تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري دوره‌هاي مربيگري تنيس روي ميز بر اساس كتاب فدراسيون جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برگزاري دوره‌هاي مربيگري تنيس روي ميز بر اساس كتاب فدراسيون جهاني
كتاب "مربيگري سطح يك" كه توسط مدير توسعه فدراسيون جهاني نوشته شده به زبان فارسي ترجه شده و تاييديه جهاني آن نيز گرفته شده است. بر اين اساس از اين پس تمام دوره‌هاي مربيگري در ايران بر اساس اين كتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در واقع فدراسيون جهاني تنيس روي ميز (ITTF) صاحب امتياز اين كتاب به حساب مي‌آيد كه "گلنتيو" آن را ويژه افراد سالم و داراي معلوليت نوشته است. بسياري از كشورهاي دنيا اين كتاب را جهت استفاده داخلي ترجمه كرده‌اند.

در همين راستا فدراسيون تنيس روي ميز ايران نيز كتاب "مربيگري سطح يك" را ترجمه كرده و تاييديه آن را از فدراسيون جهاني هم گرفته است.

محمد زارع‌پور، رئيس فدراسيون تنيس روي ميز در اين رابطه به خبرنگار مهر گفت: هيچ يك از مربيان ما در بانك اطلاعاتي فدراسيون جهاني نبودند چون آنها در دوره مربيگري بر اساس استانداردهاي جهاني شركت نكرده بودند و فقط مدارك كشوري داشتند.

وي تصريح كرد: بر همين اساس اقدام به ترجمه كتاب مربيگري سطح يك فدراسيون جهاني تنيس روي ميز كرديم. اين كار به اتمام رسيده و از اين كتاب تنها مرجع مربيگري در ايران خواهد بود. ضمن اينكه تمام دوره‌هاي مربيگري بر اساس اين كتاب برگزار خواهد شد.

رئيس فدراسيون تنيس روي ميز با تاكيد بر اينكه صاحب امتياز اصلي كتاب مربيگري سطح يك، فدراسيون جهاني است اما صاحب امتياز ترجمه فارسي اين كتاب، فدراسيون ايران به حساب مي‌آيد، اظهارداشت: با همكاري خانم ليموچي كه مترجم كتاب بود، كار ترجمه تمام شد و به مرحله چاپ رسيد. البته از اين كتاب در هفته پارالمپيك توسط فدراسيون جانبازان رونمايي شد كه براي خود من جاي تعجب داشت. به همين دليل موضوع را به خانم ليموچي تذكر دادم و گفتم كه شما فقط مترجم بوديد و صاحب امتياز ما هستيم.

زارع‌پور تاكيد كرد: در هر صورت ترجمه كتاب سطح مربيگري يك فدراسيون جهاني به زبان فارسي تمام شده و تاييديه جهاني آن هم گرفته شده است. 300 صفحه اين كتاب به تنيس روي ميز افراد سالم اختصاص دارد و 110 صفحه آن هم ويژه افراد داراي معلوليت است.

كد خبر: 2199654

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۰۹:۵۷

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن