، ۱۲۰۰ تن ذرت دانه‌اي اوكراين به قيمت ۸۱۵۰ ريال عرضه مي‌شود. شايان ذكر است، ۳۰۰ تن جودامي خراسان رضوي و ۱۰۰ تن خرماي زاهدي بوشهر روي تابلوي عرضه مي‌رود.

در گروه شكر، شركت كشت و صنعت كارون با ۵ هزار تن شكرسفيد به قيمت پايه ۱۷ هزار و ۱۰۰ ريال در تالار معاملات حضور مي‌يابد. علاوه بر اين، در صورت تقاضا، ۱۲۰۰ تن شكرسفيد كارخانه قند كرج، ۱۲۰۰ تن شكرسفيد كارخانه قند ورامين و ۷۰۰ تن شكرسفيد كارخانه قند ياسوج راهي تالار معاملات مي‌شود. علاوه بر اين، ۱۰۰ تن عدس درشت كانادا عرضه را در تالار كشاورزي تجربه مي‌كند.

در اين روز و در تالار فرآورده‌هاي نفتي و پتروشيمي، در صورت تقاضا، ۲۰ هزار تن انواع قير شركت نفت جي و ۷۰۰ تن انواع آمونياك مجتمع پتروشيمي شيراز عرضه مي‌شود.

تالار صادراتي نيز شاهد عرضه ۱۳۵۰ تن قير ۶۰۷۰ شركت‌هاي توسعه كروس انرژي، توليدي قير شرق و اصفهان قير است.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن