تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803968029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ال‌جي اولين تلويزيون 105 اينچ ULTRA HD منحني دنيا را در CES 2014 معرفي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: ال‌جي اولين تلويزيون 105 اينچ ULTRA HD منحني دنيا را در CES 2014 معرفي مي‌كند
ايتنا - تلويزيون 105UB9، با نمايشگري كه وضوح ۱۱ ميليون پيسكل (۲۱۶۰×۵۱۲۰) دارد، نمايانگر همكاري موفقيت‌آميزي بين ال‌جي الكترونيكس و LG Display است.
تلويزيون ULTRA HD منحني ال‌جي نسبت تصوير شگفت‌انگيز ۲۱:۹ و كيفيت مبهوت‌كننده‌اي ارائه مي‌دهد.

به گزارش ايتنا ال‌جي الكترونيكس اعلام كرد كه از اولين تلويزيون ULTRA HD منحني با نسبت تصوير ۲۱:۹ (مدل 105UB9) در نمايشگاه لوازم الكترونيك مصرفي (CES) در لاس‌وگاس پرده‌برداري خواهد كرد.

جديدترين تلويزيون پيشرفتۀ ال‌جي اولين تلويزيون ULTRA HD منحني اين شركت است.
تلويزيون ۱۰۵ اينچ خيره‌كننده (به طور مورب) با مدل۱۰۵UB۹ برندۀ جايزه شده و رسماً بزرگترين تلويزيون منحني است كه تاكنون ساخته شده است.

اين تلويزيون حيرت‌انگيز كيفيت تصوير خيره‌كننده‌ و زوايۀ ديد وسيع را با امكان تفسير دقيق‌‎ترين جزييات و وضوح چشمگير ارائه مي‌دهد تا سطح بي‌مانندي از غوطه‌ور كردن ببيننده در تصوير را ايجاد كنند.
تلويزيون 105UB9 از صفحه‌نمايش سينمايي CinemaScope با نسبت تصوير ۲۱:۹ برخوردار است كه براي لذت بردن از فيلم ايده‌آل است؛ درست همان طور كه هدف از ساخت آنها ايجاد لذت تماشا بوده است.

مزيت ديگر نمايشگر فوق وسيع اين است كه به كاربران امكان مي‌دهد تا به اطلاعات مشاهده‌ در طرفي از تلويزيون دسترسي پيدا كنند؛ بدون اينكه از كاري كه در حال انجام دادن هستند صرف نظر كنند.

تلويزيون 105UB9، با نمايشگري كه وضوح ۱۱ ميليون پيسكل (۲۱۶۰×۵۱۲۰) دارد، نمايانگر همكاري موفقيت‌آميزي بين ال‌جي الكترونيكس و LG Display است.

براي تحقق بخشيدن انحناي تلويزيون، فناوري‌هاي جديدي براي حل چند مسئله معرفي شد. فناوري‌هايي مانند حفظ يكپارچگي ساختار و ارائۀ رنگ و روشني يكنواخت در سراسر نمايشگر بزرگ از آن جمله‌اند.
تاكنون، پنل‌هاي OLED به دليل توانايي توليد نور خودشان، براي نمايشگرهاي منحني ترجيح داده مي‌شدند. شركت LG Display با اصلاح فناوري مدار پيكسل TFT (Thin Film Transistor) بر چالش نوردهي ناهمسان پشت غلبه كرد تا از نشت رنگ پيشگيري كند و تجربۀ مشاهدۀ بي‌نظيري را از هر زاويه‌اي فراهم كند.

يونگ-كي هوانگ، نايب رئيس و رئيس بخش تلويزيون در LG Display، مي‌گويد: «شركت LG Display فرمانروايي خود در بازار نمايشگرها را با فناوري‌هاي متمايز و مبتكرانه حفظ كرده است. با وضوح ۱۱ ميليون پيكسل، پنل ۱۰۵ اينچ LCD منحني گواهي بر پيشگامي مستمر ما در بازار نسل بعدي نمايشگرها است كه ارزش جهاني و استثنايي را براي مشتريان ما به ارمغان مي‎آورد.»

اين-كيو لي، معاون و سرپرست بخش تلويزيون در شركت سرگرمي‌هاي خانگي ال‌جي الكترونيكس، مي‌گويد: «ما مفتخريم كه در بزرگترين نمايشگاه فناوري دنيا از تلويزيون ULTRA HD منحني ۱۰۵ اينچ خود رونمايي كنيم. ال‌جي۱۰۵UB۹ عنوان بزرگترين در دنيا و اولين در دنيا را با خود به همراه دارد و از پيشرفته‌ترين فناوري‌ها براي ارائۀ تجربۀ مشاهدۀ واقعاً منحصربه‌فردي برخوردار است. ما به گرداندن بازار نسل جديد تلويزيون‌ها ادامه مي‌دهيم و نشان مي‌دهيم كه با ال‌جي همه چيز ممكن است.»

بازديدكنندگان از غرفۀ ال‌جي در CES ۲۰۱۴ (مركز همايش‌هاي لاس‌وگاس، سالن مركزي، شمارۀ ۸۲۰۴)، از سه‌شنبه ۷ ژانويه تا ۱۰ ژانويه، فرصت دارند كه خودشان از نزديك اين محصول متمايز را ببينند.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن