تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتباه سابقه‌داري مقابل صبا مرتکب شديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اشتباه سابقه‌داري مقابل صبا مرتکب شديم
سرمربي استقلال با وجود پيروزي مقابل صبا از عملکرد خط دفاعي خود انتقاد کرد و اعتراضي هم به کي‌روش به خاطر نماندن پاي حرفش داشت.

امير قلعه‌نويي در نشست خبري پس از بازي با صباي قم که با برتري 2 بر يک تيمش به پايان رسيد، اظهار کرد: بازي خوبي بود. ما فرصت‌هاي زيادي براي گلزني مقابل صبا به دست آورديم و خدا را شکر مي‌کنم که به برتري رسيديم. اما ناراحتم از اينکه در 10 دقيقه آخر بازي فشار روي تيم ما زياد شد و روي يک اشتباه بچه‌گانه گل خورديم. اين اشتباه سابقه‌دار است و ما مقابل تيم سئول هم از همين نقطه ضعف گل دريافت کرده بوديم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين در پاسخ به پرسش خبرنگاري درباره داوري اين بازي گفت: اعتقادم اين است که سطح داوري ما در سطح بين‌المللي قرار دارد و در آسيا هم قابل قبول است. مظفري‌زاده هم يکي از داوران استاندارد ايران و آسياست که معتقدم مي‌توانست يکي از گزينه‌هاي قضاوت در جام جهاني باشد.

در ادامه خبرنگاري درباره مشکلات مالي استقلال از سرمربي اين تيم پرسيد و قلعه‌نويي پاسخ داد: ما از پارسال اين مشکلات را داريم. استقلال قهرمان ايران شد و در آسيا هم به جمع چهار تيم راه يافت. اما تا الان 10 ميليون هم پاداش نگرفتيم. شما بردهاي امسال را کنار بگذاريد. ما پارسال به جمع چهار تيم آسيا رسيديم اما تنها 300 دلار پاداش گرفتيم. پولي که برابر پول يک کتاني ورزشي است. اما تيمي بوده که ما را شکست داده و در رختکن نفري 10 ميليون پاداش گرفته است. به همين دليل دغدغه مالي ما را اذيت مي‌کند اما بازيکنان استقلال به خاطر پيراهن و مردم، تلاش خود را خالصانه انجام مي‌دهند.

قلعه‌نويي اضافه کرد: ما مشکل اقتصادي داريم. اين مشکل در دولت هم وجود دارد. گودرزي اگر کارمندش حقوق نگرفته باشد اول بايد به داد کارمند وزارتخانه برسد. پس اولين مشکل، مشکل اقتصادي دولت است اما نمي‌توان استقلال و پرسپوليس را هم ناديده گرفت. حالا که به اينجا رسيديم گودرزي بايد فکر اساسي بخصوص براي استقلال کند. ما دو ماه ديگر بايد در ليگ قهرمانان آسيا شرکت کنيم. براي اين بايد برنامه کوتاه مدتي در نظر بگيرند تا يک برنامه بلند مدت هم بعد از اتمام ليگ طراحي شود.

سرمربي استقلال همچنين با بيان اينکه يادش رفت از قمي‌ها به خاطر حضور در ورزشگاه تشکر کند، افزود: از طرفداران قمي که امروز به ورزشگاه آمدند و استقلال را تشويق کردند تشکر مي‌کنم. حتي از تهران هم براي استقلال هوادار آمده بود که جاي تقدير و تشکر دارد. حضور هواداران امروز در نتيجه‌اي که به دست آمد نقش زيادي داشت.

وي در بخش ديگري از نشست خبري در پاسخ به پرسش خبرنگاري که درباره وضعيت چمن ورزشگاه يادگار امام (ره) مطرح کرد، گفت: واقعيت اين است که ما از نظر سخت‌افزاري 50 سال عقبيم. اگر بخواهيم خودمان را با قطر مقايسه کنيم به اين نتيجه مي‌رسيم. زمين‌هاي ما بايد بهتر از اين باشد اما مسئولان هم زحمت کشيدند و زمين قم را حفظ کردند.

يکي از موضوعات مهمي که اين روزها پيرامون باشگاه استقلال مطرح شده، در اختيار قرار دادن بازيکنان اين تيم به تيم ملي هنگام برگزاري ليگ قهرمانان آسياست. خبرنگاران امروز نيز براي چندمين بار درباره اين موضوع از سرمربي استقلال سوال کردند و قلعه‌نويي اينچنين پاسخ داد: من تا به حال با کي‌روش جلسه نداشته‌ام. کي‌روش قديم‌ها حرف خوبي مي‌زد. او مي‌گفت مربيان بايد در اتاق 4 * 3 حرف‌هايشان را بزنند اما امروز برعکس شده و کي‌روش حرف‌هايش را در مطبوعات مي‌زند! اما قرار شده جلسه‌اي داشته باشيم و حرف‌هايمان را بزنيم. اين نيست که به سادگي از ليگ قهرمانان آسيا بگذريم. اين بازي‌ها براي بسياري از مردم مهم است. ما با تيم‌هاي عربي بازي داريم و اگر نتوانيم از کيان ايران دفاع کنيم، اتفاق خوبي نخواهد افتاد. هيچ تيمي دوست ندارد نتيجه بدي در اين مسابقه‌ها بگيرد.

سرمربي استقلال اضافه کرد: ما مي‌توانيم از کشورهاي ديگر الگوبرداري کنيم. من کي‌روش را دوست دارم. سيموئز را هم همين طور. ما بايد اين را بدانيم که برگزاري ليگ کمک زيادي به صعود تيم ملي به جام جهاني کرد. نمي‌دانم چرا دوستان اين موضوع را ناديده مي‌گيرند. اين که بخواهند ايران و ايراني را بکوبند و شان و شخصيت ايراني را پايين بياورند، اصلا خوب نيست. من اين آدم‌ها را مي‌شناسم و برنامه‌هايشان را هم مي‌دانم اما بايد طرحي پياده کنيم که خواسته‌هاي کي‌روش اجرايي شود و ما هم به منافع‌مان برسيم.

جمعه 1392/09/29 17:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن