تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802956657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داودي: نداشتن اسپانسر دليل نداشتن تيم شنا و واترپلو در ليگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: داودي: نداشتن اسپانسر دليل نداشتن تيم شنا و واترپلو در ليگ است
رئيس هيات شناي قزوين گفت: بودجه هيات به اندازه اي نيست كه بتوان تيمداري كرد و البته تيمداري وظيفه هيات نيست. با رايزني هايي كه انجام داديم به دنبال قرارداد بستن با يك حامي مالي هستيم.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، محمد داودي كه به تازگي و بعد از گذشت 4 ماه سرپرستي رياست هيات شناي استان قزوين را به دست گرفته است با اشاره به اهميت استعداديابي در اين استان اظهار داشت: شروع كردن و آموزش شنا از پايه و استعداديابي در اين باره يكي از مهمترين اهدافي است كه در استان قزوين دنبال مي شود.
وي ادامه داد: خوشبختانه همكاري بسيار خوبي با آموزش و پرورش استان برقرار شده است. شناگران مستعد توسط كارشناسان شناسايي مي شوند و در مدارس شنا زير نظر مربيان مجرب تمرين مي كنند و آموزش هاي لازم به آنها داده مي شود. تمامي اين شناگران تيم هاي شناي استان را در رده هاي سني تشكيل مي دهند. هدف ما تشكيل يك تيم قدرتمند از بين شناگران مستعد استان قزوين است.
داودي در مورد شركت نكردن در ليگ هاي شنا و واترپلو يادآور شد متاسفانه نداشتن حامي مالي موجب شد كه نتوانيم در ليگ هاي شنا و واترپلو شركت كنيم. همانطور كه مي دانيد بودجه هيات به اندازه اي نيست كه بتوان تيم داري كرد و البته تيم داري وظيفه هيات نيست. با رايزني هايي كه انجام داديم به دنبال قرارداد بستن با يك حامي مالي هستيم تا بتوانيم در ليگ هاي شنا، شيرجه و واترپلو شركت كنيم.
رئيس هيات شناي استان قزوين در مورد وضعيت شيرجه استان گفت: در سال هاي گذشته استان قزوين تيم شيرجه داشت و در رقابت هاي شيرجه نيز شركت مي كرد و مقام هاي خوبي نيز در مسابقات به دست مي آورديم. متاسفانه مربي شيرجه استان قطع همكاري كرد و ديگر نتوانستيم در اين رشته فعاليت كنيم. البته به دنبال آوردن يك مربي خوب شيرجه هستيم تا شيرجه استان را دوباره راه اندازي كنيم.
داودي در مورد مشكلات عدم پيشرفت شنا در كشور گفت: شناگران مستعد تا سنين نوجواني بسيار با انگيزه هستند و سخت تلاش مي كنند و ركوردهاي خوبي را به ثبت مي رسانند. اما در سنين بالاتر كه بايد نتيجه چندين سال تمرين كردن را ديد، مشكلات ادامه تحصيل و دغدغه هايي كه هر جواني در ذهن خود دارد باعث عدم پيشرفت اين رشته دير بازده مي شود. من فكر مي كنم كه بايد در اين مورد تدبيري انديشيده شود و آسيب شناسي توسط كارشناسان انجام شود. تا بتوانيم در سنين بزرگسالي نيز ورزشكاران اين رشته را همانند سنين پايين تر در اختيار داشته باشيم.
وي در ادامه تصريح كرد: هيات هاي شناي استاني به عنوان بازوهاي اجرايي فدراسيون تمامي تلاش خود را براي پيشرفت و توسعه شنا متناسب با اهداف فدراسيون انجام ميدهند.رشته هاي ورزشي شنا، شيرجه و واترپلو در سال هاي گذشته مظلوم واقع شده اند و بايد به روزهاي خوب بازگردند. رسيدن به تمامي اهداف مستلزم به كار گيري تمامي نيروها در سراسر كشور است.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن