تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804775968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالحي: ايران در هر شرايطي برنده مذاكرات است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: صالحي: ايران در هر شرايطي برنده مذاكرات است
رئيس سازمان انرژي اتمي كشور گفت: جزئيات تفاهم نامه ژنو يكي از موضوعات مهم در ديدار با مراجع گرانقدر بود، زيرا در حال حاضر مساله هسته‌اي ايران و تفاهم نامه با كشورهاي 1+5 از موضوعات مهم و قابل توجه در كشور است.

به گزارش ايسنا، علي اكبر صالحي امشب پس از ديدار با مراجع عظام تقليد در قم در جمع خبرنگاران، هدف از سفر به قم را بهره گيري از رهنمون‌ها و توصيه‌هاي مراجع تقليد خواند و گفت: زيارت بارگاه كريمه اهل بيت(ع) و استفاده از رهنمون‌ها و توصيه‌هاي مراجع تقليد و علما، قوت قلبي براي من است.

رئيس سازمان انرژي اتمي افزود: جزئيات تفاهم نامه ژنو يكي از موضوعات مهم در ديدار با مراجع گرانقدر بود، زيرا در حال حاضر مساله هسته‌اي ايران و تفاهم نامه با كشورهاي 1+5 از موضوعات مهم و قابل توجه در كشور است تا در اين عرصه با توجه به طرح ابهاماتي در رسانه‌ها، بتوانيم در خدمت مراجع، اين ابهامات را رفع كنيم.

وي با تاكيد بر پايبندي ايران به تعهدات خود در خصوص فعاليت‌هاي هسته اي تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران، به تعهدات خود پايبند است و طبق اساسنامه آژانس و NPT گامي فراتر از حقوق خود بر نمي‌دارد.

صالحي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان كرد:معظم له با توصيه‌ها و ارشادات ارزشمند خود، چارچوبي را براي گروه مذاكره كننده تعيين فرمودند و ما اميدواريم با دعاي مراجع و علما اين مسير را به خوبي بپيماييم و ايران با سرافرازي از اين پرونده ساختگي بيرون بيايد.

وي اظهار كرد: ايران در هر شرايطي برنده مذاكرات است زيرا ما با منطق به تفاهم نامه متعهد هستيم و رفتارهاي غرب و بهانه تراشي‌هاي آنان تاثيري در افكار عمومي جهان ندارد و تنها نقض عهد آنها و فشارهاي سياسي شان را به اثبات مي‌رساند.

رئيس سازمان انرژي اتمي با بيان اين كه هم اكنون ايران در جايگاه عزت و قدرتمندي قرار دارد بيان كرد: جمهوري اسلامي ايران، كشوري مستقل است كه در مدار سياسي خود حركت مي‌كند و تابع هيچ اراده سياسي در جهان نيست.

وي با تاكيد بر تداوم غني سازي در كشور گفت: ما از ابتداي امر بر روي غني سازي 5 درصد تاكيد داشته‌ايم و آن را ادامه خواهيم داد، زيرا در حال حاضر غني سازي 5 درصد نياز ماست و زماني هم به اورانيوم 20 درصد احتياج داشتيم كه اين كار را انجام داديم و جهان را به شگفتي وا داشتيم و امروز آن‌ها مي‌دانند كه جمهوري اسلامي با فشار و تهديد، خواسته‌هاي خود را رها نمي‌كند.

صالحي افزود:غني سازي هسته‌اي، حق مسلم كشور ايران است و ما جهان را با توانمندي‌هاي علمي خود به شگفتي واداشته‌ايم و جهان به خوبي مي‌داند كه با فشار و تهديد، ايران خواسته‌هاي حق خود را رها نمي كند و فعاليت‌هاي ما حتي در صورت نقض عهد از سوي غرب نيز ادامه دارد.

وي در خصوص فعاليت سايت‌هاي هسته‌اي ايران نيز يادآور شد: آژانس به طور دائم از سايت‌هاي هسته‌اي ايران بازديد مي‌كند و دوربين‌هاي آن‌ها به صورت شبانه روزي همه موارد را ضبط مي‌كنند و همه موسساتي كه با مواد هسته‌اي سروكار دارند نيز زير نظر آژانس هستند.

رئيس سازمان انرژي اتمي خاطرنشان كرد:كشورهاي غربي ادعا مي كنند كه ايران در حال ساخت كلاهك‌هاي هسته‌اي است در حالي كه طبق فتواي رهبر معظم انقلاب، ساخت سلاح هسته‌اي حرام است و اين فتوا براي كشور ايران و جمهوري اسلامي يك حكم حكومتي نيز به شمار مي‌رود و ما ملزم به رعايت اين حكم هستيم و هيچ كس در ايران، به دنبال ساخت سلاح هسته‌اي نيست.

صالحي درباره‌ي بازرسي از تاسيسات موشكي گفت: مرجعي در دنيا براي بازرسي از اين تاسيسات وجود ندارد و معاهده‌اي هم در اين زمينه نداريم و آژانس هم در جايگاهي نيست كه اين كار را انجام دهد.

صالحي در پايان با اشاره به توافقنامه‌ي ايران وآژانس گفت: ما براي اين كه به خود اطمينان داريم و به منظور شفاف‌سازي، اخيراً تفاهم‌نامه‌اي با آژانس داشته‌ايم كه شش خواسته آنها به تدريج تامين مي‌شود.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن