تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوآرس با لیورپول تا 2018 تمدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سوآرس با لیورپول تا 2018 تمدید کرد




مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول قراردادش را تا سال 2018 با این تیم تمدید کرد.





ایسنا: مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول قراردادش را تا سال 2018 با این تیم تمدید کرد.

 فصل گذشته خبرهای زیادی درباره جدایی لوئیس سوآرس از لیورپول به گوش رسید، اما این مهاجم اروگوئه‌ای در نهایت تصمیم گرفت تا در قرمزپوشان آنفلید باقی بماند.

هر چند تیم‌های اروپایی زیادی خواهان جذب این مهاجم گلزن هستند، اما او تصمیم گرفت قراردادش را با لیورپول پنج سال دیگر تمدید کند تا به همه شایعه‌ها پایان دهد.

سایت رسمی باشگاه لیورپول با انتشار عکسی از سوآرس از تمدید پنج ساله قرارداد او خبر داد.

سوآرس پس از تمدید قراردادش با قرمزپوشان آنفیلد گفت: تماشاگران لیورپول در این چند سال حضورم در این تیم حمایت بی دریغی از من داشتند. آنها همواره در شرایط سخت به من روحیه دادند. به خاطر آنها قراردادم را تمدید کردم.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول هم از تمدید قرارداد سوآرس خوشحال است. او در گفت‌وگویی که با سایت رسمی باشگاه لیورپول، گفت: از این که سوآرس قرارداد خود را تمدید کرد بسیار خوشحال هستم. تمدید پنج ساله قرارداد او خوشحالی را به میان هواداران لیورپول آورد.

سوآرس با وجود اینکه چند بازی را در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به خاطر محرومیت از دست داد، اما عملکرد خیره کننده ای در لیورپول داشته است. او با زدن 17 گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ جزیره قرار دارد. با وجود این که باشگاه رئال مادرید علاقه زیادی به جذب این مهاجم اروگوئه ای داشت، اما او تصمیم گرفت در آنفیلد باقی بماند.

لیورپول با درخشش این مهاجم اروگوئه‌ای عملکرد خوبی در فصل جاری لیگ برتر داشته است و با 33 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. قرمزپوشان آنفیلد در هفته‌ هفدهم امروز (شنبه) در آنفیلد به مصاف کاردیف سیتی می‌روند.







تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن