تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803311414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمي‌خواهيم جلوي عرب‌ها زنگ تفريح شويم/ يك گلايه از اشكان دژاگه!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نمي‌خواهيم جلوي عرب‌ها زنگ تفريح شويم/ يك گلايه از اشكان دژاگه!
سرمربي تيم فوتبال استقلال در آخرين اظهارنظر خود انتقادات زيادي را مطرح كرد. او ضمن انتقاد از برنامه آماده سازي تيم ملي، مجددا خبرنگاران را با لفظ "قلم به دست" خطاب كرد كه دنبال كوبيدن ايران و ايراني هستند. قلعه نويي همچنين از اشكان دژاگه به خاطر پاسخ منفي به حضور در تيم ملي در زمان سرمربيگري خودش گلايه كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين صبح امروز يكشنبه استقلال در جمع خبرنگاران درباره بازي با داماش اظهار داشت: داماش تيم بسيار خوب و با برنامه‌اي است كه البته يك مديرعامل فني، خبره و معرفتي هم دارد! همچنين آنها يك مربي خوب به نام ناظمي دارند ولي ما هم روز به روز بهتر مي‌شويم و اميدواريم سه امتياز بازي را كسب كنيم.

پر كارترين سال كار پزشكي استقلال
وي به مصدوميت بازيكنان استقلال اشاره كرد و افزود: جواد نكونام و هاشم بيك‌زاده را به خاطر مصدوميت در اختيار نخواهيم داشت. البته مشكل نكونام خيلي جدي نيست. جا دارد از تيم پزشكي باشگاه تشكر كنم كه امسال پركارترين سال خود را پشت سر مي‌گذارند چون تيم ما خوب بدنسازي نكرده و بيشتر بازيكنان درگير تيم ملي بودند.

اجازه نمي‌دهيم پژمان برود
سرمربي تيم فوتبال استقلال در ادامه درباره آخرين وضعيت پژمان منتظري براي ماندن يا جدايي از استقلال تاكيد كرد: پژمان يكي از بازيكنان بااخلاق استقلال است كه هم امسال و هم سال‌هاي گذشته پيشنهادهاي خوبي داشت. اگر مي‌دانستيم پژمان قصد جدايي از استقلال را دارد، در نيم فصل دنبال يك مدافع مي‌گشتيم تا دستمان خالي نماند ولي حالا نمي‌‌توانيم اجازه بدهيم پژمان برود. نظر من براي جدايي پژمان منفي است ولي همه چيز را در اختيار باشگاه قرار داده ام.

كارمند وزارتخانه هنوز حقوق نگرفته
خبرنگاري از امير قلعه‌نويي درباره مشكلات مالي استقلال سئوال پرسيد كه وي در پاسخ به اين پرسش تصريح كرد: ما چندي پيش تغيير دولت را داشتيم و همچنين دير انتخاب شدن وزير ورزش. مشكلات اقتصادي در كل مملكت وجود دارد و به همين خاطر گودرزي (وزير ورزش و جوانان) مسائل مالي را اولويت بندي كرده است. وقتي كارمند وزارتخانه حقوق نگرفته طبيعي است كه وزير ابتدا بايد به فكر كارمند خودش باشد.

نمي‌توان استقلال و پرسپوليس را دست هركسي داد
قلعه‌نويي ادامه داد: ولي استقلال و پرسپوليس هم در تمام ايران هوادار دارند. اگر مي‌خواهند اين دو باشگاه را به بخش خصوصي واگذار كنند، بايد يك برنامه جامع و كامل داشته باشند زيرا نمي‌توان بدون برنامه اين تيم را دست هر كسي داد.

حل مشكلات مالي زمانبر است
وي خاطرنشان كرد: الان بايد به اين دو باشگاه پول تزريق شود. طبق توافقات قبلي قرار بوده دولت 50 درصد هزينه‌ها را بدهد و 50 درصد مابقي هم از طرف خود باشگاه تامين شود. البته يكسري ايرادات قانوني هم وجود دارد كه بايد دست وزارتخانه باز شود. حل اين مشكل زمانبر است ولي اميدواريم گودرزي با مديريت و تدبير خود ما را از اين بلاتكليفي خارج كند.

بايد منافع باشگاه‌ها و تيم ملي ديده شود
سرمربي استقلال در ادامه صحبت‌هايش درباره تيم ملي فوتبال ايران و همكاري 4 باشگاه ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا با كارلوس كي‌روش براي در اختيار قرار دادن ملي‌پوشان يادآور شد: قديم‌ها كي‌روش مي‌گفت مربيان بايد رودررو و در يك اتاق با هم صحبت كنند نه در رسانه‌ها. ما هم معتقديم بايد بين باشگاه‌ها و تيم ملي تعامل باشد و منافع دو طرف ديده شود ولي متاسفانه دوستان كم لطف هستند.

سهم ليگ در صعود تيم ملي به جام جهاني را ناديده مي‌گيرند!
وي همچنين به موضوع جالبي اشاره كرد: دوستاني كه ايران و ايراني را دوست ندارند و مي‌خواهند سهم ليگ را در صعود تيم ملي به جام جهاني ناديده بگيرند. خودتان اين افراد را مي شناسيد!

يكسري افراد دنبال يكسري قلم‌ها هستند!
قلعه‌نويي كه هر چند وقت يك بار بدون نام بردن از فرد يا افراد خاصي خبرنگاران را مورد انتقادات خود قرار مي‌دهد، اين بار هم دست از اين سنت خود بر نداشت و "قلم به دستان" را دشمن ايران معرفي كرد. وي در اين خصوص گفت: يكسري افراد دنبال يكسري قلم‌ها هستند و مي‌خواهند ليگ را در صعود تيم ملي به جام جهاني بي‌تاثير بدانند در حاليكه اين طور نيست.

قلعه نويي همچنين به برنامه آماده سازي تيم ملي انتقاداتي را وارد كرد و افزود: الان اين طور نيست كه 31 تيم حاضر در جام جهاني يك مدل حرف بزنند و ايران يك مدل ديگر حرف بزند. بايد منافع كل ايران را در نظر گرفت. نمي شود ما هم برويم در ليگ قهرمانان آسيا مقابل تيم هاي عربي زنگ تفريح شويم. حتي آنهايي كه در ليگ قهرمانان آسيا سهمي ندارند دوست دارند تيم هاي ايراني به خصوص استقلال در اين مسابقات موفق باشند. براي فهميدن اين موضوع كافي است يك نظرسنجي برگزار كنند.

سرمربي استقلال ادامه داد: مسئولان مي توانند از 31 كشور ديگر حاضر در جام جهاني الگوبرداري كنند. شما نگاه كنيد بايرن مونيخ شب گذشته در مسابقات باشگاههاي جهان قهرمان شد. آنها هر سال در چند جام معتبر شركت مي كنند و اين طور نيست كه بازيكنانشان مدام در تيم هاي ملي خودشان باشند با اين حال معتقدم با يكسري تعامل خوب مي توان مسائل را حل كرد.

وي مجددا به "قلم به دستان" اشاره كرد و گفت: كرانچار حرف هاي بسيار خوبي درباره بازيكنان ملي پوش باشگاهها زده است. آدم هايي كه قلمشان براي اين آدمهاست (اجنبي ها) نظر كرانچار را هم گوش كنند. آنها كه به حرف من گوش نمي كنند ولي به حرف كرانچار كه او هم مثل كي‌روش يك خارجي است، گوش كنند.

قلعه نويي افزود: شما با قلعه نويي مشكل داريد، با كرانچار كه مشكلي نداريد، دنبال اين مدل خارجي ها هم باشيد.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه آيا با حضور بازيكنان دورگه در تيم ملي موافق است يا خير، مجددا به دوران حضورش در تيم ملي اشاره كرد و گفت: ابتدا بايد از آقاي اشكان دژاگه يك گلايه داشته باشم. زماني كه در تيم ملي بودم با وي و پدرش هم براي حضور در تيم ملي براي مسابقات جام ملت هاي آسيا صحبت كردم. من حتي به برلين رفتم تا با اشكان صحبت كنم ولي آن موقع پدر اشكان حرف هايي زد كه الان نمي توانم آنها را در رسانه ها بازگو كنم.

وي افزود: به هر حال به نظرم لفظ دو رگه لفظ خوبي نيست چون فونداسيون اين بازيكنان ايراني نيست! هر كسي كه مي تواند به تيم ملي كمك كند بايد كمك كند ولي بايد ليگ را هم در نظر داشته باشيم. من با حضور بازيكنان ايراني الاصل در تيم ملي موافقم چون در نهايت اين بازيكنان هم ايراني هستند.

سرمربي استقلال مجددا از بعضي از خبرنگاران انتقاد كرد و گفت: شك نداريم كه در ليگ برتر بازيكنان بسيار خوبي هستند كه مي توانند به تيم ملي كمك كنند. متاسفانه بعضي از دوستان ليگ را با قلم خود زير سئوال مي برند در حاليكه ما بازيكنان بسيار خوبي داريم و اگر شرايط سخت افزاري به علاوه امكانات خوب و زمين هاي مناسب فراهم باشد مي بينيد كه جزو 20 فوتبال برتر دنيا مي شويم! آنهايي كه قلم به دست دارند نمي آيند اين مسائل را ببينند، شما امكانات خوبي بگذاريد و ببينيد ليگ چه تغيير و تحولي مي كند.

قلعه نويي در پايان گفت: سهم ليگ در موفقيت تيم ملي كم نبوده است ولي قلم به دستان دنبال كوبيدن ايران و ايراني هستند و مشكلات را نشان نمي دهند در حاليكه ليگ ايران از لحاظ نيروي انساني مي تواند جزو 20 ليگ برتر دنيا باشد در صورتي كه منابع مالي خوب باشد و به فوتبال پايه توجه شود.

كد خبر: 2200483

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱ - ۱۱:۳۶

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن