تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مهدي ياوران با حضور ۵ هزار دانشجو در مسجد جمكران برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نشست مهدي ياوران با حضور ۵ هزار دانشجو در مسجد جمكران برگزار مي‌شود
مدير فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها از برگزاري نشست بزرگ مهدي ياوران با حضور ۵ هزار نفر از دانشجويان عضو هيات و كانون‌هاي مهدويت دانشگاه‌ها در مسجد جمكران خبر داد.
به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمين طاهري مدير فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها اظهار داشت: روز جمعه 8 ربيع الاول در 9 دانشگاه 9 استان؛ همدان، گلستان، آذربايجان غربي، اصفهان، مازندران، فارس، قزوين، يزد و خوزستان با همكاري هيئت رزمندگان اسلام كشور و بسيج دانشجويي و دستگاه‌هاي آموزش عالي مراسم پرفيض دعاي ندبه را براي دانشگاهيان و عموم مردم برگزار مي‌كنيم.

وي به دومين برنامه نهاد رهبري در دانشگاه‌ها براي روز 9 ربيع الاول اشاره كرد و افزود: در اين روز نشست بزرگ مهدي ياوران با حضور 5 هزار نفر از دانشجويان عضو هيات و كانون‌هاي مهدويت دانشگاه ها از ساعت 14 تا 17 در مسجد جمكران برگزار مي‌شود.

مدير فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها ادامه داد: در اين برنامه مسجد جمكران، بنياد حضرت مهدي، و دستگاه‌هاي آموزش عالي با نهاد رهبري همكاري مي‌كنند و سخنرانان اين مراسم حجت الاسلام محمديان رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها و حجت الاسلام رفيعي خواهند بود.

طاهري يادآور شد: مديريت فرهنگي نهاد در نظر دارد در اواخر دي ماه سال جاري نشست سراسري دبيران كانون هاي مهدويت دانشگاه‌هاي سراسر كشور را با مشاركت كامل بنياد مهدويت در 2 روز در اردوگاه مهدي ياوران جمكران برگزار كندو در اين نشست دبيران را با شيوه فعاليت در حوزه مهدويت در دانشگاه‌ها آشنا كند.

وي اضافه كرد: در صبح روز اربعين حدود 3500 نفر از دانشجويان كه نماينده هيات دانشجويي در دانشگاه‌هاي كشور هستند در دانشگاه تهران اجتماع مي‌كنند و بعد از گردهمايي براي برگزاري مراسم عزاداري اربعين حسيني در حضور رهبر معظم انقلاب به سمت بيت رهبري حركت مي‌كنند.

انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن