تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819808635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله خمپاره‌اي به عزاداران حسيني در بغداد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: حمله خمپاره‌اي به عزاداران حسيني در بغداد
در حمله خمپاره‌اي به عزاداران اربعين حسيني در جنوب بغداد 9 تن كشته و زخمي شدند.
به گز ارش خبرگزاري دانشجويان ايران به نقل از شبكه خبري الميادين، در حمله خمپاره‌اي كه ديروز به جمع زائران اربعين حسيني در منطقه اللطفيه بغداد صورت گرفت دو زائر كشته و هفت تن ديگر زخمي شدند.
همچنين يك منبع در پليس عراق اعلام كرد كه سه گلوله خمپاره در اولين ساعات صبح ديروز به منطقه اللطيفيه اصابت كرد. اين حمله زائراني را كه در حال رفتن به كربلا بودند هدف قرار داد.
اين منبع كه خواست نامش فاش نشود اعلام كرد، نيروهاي امنيتي بلافاصله در محل حمله حضور يافته و تدابير امنيتي شديدي را در اين منطقه اتخاذ كردند.
از سوي ديگر شبكه الميادين اعلام كرد كه نيروهاي امنيتي عراق تعداد زيادي موشك از نوع گراد و سكوي پرتاب آن را كشف كرده‌اند كه قرار بود از اين موشك‌ها براي حمله به شهر كربلا در ايام عزاداري اربعين حسيني استفاده شود.
شبكه الميادين اعلام كرد: نيروهاي واكنش سريع عراق 120 موشك نوع گراد را به همراه سكوهاي پرتاب اين موشك‌ها در يك مخفي‌گاه درمزرعه‌اي استيجاري، پيدا كردند.
كشته شدن چندين نظامي ارشد عراق در تله انفجاري القاعده
منابع پليس عراق از كشته شدن چند تن از فرماندهان ارشد ارتش عراق از جمله فرمانده لشكر هفتم اين كشور در چند انفجار در غرب استان الانبار خبر دادند.
به گزارش شبكه خبري سومريه نيوز عراق، در انفجار‌هايي كه صبح ديروز در منطقه "وادي حوران" در غرب استان الانبار به وقوع پيوست، دست كم 20 تن از نيروهاي نظامي عراق كشته شدند.
منابع امنيتي عراقي اعلام كردند كه محمد الكروي، فرمانده لشكر هفتم ارتش عراق و نومان محمد، فرمانده تيپ يكم لشگر هفتم ارتش در اين انفجارها كشته شدند.
علاوه بر اين دو فرمانده عراقي و چندين تن از نظاميان عالي رتبه لشكر هفتم نيز در بين قربانيان اين حمله هستند.
يك منبع در پليس عراق كه خواست نامش فاش نشود، اعلام كرد انفجارها پس از حمله نيروهاي لشگر هفتم ارتش عراق به يكي از مخفيگاه‌هاي بمب‌گذاري شده القاعده در غرب الانبار به وقوع پيوست.
بنا به گفته اين منابع تله انفجاري كار گذاشته شده در اين مخفيگاه پس از ورود نيروهاي ارتش منفجر شد و بعد از آن نيز دو عامل انتحاري خود را در محل حادثه منفجر كردند كه در مجموع بيش از 20 نظامي عراق كشته شدند.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن