تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه خشونت ها در سودان جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




ادامه خشونت ها در سودان جنوبی خبرگزاری رسا ـ سودان جنوبی کنترل شهر بوور در شمال پایتخت را از دست داد.



به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا در گزارشی از خارج شدت کنترل یک شهر در سودان جنوبی از دست نیروهای دولتی خبر داد.
در این گزارش آمده است: ارتش سودان جنوبی اعلام کرده است در پی گسترش درگیری ها و کشیده شدن آن به شهر بوور، در شمال پایتخت، دیگر بر این شهر تسلط ندارد.
رئیس جمهور سودان جنوبی می گوید درگیری های مسلحانه کودتایی علیه دولت است. صلیب سرخ سودان جنوبی می گوید 19 نفر در شهر بوور کشته شده اند.
در همین حال، وزارت اطلاع رسانی سودان جنوبی گزارش داد نیروهای امنیتی وضعیت جوبا، پایخت سودان جنوبی را در کنترل محض خود دارند. دولت می گوید 500 نفر در جوبا کشته شده اند و 700 نفر دیگر نیز زخمی شده اند.
زد و خوردها میان نیروهای دولتی، تحت امر سالوا کی یر، رئیس جمهور سودان و وفاداران معاون سابق رئیس جمهور، روز یکشنبه آغاز شد.
رئیس جمهوری سودان، که پیشتر ریک ماکار، معاون برکنار شده خود را به کودتا علیه دولتش متهم کرده بود، اعلام کرد به پیشنهاد بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد حاضر است با ماکار دیدار و مذاکره کند./1415/ 1409/ح



۱۳۹۲/۹/۲۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن