تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803076254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجبي: تركيه حريف خوبي براي بازي تداركاتي است/ ايران جزو قدرت‌هاي هندبال آسياست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: رجبي: تركيه حريف خوبي براي بازي تداركاتي است/ ايران جزو قدرت‌هاي هندبال آسياست
بازيكن تيم ملي هندبال گفت: بازي تداركاتي كشورمان با تيم ملي تركيه خيلي برايمان مفيد است و بازيكنان در اين ديدار خود را محك مي‌زنند.
محمدرضا رجبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ملي‌پوشان كشورمان طي روزهاي ششم و هفتم دي 2 بازي تداركاتي با تيم ملي تركيه خواهد داشت حريف مفيدي برايمان است و بازيكنان در اين ديدار محك خواهند خورد.

بازيكن تيم ملي هندبال ايران تصريح كرد: تيم ملي هندبال تركيه جزو خوب‌هاي قاره سبز است و اين بازي‌ها مي‌تواند براي هندبل كشورمان مثمرثمر واقع شود.

رجبي در ادامه گفت: نخستين تمرينات تيم ملي از روز 24 آذر در تهران آغاز شده است و امروز يكم دي به پايان مي‌رسد، شرايط خوبي در تيم حاكم است و بازيكنان تمرينات منظم و منسجمي را انجام مي‌دهد.

وي اضافه كرد: تمرينات زير نظر رافائل كاسترلو صورت مي‌گيرد و با توجه به اينكه وي مربي با اخلاق و با دانشي هستند بازيكنان راحت‌تر كار مي‌كنند.

رجبي عنوان كرد: در اين روزها كه در اردو هستيم مرور تاكتيك‌ها و هماهنگي را كار مي‌كنيم و خود را براي مسابقات مردان آسيا آماده مي‌كنيم.

وي در خصوص قرعه‌كشي و همگروهي كشورمان با تيم‌هاي قدر آسيا گفت: مدتي پيش قرعه‌كشي رقابت‌هاي مردان آسيا برگزار شد و ايران با تيم‌هاي كره جنوبي عربستان، بحرين، چين همگروه شد، گروه سخت و دشواري است اما اين بدان معنا نيست كه حريف دست و پا بسته‌اي حريفان باشيم. ايران نيز جزو قدرت‌هاي آسيا و به طور حتم حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم.

رجبي افزود: هيچ تيمي در اين مسابقات ضعيف ظاهر نخواهد شد و همه آنها با قدرت پيش خواهند رفت و اينكه ما چه شرايطي در گروه خود خواهيم داشت معلوم نيست بايد بازي‌ها آغاز شود و جلوي حريفان ظاهر شديم.

وي اشاره كرد: نزديك به 4 ماه است كه در تيم هندبال نفت بصره عراق بازي مي‌كنم مشكل خاصي در اين باشگاه ندارم و به موقع مبلغ قراردادمان پرداخت مي‌شود.

رجبي اضافه كرد: در گذشته در تيم‌هاي ذوب آهن اصفهان و ثامن‌الحجج سبزوار بازي كردم و مدت 12 سال است در اين ورزش فعاليت مي‌كنم.

وي درباره اينكه چه زماني مربي شود اشاره كرد: هم‌اكنون 27 سال سن دارم و احساس مي‌كنم كه بهتر است فعلا بازي كنم و شرايط مربيگري را ندارم البته آدم مي‌ تواند در 20 سالگي هم مربي شود كه اين نياز به شرايط زماني و مكاني دارد.

رجبي در پايان خاطرنشان كرد: هندبال رشته پاك و مهيجي است كه جوانان بسياري مي‌توانند به آن بپردازند و فعاليت كنند امروزه هندبال كشورمان رو به جلو حركت مي‌كند و پيشرفت‌هاي خوبي داشته است و در آينده نه چندان دور حرف‌هاي زيادي براي گرفتن خواهد داشت.

انتهاي پيام/

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن